Davis: Multi w Spec Ops: The Line to porażka

Gry
657V
Davis: Multi w Spec Ops: The Line to porażka
Radek Karmowski | 29.08.2012, 10:21

Cory Davis, główny projektant Spec Ops: The Line, nie jest zadowolny z komponentu rozgrywki wieloosobowej, jaki został dodany do tej pustynnej przygody w Dubaju. Yager Development nigdy nie byli zainteresowani tym aspektem ich gry, to wydawca ich zmusił.

Cory Davis, główny projektant Spec Ops: The Line, nie jest zadowolny z komponentu rozgrywki wieloosobowej, jaki został dodany do tej pustynnej przygody w Dubaju. Yager Development nigdy nie byli zainteresowani tym aspektem ich gry, to wydawca ich zmusił.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Nie tyle ich zmusił, co zatrudnił inna ekipę do tego celu - Darkside Studios.

 

"Wydawca był zdeterminowany w tej sprawie. To była autentyczna pozycja na liście prognoz finansowych i teoretycznie miała ona decydować o naszym wyniku. 2k Games żądało multiplayera. Nieważne jaki to by miało wpływ na ogólny odbiór Spec Ops. To co zrobiło Darkside Studios to nędzna podróbka CoD z widokiem z trzeciej osoby. Ten badziew nie powinien ujrzeć światła dziennego. Totalna porażka i zmarnowane pieniądze. Przecież nikt w to nie gra. Dla mnie to nawet nie jest element całości, tylko coś doczepione z boku. Coś co może zaważyć na odbiorze naszej ciężkiej pracy przy kampanii dla jednego gracza."

 

Mimo wszystko Davis jest niezmiernie zadowolony z współpracy z 2K Games i wsparcia jakiego wydawca udzielił Yager Development.

 

"Mieli jaja i odwagę zaangażować się w tej projekt, który dla wielu innych był niewart zachodu i wysiłku."

Źródło: własne

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper