FIFA Street i błędy jej poprzedników

Gry
592V
FIFA Street i błędy jej poprzedników
Radek Karmowski | 11.01.2012, 09:44

EA Canada, studio odpowiedzialne za nadchodzące FIFA Street, wyciągnęło sporo nauki z porażek poprzednich gier z tej serii. Producent Sid Misra uważa, że wie co poszło nie tak i tym razem nie zamierza popełnić tych samych błędów co poprzednicy.

EA Canada, studio odpowiedzialne za nadchodzące FIFA Street, wyciągnęło sporo nauki z porażek poprzednich gier z tej serii. Producent Sid Misra uważa, że wie co poszło nie tak i tym razem nie zamierza popełnić tych samych błędów co poprzednicy.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

"FIFA Street 1 oraz 2 były całkiem dobrymi grami. W kwestii sprzedaży radziły sobie bardzo dobrze, jednak przegrywały na polu jakościowym. Za to FIFA Street 3 zniesmaczyła graczy. Myślę, że w dużej mierze była to wina przyjętego stylu graficznego, który okazał się być złym wyborem mającym znaczący wpływ na ogólną jakość produktu."

 

Misra zbeształ również poprzednie części za złe rozwiązania technologiczne.

 

"Poprzednie ekipy same utrudniły sobie zadanie stosując silniki graficzne z innych gier zamiast użyć tego od FIFY. Praktycznie rzecz biorąc to chcieli zrobić grę piłkarską bez wykorzystania dedykowanego silniki graficznego. My nie popełniamy tego błędu. Musimy mieć narzędzia na tyle elastyczne aby móc wygenerować styl gry charakterystyczny dla danego regionu świata. W Anglii piłka nożna jest bardziej siłowa od tej w Rio de Janeiro."

 

Premiera już w marcu br.

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper