MGS: Ground Zeroes to olbrzym

Gry
1656V
MGS: Ground Zeroes to olbrzym
Michał Włodarczyk | 22.09.2012, 11:30

Poruszenie, jakie w growym światku wywołał niedawno słynny zwiastun Metal Gear Solid: Ground Zeroes, to jak się okazuje, dopiero początek rewelacyjnych informacji z obozu Kojima Productions. Podczas specjalnego panelu na TGS, współpracownicy Hideo Kojimy podali kolejne szczegóły z nowej produkcji.

Poruszenie, jakie w growym światku wywołał niedawno słynny zwiastun Metal Gear Solid: Ground Zeroes, to jak się okazuje, dopiero początek rewelacyjnych informacji z obozu Kojima Productions. Podczas specjalnego panelu na TGS, współpracownicy Hideo Kojimy podali kolejne szczegóły z nowej produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

W zamyśle Kojimy od samego początku miało być czymś na wzór "MGS w stylu GTA", jednak udostępnione przez pracowników KojiPro informacje, zdają się rzucać nowe światło na sprawę. Oto najważniejsze z nich:

 

- w grze zawierać się będzie wiele otwartych przestrzeni w stylu GTA, między którymi będziemy przemieszczać się helikopterem;

- nie licząc momentów, w których używać będziemy helikoptera, na ekranie nie ujrzymy napisu "loading";

- wspomniane loadingi będę oczywiście istniały, zostaną one jednak zakamuflowane we właściwej rozgrywce;

- miejscówka, jaką mogliśmy zobaczyć w zwiastunie, jest w gruncie rzeczy mała - pozostałe są znacznie większe;

- zmienność pory dnia to kolejne novum w serii, jakie uwzględnia nowa część;

- zanim silnik FOX Engine zostanie użyty w innych tytułach, twórcy zamierzają najpierw ustanowić Ground Zeroes nową jakość w dziedzinie gier z otwartym światem.

 

Czytam te rewelacje i zastanawiam się tylko, ile z powyższych rozwiązań zostanie okrojonych w wersji na PS3/X360, gdyż przy takich założeniach nasze maszynki mogłyby zapocić się na śmierć.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper