Ash of Gods pokazuje, że fabuła może działać na zasadach roguelike'a
Ash of Gods to odważna próba przedstawienia złożonej fabuły w gatunku roguelike'ów pod postacią turowego RPG-a. I to z opcją gry PvP!
Ash of Gods to gra, której deweloper chce kupić nas fabułą. Ogólnie mamy tu do czynienia z turowym RPG-iem, gdzie losy bohaterów będą mocno kierowane decyzjami, jakie podejmie gracz, np. niegrzeczna odpowiedź dowódcy miejskiej gwardii może sprawić, że ten będzie chciał się zemścić na protagoniście. Śmierć oznacza rozpoczęcie zabawy zupełnie od początku i... z informacji prasowej więcej nie wynika, całe "roguelike" ma się ograniczyć do samej fabuły.
Obok złożonej historii, mocnymi stronami ma być ucząca się zachowania gracza sztuczna inteligencja, ręcznie rysowana grafika oraz dwa typy rozgrywki - z SI lub żywymi graczami. Sama mechanika walki również jest określana jako innowacyjna - strategia turowa miesza się z karcianym RPG, gdzie karty determinują strategię, a klasa postaci - możliwości na polu walki. Premiera została zaplanowana na marzec tego roku.
Ash of Gods - zwiastun