Roger Żochowski Roger Żochowski 30.07.2020 14:08
Huawei zapowiada Sound X, promuje Huawei Share oraz nową kampanię z Robertem Lewandowskim
489V

Huawei zapowiada Sound X, promuje Huawei Share oraz nową kampanię z Robertem Lewandowskim

Na dzisiejszej wideo konferencyjni Huawei zapowiedziało nowe produkty oraz akcje marketingowe, którymi chce przyciągnąć w najbliższych miesiącach klientów. Już dziś w przedsprzedaży można nabyć inteligentny głośnik Huawei Sound X, nowe dziecko w rodzinie sprzętów chińskiego giganta. 

Tym razem obyło się bez prezentacji nowych smartfonów i tabletów. Nowa kampania ma bowiem na celu przedstawienie nam również innych produktów, które dostępne są w ofercie oraz kwestii ich integracji. 

Huawei Sound X - inteligenty głośnik

Huawei Sound X

Sound X, jak zapowiada Huawei, to sprzęt klasy premium pozwalający na bezprzewodowe łączenie się z telefonem przy pomocy NFC (o funkcji Huawei Share więcej za chwilę), wyposażony w dwa 3,5-calowe subwoofery, 6 głośników wysokotonowych o pełnej częstotliwości 1,5", konstrukcję Push-Push (obudowa nie wibruje) oraz technologię przetwarzania sygnału SAM (Speaker Active Matching), dzięki której możemy zminimalizować zniekształcenia dźwięku.

Pozostała specyfikacja techniczna wygląda następująco:

  • WYMIARY I WAGA: 165 mm x 203 mm, 3,5 kg
  • PROCESOR: Quad-Core 1.5GHz
  • PAMIĘĆ: 512 MB RAM + 8 GB ROM
  • ŁADOWANIE: 24V/2.7A

Przy tym basy mają częstotliwość 40 Hz, poziom głośności to 93db, amplituda międzyszczytowa osiąga wartość do 20 mm, a sam sprzęt zapewnia oczywiście dźwięk przestrzenny 360 stopni. Sound X wyposażony jest także w specjalne czujniki, więc można wstrzymywać i wznawiać odtwarzanie muzyki za pomocą gestów. W przedsprzedaży, między 30 lipca a 16 sierpnia, Sound X (póki co jedynie w kolorze czarnym) będzie dostępny w rekomendowanej cenie 1399 zł i z prezentem – bezpłatnym 6-miesięcznym dostępem do aplikacji TIDAL HiFi.

Huawei Share - ekosystem produktów

Huawei Share

Smartfon można jak wspomniałem połączyć z głośnikiem za pomocą znanej nam już funkcji Huawei Share poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia i odtwarzać muzykę bezpośrednio ze smartfona. 

Technologii Huawei Share poświecono zresztą znacznie więcej miejsca, a hasłem nowej kampanii Together 2020, która ma promować cały ekosystem produktów firmy jest: „Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share”. Akcja ma na celu przede wszystkim zwiększyć świadomość konsumentów o szerokiej gamie produktów Huawei'a, nie tylko smartfonów, które maja jednak pozostać w centrum całego ekosystemu.

"W kampanii „występują”: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń  z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N."

- zapowiadają przedstawiciele firmy. Na prezentacji dziennikarze mogli też obejrzeć nowe spoty promocyjne. Wystąpią w nich między innymi aktorka Małgorzata Kożuchowska, Robert Lewandowski, modelka Karolina Pisarek, fotograf modowy Marcin Tyszka oraz dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski.

Tagi: huawei konferencja