Graficzne innowacje używane przy produkcji The Order: 1886 (PS4)

Gry
2544V
Graficzne innowacje używane przy produkcji The Order: 1886 (PS4)
Bartosz Dawidowski | 29.07.2013, 09:32

Deweloperzy wymyślają coraz ciekawsze sztuczki, by ulepszyć oprawę wizualną w swoich produkcjach. Sprawdźcie, jaką technologią posługuje się ekipa Ready at Dawn przy tworzeniu tekstur do The Order: 1886.

Niestety cały czas brakuje nam gameplayu z rzeczonej produkcji (dotychczas zaprezentowano tylko filmik FMV). Trudno więc powiedzieć, jaki poziom graficzny prezentuje The Order: 1886. Weterani branży z Naughty Dog i Blizzard twierdza jednak, że tytuł zapewni nam bardzo wysoki poziom realizmu. Kluczowa dla osiągnięcia tego celu ma być specjalna technologia skanowania tekstur - jak rzecz działa możecie sprawdzić na filmiku poniżej.

Prezentacja pochodzi z imprezy Siggraph 2013, konferencji poświęconej rozwojowi grafiki komputerowej i technik interaktywnych. Oprócz filmiku warto rzucić na kilka obrazków w galerii. Pełną treść odczytu Ready at Dawn znajdziecie w tym miejscu (plik pdf).

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper