Kingdom Hearts 3 - o długości powstawania, DLC i transformowaniu broni

Gry
457V
Kingdom Hearts 3 - o długości powstawania, DLC i transformowaniu broni
kalwa | 18.07.2017, 08:57

Kingdom Hearts 3 dzięki D23expo co rusz częstuje nas nowymi informacjami. Wczoraj dowiedzieliśmy się sporo nowego o postaciach, a dzisiaj pora na potencjalne dodatki, o tym dlaczego gra tak długo powstaje i informacje o keyblade'ach.

Kingdom Hearts 3 to najnowsza odsłona wyjątkowej serii łączącej w sobie światy animacji Disneya oraz gier z serii Final Fantasy. W związku z o wiele większymi możliwościami sprzętu, w trzeciej odsłonie pojawi się wiele nowości. Możliwe będzie przyzwanie dodatkowo dwóch towarzyszy do walki. Dowiedzieliśmy się też, że pojawi się druga grywalna postać, choć nie wiadomo kim mogłaby ona być.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kingdom Hearts 3. Nowe informacje o postaciach i rozgrywce

Redakcje Game Informera oraz GameSpotu miały okazję porozmawiać z twórcą Kingdom Hearts 3. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że każdy z Keyblade'ów będzie miał swoją drugą wersję po transformacji. Na poniższym zwiastunie mogliśmy zobaczyć broń ze świata Toy Story - po transformacji będzie przyjmować formę młota oraz wiertła. W każdym świecie czeka nas więc inna transformacja. Żeby móc ją wykonać zmuszeni będziemy osiągnąć wysoką wartość kombinacji ciosów. Nomura nie mógł jednak ujawnić jak będziemy wykonywać przemianę - w tym temacie trzeba jeszcze sporo dopracować. Wychodzi też na to, że każdą broń będziemy mieć od początku wizyty w danym świecie, co też jest sporą zmianą.

Kolejną nowością w Kingdom Hearts 3 będzie interakcja z otoczeniem - dla przykładu będziemy mogli przebiec po ścianie aby wykonać wyjątkowy atak. Czasem użyjemy podobnej interakcji, aby dostać się do nowego miejsca. Pomysł oparty jest na tym co widzieliśmy w Kingdom Hearts Dream Drop Distance, ale mechanika zmieniona jest na tyle, że twórcy traktują ją jak nową.

Dlaczego Kingdom Hearts 3 powstaje tak długo? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż twórcy zmuszeni byli po roku od rozpoczęcia produkcji przenieść się na silnik Unreal 4. Decyzja pojawiła się ze strony włodarzy Square Enix i przysporzyło to mimo wszystko znacznych opóźnień. Nomura nie miał w tej kwestii wyboru, więc cały zespół deweloperski musiał się dostosować do wymogów narzuconych z góry. Nie jest więc tak, że opóźnienia wynikają z problemami nad produkcją. Wpływ mają na to niektóre decyzję podjęte przez firmę oraz ograniczony personel - plus fakt, że w firmie powstaje kilka dużych projektów. Tetsuya Nomura pracuje jeszcze przecież nad Final Fantasy VII Remake.

Jeśli chodzi o zawartość dodatkową do Kingdom Hearts 3 to nic takiego nie jest jeszcze planowane, ale gra jest tworzona w ten sposób, aby było możliwe udostępnienie DLC. Zespół deweloperski jest więc gotowy. Przy okazji deweloper wspomniał, że zanim nastąpi premiera gry, zostaną zaprezentowane wszystkie światy mające pojawić się w grze. Po części dlatego, że można przecież stworzyć DLC i w ten sposób podarować graczom nowe lokacji. Jeśli o mnie chodzi - wolałbym jednak, żeby zostawili jakieś niespodzianki. Mamy jednak takie czasy, że twórcy zmuszeni są na bieżąco pokazywać zawartość swoich gier, aby utrzymać zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Według obietnic światów ma być mniej, ale każdy z nich ma być o wiele większych rozmiarów i bardziej dopracowany niż kiedykolwiek w serii.

Kingdom Hearts 3 ma pojawić się w przyszłym roku, ale nie wiadomo jeszcze kiedy dokładnie. Na zwiastunie poniżej zobaczycie nowy świat oraz kilka mechanik, o których mowa w newsie. Nomura podsumowuje, że jeśli uda im się stworzyć to czego zamierzają, mamy być bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Ja czekam z niecierpliwością, choć mam oczywiście kilka zmartwień. Gra wzbudza wysokie zainteresowanie, mam więc nadzieję, że gra pozostanie wierna fanom i nie będzie zbyt uproszczona zgodnie z dzisiejszymi standardami.

Kingdom Hearts 3 na zwiastunie świata Toy Story

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Kingdom Hearts III.

Źródło: http://gematsu.com/2017/07/tetsuya-nomura-kingdom-hearts-iii-development-length-keyblade-transformations-dlc

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper