Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 05.08.2016 18:16
Battleborn pokonane przez Overwatch
516V

Battleborn pokonane przez Overwatch

Take-Two nie jest zadowolone z premiery Battleborn (PS4), które nie osiągnęło komercyjnego sukcesu. Produkcja od studia Gearbox Software znanego z serii Borderlands jest "poniżej oczekiwań".

Trudno trochę określić Battleborn (PS4) realnym konkurentem Overwatch, które zgromadziło 15 milionów graczy, lecz oczekiwania wobec sprzedaży były znacznie wyższe, a przynajmniej tak wynika ze słów Straussa Zelnicka, CEO Take-Two.

Trzeciego maja 2K wydało Battleborn, nową markę Gearbox Software, twórców popularnej serii Borderlands. Choć gra zebrała solidne recenzje, jej powodzenie na rynku jest zdecydowanie poniżej naszych oczekiwań.

Sądzimy jednak, że wciąż jest szansa na wzrost ilości graczy, 2K będzie wspierało rozwój tytułu za pośrednictwem rozszerzeń i wirtualnej waluty.

Jesteśmy szczerzy, gdyż jesteśmy transparentną firmą. Wciąż dostarczamy nową zawartość do Battleborn, nabywcy kochają tę grę, wciąż mamy nadciągającą wirtualną walutę. Nie liczymy wszystkiego, po prostu szczerze podsumowujemy, gdzie jesteśmy.

Jak następnie dodał Zelnick, porażka jednej gry nie zmieni tego, jak firma postrzega innowację i kreatywność.

Wspieramy w pełni nasze zespoły, aby wyznaczali nowe granice dla naszej firmy i całej branży, robimy to ze zrozumieniem, jakie cechuje przemysł kreatywny, nie wszystko musi się od razu udać. Biorąc uwagę siłę i różnorodność naszej firmy, mamy możliwość, aby podjąć się ryzyka, niezależnie od tego, czy się opłaci czy nie.

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/battleborn/news/take-two_sees_battleborns_failure_as_an_opportunity_for_long-term_audience_growth.html

Tagi: 2K Games battleborn Gearbox Software playstation 4