Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 03.07.2017 13:04
Injustice 2 - szczegóły najnowszej aktualizacji
355V

Injustice 2 - szczegóły najnowszej aktualizacji

Injustice 2 otrzymało nową łatkę, która wprowadza wiele usprawnień i naprawia sporo błędów. Aktualizacja jest już dostępna, a w naszym newsie znajdziecie pełną listę zmian.

Injustice 2 to najnowsza bijatyka ze studia NetherRealm Studios - deweloperów znanych z poprzedniej odsłony, tudzież bijatyk spod znaku Mortal Kombat. Gra ma być długo wspierana przez nowe postacie w formie DLC oraz przez kolejne łatki, które poprawić mają jakość gry.

Injustice 2 wprowadza aktualizację 1.04, nowe ceny skrzyń i wiele więcej

Injustice 2 otrzymało nową aktualizację. Łatka skupia się na naprawie wielu problemów i ogólnie poprawie jakości. Oprócz tego nastąpiły zmiany na niektórych arenach i w balansie postaci.

Poprawki dotyczące rozgrywki:

  • Poprawiono stabilność gry oraz rozgrywek sieciowych.
  • Wprowadzono korekty w liście kombinacji ciosów.
  • Wykonanie doskoku w przód lub tył wymaga więcej precyzji.
  • Wyłączenie opcji Input Shortcuts Off w ustawieniach kontrolera zwiększy wymaganą precyzję podczas wykonywania wielu akcji
  • Poprawiono jakość dźwięku i wyświetlanych elementów związanych z niektórymi Modyfikatorami Multiverse.
  • Od teraz za grę z mniej doświadczonymi przeciwnikami gracze otrzymywać będą mniej doświadczenia.
  • Do menu pauzy w trybie Multiverse dodano opcję rozpoczęcia pojedynku od nowa, wtedy kiedy jest to możliwe.
  • Z menu pauzy w wydarzeniu Endless usunięto opcje Event Select oraz Menu Główne. Dodano opcję zakończenia wydarzenia Endless i zgarnięcia nagród - liczyć się to będzie jako zakończenie z powodu przegranej.
  • Brainiac jako boss czasem przestawał odpowiadać jeśli jeden z jego ataków został przerwany w danym momencie - naprawiono.
  • Naprawiono kilka błędów pojawiających się podczas resetowania trybu Practice.
  • Naprawiono problemy z niepoprawnym wyświetlaniem ataków związanych z używaniem bomb - bez wpływu na obszar obrażeń.
  • Naprawiono problemy z niepoprawnym wyświetlaniem grafiki gdy niektóre z interakcji zostały przerwane w odpowiednim czasie.
  • Zlikwidowano problem powodujący, że niektórzy z graczy otrzymywali zbyt dużo powiadomień o zdobytych skrzynkach i walucie jednocześnie.
  • Po otwarciu skrzyni dostępna będzie opcja szybkiego otwarcia kolejnej.
  • Opis modyfikatora będzie teraz dostępny przed rozpoczęciem rozgrywki w Multiverse.
  • Meta-Challengers w trybie Multiverse są lepiej wyświetlani.
  • W menu personalizacji postaci dodano przycisk szybkiego przełączania między nimi.
  • Od teraz możliwe jest oznaczenie wszystkich nowo zdobytych elementów personalizacji jako "widzianych" aby pozbyć się znacznika "nowe".
  • Poprawiono wyświetlanie ataków związanych z wystrzeliwaniem pocisków.

Poprawki wprowadzone na poszczególnych arenach:

  • Rzucone bomby mają teraz 3 klatki interakcji w porównaniu z poprzednimi 5.
  • Atlantis - Skok na statuę może być wykonany raz na jedną kombinację ciosów podczas anulowania. Interakcja z uderzaniem o konsolę może być wykonana raz na jedną kombinację ciosów.
  • Arkham Asylum - Naprawiono błąd wizualny podczas zabijania przeciwnika w toalecie.
  • Batcave - Naprawiono problem pojawiający się podczas zabicia przeciwnika wiszącą lampą. Interakcja z konsolą może być wykonana tylko raz na kombinację ciosów. Interakcja z Brother Eye może być wykonana tylko raz na kombinację ciosów, ale zyskała zwiększone obrażenia.
  • Slaughter Swamp - zmniejszono obszar w jakim można wykonać interakcję ze stojącą ciężarówką.

Poprawki związane z postaciami:

  • Atrocitus - Naprawiono błąd pozwalający na używanie specjalnego ataku, podczas gdy postać została wyrzucona. Zwiększono obrażenia kolejnych ciosów po ataku Napalm Vomit użytego w trakcie kombinacji ciosów. (Nie tyczy się to trybów Tournament oraz sieciowych)
  • Batman - Naprawiono błąd pozwalający na atakowanie, podczas gdy postać została wyrzucona. Naciśnięcie przycisku nieprzypisanego do Glide nie będzie skutkować zablokowaniem kolejnych wciśniętych klawiszy.
  • Black Adam - Naprawiono błąd powodujący, że użycie umiejętności Seth Strike było możliwe po tym jak postać została wyrzucona. Zwiększono moc obrażeń umiejętności Air Boot Stomp, aby możliwe było użycie na przeciwniku znajdującym się w rogu. (Nie tyczy się to trybów Tournament oraz sieciowych)
  • Black Canary - Naprawiono błąd z udźwiękowieniem powtarzającym się nawet po skończonym meczu rozgrywki sieciowej. Naprawiono błąd z następującymi interakcjami w momencie gdy nie powinny mieć miejsca.
  • Brainiac - Beta Strike Character Power zostaje zniszczone jeśli jest aktywne podczas ucieczki z ruchu typu Throw. (Nie tyczy się to trybów Tournament oraz sieciowych)
  • Captain Cold - Wskaźnik mocy postaci nie napełnia się po przejściu do Cyclotron Charge. (Nie tyczy się to trybów Tournament oraz sieciowych)
  • Cheetah - Naprawiono problemy z poprawnym działaniem kamery. Po wykonaniu kombinacji ciosów w powietrzu, postać może przejść płynnie do ataków na ziemi.
  • Cyborg - Naprawiono problemy z udźwiękowieniem oraz wyświetlaniem interfejsu. Usunięto również problem z otrzymywaniem Directed Arm Blaster Gear Ability ze skrzynek z łupami. Zlikwidowano błędy pojawiające się w trybie Multiverse.
  • Darkseid - zmieniono obszar obrażeń Low Omega Beam. Naprawiono błąd umożliwiający korzystanie z umiejętności po tym jak postać została wyrzucona. Naprawiono błąd umożliwiający wezwanie Explosive Demon zaraz po tym jak wykonano interakcję z otoczeniem.
  • Dr. Fate - Naprawiono błąd umożliwiający używanie Final Judgement lub Final Punishment po tym jak postać została wyrzucona.
  • Firestorm - Naprawiono problem ze znikającym modelem postaci podczas rozgrywek sieciowych.
  • Flash - Naprawiono błąd powodujący, że czasem cios nie trafiał w cel. On Your Mark wymaga teraz większej precyzji.
  • Green Lantern - Usunięto problemy z poprawnym wyświetlaniem grafiki podczas używania Battery Blast.
  • Harley Quinn - Naprawiono błąd powodujący, że po użyciu umiejętności Hungry Hyenas przybywała tylko jedna hiena zamiast dwóch.
  • Joker - Naprawiono błąd uniemożliwiający zdobywanie ze skrzynek Gasser Gear Ability.
  • Poison Ivy - Naprawiono błędy powodujące problemy ze sterowaniem oraz kamerą.
  • Red Hood - Hammer Fury zaczyna się o jedną klatkę później. Naprawiono błąd dotyczący specjalnych ataków korygowanych zaraz po przerywniku filmowym. Podczas wykonywania Low Spin Parry postać jest traktowana jako przykucnięta. Quick Shot oraz Shrapnel Blast można teraz kontrować. Zmniejszono obrażenia Shrapnel Blast do 6%. Akimbo Blaze odnawia się o 23 klatki szybciej niż dotychczas. Zwiększono obrażenia Shrapnel Blast MeterBurn z 6% do 10%.
  • Superman - Air Heat Vision zainicjowane po Rising Grab w niektórych sytuacjach nie będzie mogło zostać przerwane.
  • Swamp Thing - Zlikwidowano problemy z poprawną pracą kamery w niektórych sytuacjach.
  • Wonder Woman - Naprawiono błędy związane z obszarem zadawanych obrażeń przy ciosach typu Medium + Down 

To wszystko jeśli chodzi o nową łatkę do Injustice 2. Na deser podrzucamy zwiastun Sub-Zero, który do gry trafi 11 lipca.

Injustice 2 - Sub-Zero na oficjalnym zwiastunie

 

Źródło: https://community.wbgames.com/t5/Official-Announcements/Injustice-2-July-update/td-p/1566889

Tagi: injustice 2 NetherRealm Studios patch playstation 4 Warner Bros. Interactive