Davis: Multi w Spec Ops: The Line to porażka
Cory Davis, główny projektant Spec Ops: The Line, nie jest zadowolny z komponentu rozgrywki wieloosobowej, jaki został dodany do tej pustynnej przygody w Dubaju. Yager Development nigdy nie byli zainteresowani tym aspektem ich gry, to wydawca ich zmusił.
Cory Davis, główny projektant Spec Ops: The Line, nie jest zadowolny z komponentu rozgrywki wieloosobowej, jaki został dodany do tej pustynnej przygody w Dubaju. Yager Development nigdy nie byli zainteresowani tym aspektem ich gry, to wydawca ich zmusił.
Nie tyle ich zmusił, co zatrudnił inna ekipę do tego celu - Darkside Studios.
"Wydawca był zdeterminowany w tej sprawie. To była autentyczna pozycja na liście prognoz finansowych i teoretycznie miała ona decydować o naszym wyniku. 2k Games żądało multiplayera. Nieważne jaki to by miało wpływ na ogólny odbiór Spec Ops. To co zrobiło Darkside Studios to nędzna podróbka CoD z widokiem z trzeciej osoby. Ten badziew nie powinien ujrzeć światła dziennego. Totalna porażka i zmarnowane pieniądze. Przecież nikt w to nie gra. Dla mnie to nawet nie jest element całości, tylko coś doczepione z boku. Coś co może zaważyć na odbiorze naszej ciężkiej pracy przy kampanii dla jednego gracza."
Mimo wszystko Davis jest niezmiernie zadowolony z współpracy z 2K Games i wsparcia jakiego wydawca udzielił Yager Development.
"Mieli jaja i odwagę zaangażować się w tej projekt, który dla wielu innych był niewart zachodu i wysiłku."