Paweł Musiolik Paweł Musiolik 23.05.2018 09:15
Rainbow Six: Siege - Operacja Para Bellum dodaje wsparcie dla PS4 Pro i Xboksa One X
359V

Rainbow Six: Siege - Operacja Para Bellum dodaje wsparcie dla PS4 Pro i Xboksa One X

Posiadacze PS4 Pro i Xboksa One X ucieszą się, że najnowsza aktualizacja Rainbow Six: Siege pozwoli skorzystać grze z większej mocy konsoli, co przełoży się na lepszą grafikę bez straty płynności.

Operacja Para Bellum, która dodaje do gry nową mapę oraz włoskich Operatorów, dodaje także oficjalne i kompletne wsparcie dla PS4 Pro i Xboksa One X. Ekipa Ubisoft Montreal postanowiła podbić rozdzielczość gry, bez straty w jej płynności.

Rainbow Six: Siege - szczegóły Operacji Para Bellum

Rainbow Six: Siege na Prosiaku i XBoksie One X nadal będzie działać w 60 klatkach na sekundę, oferując za to wyższą rozdzielczość. Będzie to kolejno 1440p na PS4 Pro oraz 1728p na Xboksie One X. Tak o tej nowości piszą deweloperzy:

Podnieśliśmy rozdzielczość do 1728p na Xbox One X oraz 1440p na PlayStation4 Pro, zachowując pięćdziesięcioprocentowe skalowanie renderowania (identyczny poziom, jak wcześniej). Obecnie pracujemy nad dynamicznym zwiększaniem skalowania renderowania, gdy pozwala na to prędkość działania gry. Dzięki temu uzyskamy lepszą jakość renderowania w nieskomplikowanych scenach, utrzymując stałą prędkość 60 klatek na sekundę dzięki dynamicznemu dostosowywaniu renderowania. Nie mamy jeszcze daty wprowadzenia tego dodatkowego, dynamicznego skalowania renderingu .

Ponadto poza nowościami, o których mogliście przeczytać ostatnio, Ubisoft ujawnił nam listę poprawek w rozgrywce, na mapach oraz u Operatorów.

Przebieg rozgrywki

  • Naprawiono - Nie można zdetonować miny kierunkowej, stojąc równolegle do ściany.
  • Naprawiono - Obrońca jest w stanie rozbroić bombę, stojąc piętro niżej, jeśli jest wystarczająco blisko.
  • Naprawiono - Operatorzy mogą przeskoczyć nad rozstawianą tarczą, aby dostać się do zakładnika.
  • Naprawiono - W niektórych miejscach pociski mogą przebić się przez wzmocnioną i niezniszczalną ścianę.
  • Naprawiono - Podczas próby taktycznego przeładowania broni, zejście do pozycji padnij lub wyjście z niej zatrzymuje przeładowanie.
  • Naprawiono - Nie można podnieść niektórych rozkładanych gadżetów, stojąc blisko nich.
  • Naprawiono - Wykonanie pewnych kroków powoduje odcięcie dźwięku dronów podczas widoku w grze z perspektywy pierwszej osoby.
  • Naprawiono - Gadżety rozstawiane na ścianach, takie jak ADS Jägera, nie zostają zniszczone, gdy uszkodzeniu ulega powierzchnia, do której zostały przymocowane.
  • Naprawiono - Możliwość ustawiania drutu kolczastego poprzez barykady.
  • Naprawiono - Obrońcy tracą rundę, jeśli atakujący opuści zabezpieczany pokój, a suwak czasu pozostaje w pozycji 100%.
  • Naprawiono - Możliwy jest atak wręcz na operatorów z tarczami nawet poprzez tarczę, jeśli atakujący podchodzi pod pewnym kątem.
  • Naprawiono - Modele operatorów mogą być wyświetlane w 2D i nie otrzymywać obrażeń.
  • Naprawiono - Gracze mogą przechodzić przez ściany i barykady w wielu miejscach.

OPERATORZY

BANDIT

  • Naprawiono - Nie można zniszczyć baterii żadnym rodzajem ładunków wybuchowych, jeśli stoją na wzmocnionych włazach.

CAVEIRA

  • Naprawiono - Caveira może przeładowywać broń podczas sprintu w trybie cichego chodu.

VALKYRIE

  • Naprawiono - Kamera Cyklop może zostać umieszczona w niezaplanowanych miejscach i widzieć przez przeszkody.

DOC

  • Naprawiono - Osprzęt głowy "Awaryjna ewakuacja" ma błędy i zniekształca wygląd całej postaci.

ELA

  • Naprawiono - Skutki działania miny ogłuszającej mogą roznosić się poprzez barykady, w tym barykady Castle'a i nieosłonięte wzmocnienia.

MIRA

  • Naprawiono - Lustra weneckie nie niszczą wiszących obrazów w niektórych miejscach.
  • Naprawiono - Kuloodporne lustro weneckie może zniknąć, gdy jest umieszczone blisko ściany.

FINKA

  • Naprawiono - Niebieska otoczka nie jest wyświetlana na widoku z kamery z zabójstwa i w trybie wsparcia, gdy Finka zużyła doładowanie tuż po zabójstwie.

TWITCH

  • Naprawiono - Jeśli gracz wyjdzie z gry, podczas gdy drony Twitch są aktywne, drony znikają.
  • Naprawiono - Dron Twitch nie pokazuje ilości amunicji ani odnawiania tazera.

FROST

  • Naprawiono - Maty można ukryć po wykonaniu serii specyficznych ruchów.

IQ

  • Naprawiono - Jeśli gadżet IQ został aktywowany, może ona wykrywać sygnały elektroniki, wykonując jednocześnie inne działania, jak np. przygotowywanie granatu.
  • Naprawiono - Urządzenia elektroniczne nie są podświetlone na granicy zasięgu wykrywacza.

JÄGER

  • Naprawiono - ADS Jägera może być umieszczony i ukryty w niektórych miejscach.

TACHANKA

  • Naprawiono - Tarcza LKM-u Tachanki nie działa prawidłowo we wszystkich przypadkach i gracze jej używający mogą zostać postrzeleni.

POZIOMY

GRANICA

  • Naprawiono - Podczas fazy przygotowań gracze mogą wyrzucać gadżety przez małe okno aresztu na parterze.
  • Naprawiono - Części ściany unoszą się w powietrzu po zniszczeniu ich przez operatora.
  • Naprawiono - Pułapki Frost przecinają kable znajdujące się na parterze w serwerowni, czyniąc je częściowo niewidocznymi.

DOMEK GÓRSKI

  • Naprawiono - Gracze nie doznają obrażeń po zdetonowaniu komórki nitro blisko doniczki w korytarzu na pierwszym piętrze koło sypialni.

KLUB

  • Naprawiono - Obrońcy zostają wykryci, jeśli stoją w drzwiach pomiędzy korytarzem w piwnicy a kaplicą.
  • Naprawiono - Gracze doznają śmiertelnych obrażeń po upadku z transformatora na zachodniej części dachu.
  • Naprawiono - Gracze mogą się chować za telewizorem w Sali z pamiątkami.
  • Naprawiono - Drony mogą się przedostać przez schody w zagrodzie dla psów i pokazywać widok przez tekstury.
  • Naprawiono - Gracze mogą zauważyć spadek ilości wyświetlanych klatek po wykonaniu specyficznej serii ruchów.
  • Naprawiono - Możliwe jest strzelanie przez dwie wzmocnione ściany w korytarzu przy sypialni na pierwszym piętrze.
  • Naprawiono - Można podłożyć rozbrajacz lub zabezpieczyć kontener w łazience na pierwszym piętrze, gdy cel znajduje się w sypialni na tym samym piętrze.
  • Naprawiono - Pociski mogą przelatywać przez podłogę pomiędzy korytarzem przy sypialni a korytarzem głównym.
  • Naprawiono - W poddaszu po wschodniej stronie znajduje się luka, dająca atakującym widok na piętro niżej.
  • Naprawiono - Komórki nitro nie wyrządzają szkód, gdy są detonowane na schodach koło baru na parterze.
  • Naprawiono - Ładunki wyważające niszczą tylko pierwszą warstwę ściany w korytarzu w piwnicy.

WYBRZEŻE

  • Naprawiono - Cel nie jest wyświetlany, gdy mierzy się do niego z ruin.

KONSULAT

  • Naprawiono - Umieszczenie ładunków kasetowych w niektórych miejscach w konsulacie powoduje śmierć Fuze'a.

DOM

  • Naprawiono - Niektóre obszary na mapie Dom wyświetlane są jako zbyt ciemne, gdy patrzy się na nie z zewnątrz.

KAFE

  • Naprawiono - Drony po wjechaniu w ścianę w saloniku cygarowym na drugim piętrze widzą przez przeszkody.

PARK ROZRYWKI

  • Naprawiono - Dron Yokai traci sygnał na parterze przy nawiedzonych schodach.

WIEŻA

  • Naprawiono - Zbyt duże ograniczenia w umieszczaniu gadżetów na podłodze w herbaciarni na parterze.

OREGON

  • Naprawiono - Gracze nie dostają obrażeń, jeśli podłożą C4 na niedokończonej ścianie północno-wschodniej w korytarzu przy jadalni.

WRAŻENIA UŻYTKOWNIKA

  • Naprawiono - Na tablicy wyników pojawiają się puste nazwy użytkownika.
  • Naprawiono - W przypadku, gdy gracz przyjmie zaproszenie do gry użytkownika, która już się rozpoczęła, wyświetlany jest błąd 3-0x000A0013.
  • Naprawiono - Drony nie reagują na powolne ruchy myszy.
  • Naprawiono - W czasie matchmakingu gracze niekiedy otrzymują komunikat "Brak miejsc".
  • Naprawiono - Pod kartą operatora wyświetlana jest żółta kropka.
  • Naprawiono - Ikona czatu głosowego pozostaje aktywna po tym, jak członek drużyny przestaje mówić.
  • Naprawiono - Gra zawiesza się losowo, gdy używany jest procesor Ryzen.
  • Naprawiono - Gracze nie mają możliwości ponownego dołączenia do gry rankingowej po przerwie technicznej.

Źródło: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-pl/game-info/seasons/parabellum/index.aspx

Tagi: playstation 4 rainbow six: siege Ubisoft Ubisoft Montreal xbox