Ubisoft wyeliminuje możliwość szybkiego kucania w Rainbow Six Siege

Gry
2848V
Ubisoft wyeliminuje możliwość szybkiego kucania w Rainbow Six Siege
Grzegorz Cyga | 26.01.2019, 13:30

Deweloperzy Rainbow Six Siege cały czas pracują nad produkcją, aby była jeszcze lepsza i jak najbardziej przyjazna dla szerokiego grona odbiorców. Tym razem na celowniku twórców znalazł się problem z nadmiernym kucaniem.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege jest już na rynku ponad 3 lata. Przez ten czas wiele rzeczy w grze się zmieniło, w tym także mechaniki rozgrywki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six Siege: Droga do Six Invitational. Nowy tryb i skórki z okazji e-sportowych mistrzostw świata

Swego czasu Ubisoft przeprojektował mechanikę celowania w momencie leżenia, aby wyeliminować tzw. dropshoty, których wykorzystanie niejednokrotnie zaważało o wyniku starć w kluczowym momencie meczu. Jednak to nie jedyna taka animacja, która napsuła krwi graczom. 

Ubisoft zapowiedział na Reddicie zmiany dotyczące mechaniki kucania i wstawania. Obecnie zmiana pozycji na stojącą zajmuje kilka sekund. Doprowadza to do sytuacji, w których gracze spamią naprzemiennie klawiszami odpowiadającymi za kombinacje. Dzięki temu mogą stać się niemożliwymi do zabicia, ponieważ gra nie jest w stanie odpowiednio zarejestrować zdarzenia i perspektywa tego co widzimy z pierwszej osoby różni się od widoku z kamery TPP.

Deweloperzy mają już kilka pomysłów jak rozwiązać ten problem, jednak są to prototypowe idee. Dlatego więcej szczegółowych informacji zostanie ujawnione, kiedy twórcy podejmą ostateczną decyzję co do sposobu walki z crouch spamem. 

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper