Command & Conquer: Rivals nie jest tak popularne, jakby EA chciało
Mimo krytycznego odbioru po zapowiedzi na EA Play 2018, gra po premierze cieszyła się sporym zainteresowaniem. Niestety, EA nie jest zadowolone z tego, jak wygląda popularność gry teraz.
Mobilne wcielenie C&C w postaci nie było tym, na co fani serii liczyli. Jednak jeśli odstawić uprzedzenia na bok, to w opinii wielu, tytuł jest całkiem udanym przeniesieniem strategii na mobilne urządzenia.
Command & Conquer: Rivals dostępne dla wszystkich za darmo
debiutowało w formie tzw. softlaunch, czyli gra byłą stopniowo udostępniania w kolejnych regionach. Opinia grających była nad wyraz pozytywna, co cieszyło Electronic Arts. Wydawało się więc, że Elektronicy mogą zacierać ręce z radości.
Jednak na konferencji dla inwestorów, włodarze wyrazili swoje niezadowolenie ze stanu popularności, w jakim gra aktualnie się znajduje. Nie wiemy ile osób w gra, ale przykładowa Google Play Store pokazuje milion pobrań.
Od momentu premiery, gra niestety nie zdobywała popularności tak szybko jak byśmy chcieli. Pracujemy nad tym, by powiększyć grono graczy i przyciągnąć nowe osoby.
Pozytyw dla EA jest taki, że gra jest bardzo popularna w Chinach, a to ten rynek najchętniej wydaje gotówkę na mikrotransakcje.
Co z pozostałymi? Tutaj musimy czekać na remastery Command & Conquer i Red Alerta, za którymi stoi ekipa Petroglyph, założona przez ojców Westwood.