Battlefield 1 gotowe na premierę trzeciego DLC. Lista zmian aktualizacji 1.17

Gry
1353V
Battlefield 1 gotowe na premierę trzeciego DLC. Lista zmian aktualizacji 1.17
Paweł Musiolik | 11.12.2017, 21:41

Battlefield 1 wzbogaciło się o trzecie DLC - Niespokojne Wody. Tym razem DICE postanowiło nową zawartość podzielić na dwie części i pierwszą posiadacze Premium dostali już dzisiaj. Co się w niej znalazło i jakie są zmiany w aktualizacji 1.17?

Niespokojne Wody skupiają się przede wszystkim na udostępnieniu nowych map i nowej broni. Posiadacze Battlefield 1 Premium z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porównaniu do reszty graczy, będą mogli grać na dwóch nowych mapach - Przylądek Helles oraz Achi Baba. Razem z mapami pojawi się nowa Operacja - Gallipoli.

Dalsza część tekstu pod wideo

W pierwszym rzucie DLC dostaniemy także nowy tryb gry - Podbój i Najazd. Na czym będzie on polegał? Obrońcy zaczynają z wszystkimi przejętymi flagami, a atakujący w zamian mają więcej punktów odrodzenia. Gdy atakujący gracze przejmą wszystkie flagi, to obrońcy będą mogli się odradzać tylko na kompanach do czasu zdobycia jakiejkolwiek flagi.

Dostaniemy także kilka sztuk nowej broni, którą podobnie jak w poprzednich dodatkach, odblokujemy wykonując wyzwania w grze. Tak wygląda to, co dostaniemy w tym momencie wraz z wymogami:

Szturmowiec

  • Maschinenpistole M1912/P.16 (w wersji stabilnej)
    • Zabij 50 wrogów bronią Automatico M1918 (w wersji stabilnej)
    • Zniszcz 5 łodzi działem ppanc. piechoty
  • Karabinek okopowy M1917
    • Zabij 15 wrogów bronią osobistą
    • Wykonaj 5 wielobojów

Medyk

  • Farquhar-Hill (wersja z soczewką)
    • Zabij 15 wrogów strzałem w głowę bronią Farquhar-Hill (w wersji stabilnej)
    • Wykonaj 20 rozkazów drużynowych
  • Farquhar-Hill (w wersji stabilnej)
    • Zabij 25 wrogów bronią M1907 SL (w wersji okopowej)
    • W trakcie jednej rundy reanimuj 10 sojuszników

Wsparcie

  • KM M1917 (w wersji lekkiej)
    • Zabij 25 wrogów bronią BAR M1918 (w wersji okopowej)
    • Zadaj pojazdom 250 punktów uszkodzeń, używając materiałów wybuchowych
  • KM M1917 (dalekiego zasięgu)
    • Zabij 50 wrogów kaemem M1917 (w wersji lekkiej)
    • Zdobądź 1500 punktów za przygwożdżenie, używając dowolnego RKM-u

Zwiadowca

  • Karabin Arisaka wz. 38 (wersja piechoty)
    • Dokonaj 25 zabójstw przeciwsnajperskich
    • Dokonaj 3 wielobojów jako zwiadowca
  • Karabinek Carcano M91
    • Zabij 25 wrogów karabinkiem Gewehr M.95
    • Zniszcz 5 materiałów wybuchowych

Broń biała (wspólne)

  • Szabla marynarska
    • Zdobądź 20 flag, pozostając w łodzi
    • Zabij 15 wrogów, gdy ci będą pływać
  • Hak abordażowy
    • Broń biała składana z elementów
  • Osmański buzdygan
    • Automatycznie przyznawany wszystkim graczom, którzy kupili dodatek Battlefield 1 „Niespokojne wody”.

Oprócz tego, na polu walki pojawi się nowa maszyna, będzie to niszczyciel klasy L obsługiwany przez kilku graczy. Razem z nim, otrzymamy możliwość gry nowa klasą elitarną - Infiltratora. Posiada on strój maskujący, biega szybciej, a także posiada mobilny punkt odrodzenia.

Na koniec jeszcze lista zmian i poprawek w aktualizacji 1.17.

Lista zmian w aktualizacji 1.17:

POSTĘPY GRACZA

  • Przydziały broni będą wyświetlać postępy jako % ukończenia.
  • Usunęliśmy błąd, przez który gracze otrzymywali niewłaściwą liczbę punktów niezbędnych do zdobycia medalu po przechwyceniu zrzutu zaopatrzenia
  • Gracze będą mogli osiągać postępy w przydziale „Ręka na pulsie”, zdobywając drużynowe asysty jako zabicia, leżąc za tarczą snajperską
  • Gracze nie będą już otrzymywać premii do punktów za „zabicie cofającego się”, jeżeli zabiją siebie lub któregoś ze swoich sojuszników podczas wycofywania się w Operacjach

INTERFEJS ORAZ HUD

  • Do menu opcji wideo dodano ustawienie pozwalające wyłączyć postprocesowy efekt dystorsji soczewki
  • Gracze mogą teraz zdecydować, czy wykres działania sieci będzie wyświetlany przez cały czas, tylko w razie problemów z siecią, czy nie będzie wyświetlany w ogóle.
  • Widok z góry dla widza – zmieniono formatowanie ikon celów, graczy i swobodnego widoku z kamery tak, aby znajdowały się one teraz przy krawędzi ekranu
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że wyświetlany był komunikat o przełączeniu na broń dodatkową, nawet jeśli gracz nie mógł przełączyć na tę broń podczas pływania
  • Usunięto błąd, przez który gracze widzieli różne wyniki na tablicy końcowej i na tablicy wyników bezpośrednio w grze w trybie Operacji
  • Usunięto błąd, przez który były wyświetlane niewłaściwe mnożniki punktów na tablicy wyników pod koniec rundy w trybie Operacji

BROŃ, POJAZDY I EKWIPUNEK

  • Teraz dynamit będzie działał także pod wodą – materiał jest zazwyczaj pokryty woskiem, a dzięki temu wodoodporny
  • Usunięto błąd, przez który niektórzy gracze nie widzieli efektu wizualnego chmury gazu bojowego
  • Usunięto błąd, który powodował, że dowolny pojazd lądowy mógł zawisnąć w powietrzu, jeśli most, po którym przejeżdżał, został zniszczony.
  • Usunięto błąd, który powodował, że strzelcy pokładowi na łodzi Lichtuga-Y nie widzieli odpowiednich znaczników trafień przy celowaniu precyzyjnym
  • Odradzanie pojazdów automatycznie rozbroi pobliskie materiały wybuchowe, takie jak miny ppanc. i dynamit, aby uniemożliwić graczom masowe niszczenie pojazdów w punkcie odrodzenia
  • Kuter torpedowy MAS oraz Lichtuga-Y już nie wywołują eksplozji działek przeciwlotniczych
  • Kapitanowie sterujący kutrem torpedowym MAS oraz Lichtugą-Y mogą dokonywać awaryjnych autonapraw
  • Usunięto błąd, przez który pojazd transportowy mógł zniknąć podczas użytkowania
  • Poprawiono karę do biegu przy szarży bagnetem dla strzelby Model 1900
  • Poprawiono mechanikę odrzutu i rozrzutu przy strzelaniu ze strzelby Model 1900
  • Usunięto błąd, przez który gracze słyszeli odgłos szarży z bagnetem, nawet mimo przerwania takiej szarży
  • Usunięto możliwość przełączania broni na wyczerpaną amunicję K
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze mogli strzelać z broni podczas jej przeładowywania
  • Znacząco zwiększono obrażenia zadawane pojazdom i behemotom przez armatę nadbrzeżną 305/52 O
  • Wieżyczki forteczne i nadbrzeżne korzystają teraz z tej samej mechaniki zniszczeń i naprawy, co działa polowe, baterie plot. oraz działa nadbrzeżne Oznacza to, że po uszkodzeniu poniżej 50% wytrzymałości staną się niezdatne do użytku; pomoże tylko całkowita ich naprawa
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że interfejs przeładowywania armaty nadbrzeżnej 305/52 O nie aktualizował się za pierwszym razem, gdy gracz korzystał ze stanowiska ogniowego
  • Pociski i materiały zapalające blokują teraz asystę celowania na czas trwania podpalenia
  • Zwiadowca może teraz zastawić dwie sztuki każdej bomby pułapki (gazowej, wybuchowej, zapalającej)
  • Naprawiono błąd, który opóźniał oddanie strzału z karabinu Mosin-Nagant M91 tuż po rzuceniu granatu
  • Naprawiono błąd, który powodował kołysanie celownika optycznego w karabinie Mosin-Nagant M91 po przeładowaniu amunicji; poprawiono też ustawienia muszki i szczerbinki
  • Zbalansowano czas, jaki zajmuje zmiana standardowej amunicji karabinu Mosin-Nagant M91 (wyborowego) na amunicję K

MAPY I TRYBY

  • Usunięto błąd, który powodował, że ekran odrodzeń otwierany był w tle wprowadzającego filmu w trybie Operacji, przez co gracz zmuszony był wyjść z gry

OGÓLNE

  • Poprawiono system asysty przy celowaniu precyzyjnym przy przybliżeniu, aby jego działanie było bardziej subtelne
  • Zbalansowano mechanikę ruchu graczy, aby zapobiec nadużywaniu efektu przejścia ze sprintu w ślizg
  • Zmodyfikowano przyspieszenie żołnierza, aby zachować precyzję sterowania po korekcji odświeżania.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, że w widoku trzeciej osoby nie zawsze odgrywane były poprawne dźwięki czołgania
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze słyszeli werbalne ostrzeżenia wydawane przez spadające dookoła pociski
  • Poprawiono głośność związanych z ruchem postaci w widoku trzeciej osoby efektów audio, ściszając odgłosy czołgania się i poruszania w pozycji kucznej
  • Usunięto błąd, który powodował, że nieprzerwanie odgrywane były odgłosy pływania
  • Dodano dźwięki nurkowania i wskakiwania do wody
  • Zasięg działania skrzynki amunicyjnej i skrzynki medycznej zwiększono z 3,5 do 7 m Dzięki temu towarzysze broni nie będą musieli zbijać się w ciasną gromadę, żeby korzystać ze wsparcia
  • Regeneracja zdrowia kawalerii ma teraz taki sam czas odnawiania, jak w przypadku piechoty – teraz gracze nie będą musieli tak często zsiadać z konia, aby podleczyć się apteczkami
  • Zbalansowano „Alarm na obrzeżach” – teraz aktywowanie miny pułapki oznacza na minimapie wrogów w promieniu 10 m
  • Usunięto błąd, który powodował, że zestawy elitarne regenerowały życie właściciela w tempie zwykłego żołnierza, a nie zakładanym
  • Flara błyskowa przygwoździ teraz wrogów, którzy znajdą się zbyt blisko. Jest to zamierzone działanie – w końcu flara ma utrudniać wrogom prowadzenie walki
  • Usunięto błąd, który powodował, że żołnierze reanimowani za pomocą „Strzykawki ze stymulantem” nie otrzymywali premii do prędkości biegu
  • Usunięto błąd, który powodował, że żołnierze pozostający w bezruchu bądź zasiadający w samolocie wydawali odgłosy kroków
  • Poprawiono rezerwację punktu odrodzenia w momencie, w którym kilku graczy naraz wybierze dany punkt
  • Gracze mogą się teraz odradzać jedynie przy dowódcy drużyny w specjalnym trybie „Powrót do podstaw”
  • Zwiększono dystans, na którym wyświetlana jest duża eksplozja w wodzie
  • Usunięto błąd, przez który gracze słyszeli odgłosy towarzyszące nurkowaniu pod wodą, gdy byli na lądzie lub w powietrzu
Źródło: https://www.battlefield.com/pl-pl/news/update-notes/turning-tides-gallipoli-update

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper