Piękno i bogactwo otwartego świata w Dragon Age III: Inquisition

Gry
1043V
Piękno i bogactwo otwartego świata w Dragon Age III: Inquisition
Młody_Gramitacja | 19.06.2013, 01:04

, jako pierwsza odsłona serii powita graczy na konsolach nowej generacji. O tym jaką szansą jest wydanie tytułu na nowe platformy, oraz co w najnowszej części Dragon Age ma nas zachwycić, opowiedział Aaryn Flynn z Bioware.

Według Aaryna Flynna, "Otwarty świat w nowym Dragon Age, to sprawa ambicji". Podczas wywiadu z CVG, Flynn podkreślał, że najwięcej zażaleń graczy, dotyczyło terenów jakie przyszło im eksplorować w Dragon Age II. Aspekt ten jest więc ponoć wyjątkowo dopieszczany podczas produkcji Inquisition.

"To jeden z powodów dla których nowego DA napędza Frostbite. Wiedzieliśmy, że silnik Eclipse, użyty w DA 1&2 został nadszarpnięty zębem czasu. Gdybyśmy kontynuowali tworzenie gry przy jego użyciu, stracilibyśmy wiele czasu i pieniędzy, rezygnując przy tym z wielu ciekawych pomysłów. Dlatego też postanowiliśmy użyć czegoś nowego. Frostbite genialnie radzi sobie z otwartym, naturalnym środowiskiem. Pomyśleliśmy, że połączenie pięknie wyglądającego świata gry, z ciekawymi zadaniami, da nam zabójczą mieszankę. Osiągnięcie tego celu było dla nas priorytetem. 

Zresztą, nie tylko wygląd świata się dla nas liczy. Personalizacja głównego bohatera to niejako słowo-klucz dla naszej gry. Odkąd gracz zostanie liderem tytułowej inkwizycji, będzie miał do wyboru olbrzymią ilość rzeczy, które wpłyną na jego wygląd czy charakter. Ilość opcji jaka wpływa na wygląda postaci, nie tyczy się jedynie głównego bohatera gry. Wszystkie postacie jakie spotkacie na swojej drodze będą niepowtarzalne, będą posiadały znaki szczególne. Taki jest nasz nowy edytor oparty o silnik Frostbite.

Chcemy, by gracze czuli, że postać którą kierują jest naprawdę ich i pragną zżyć się z nią jak to tylko możliwe..."


Bioware chce również sprawić, by gracze czuli konsekwencje decyzji, jakie podjęli w poprzednich częściach Dragon Age. Nie zdradził jednakże, co dokładnie przez to rozumie. 

"Te następstwa, to taki znak rozpoznawczy Bioware, więc chcemy kontynuować go z każdym kolejnym tytułem. Jeszcze nie wiemy jak zrobimy to tym razem, ale zrobimy!"

Wszystko brzmi tak wspaniale, ale niestety również lekko znajomo, prawda? Wydaje mi się, że z założenia każda część Smoczej Ery miała przynieść rewolucyjne zmiany, a kończyło się jedynie na lekkich zawodach. Mam nadzieję, że Bioware skupi się na stworzeniu gry w swoim starym, wielkim stylu, a Dragon Age III udowodni nam że nie warto zapominać o tej serii.

Premiera na PS3, PS4 oraz Xbox 360 i Xbox One w bliżej nieokreślonym 2014r.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper