Rafał Kuźmiński Rafał Kuźmiński 02.08.2016 08:40
Twórcy Layers of Fear myślą o technologii VR, parę szczegółów odnośnie dodatku
302V

Twórcy Layers of Fear myślą o technologii VR, parę szczegółów odnośnie dodatku

Fala popularności wirtualnej rzeczywistości wciąż nie przeminęła i również polscy twórcy zajmujący się Layers of Fear (PS4) chcą wykorzystać tę technologię w swojej produkcji. Co stoi na przeszkodzie?

Jak powiedział Rafał Basaj w wywiadzie dla Gameranx, problemem jest sama technologia i trudność przeportowania zwykłej gry na tytuł wirtualnej rzeczywistości. Na pierwszym miejscu pojawia się oczywiście płynność, produkcja VR musi trzymać stabilne 60 klatek na sekundę, a docelową liczbą jest 90. Zdobycie czegoś takiego nie psując jednocześnie oprawy graficznej jest nie lada wyzwaniem. 

Należy również pamiętać o tym, że jest to tytuł w którym nasza postać się porusza, natomiast my będziemy stali w miejscu, co może doprowadzić do problemów z błędnikiem. Aby to obejść w grach zaczęto stosować teleportację, jednak to kolejna rzecz na liście do zaimplementowania. Layers of Fear (PS4) być może pojawi się jako tytuł na PlayStation VR, jednak póki co nie jest to potwierdzone.

Jeżeli chodzi o dodatek, to twórcy wspomnieli tylko, że będzie on trwał od 4 do 6 godzin, wprowadzi do gry 6 nowych utworów muzycznych, a każdy, kto chce przejść rozszerzenie powinien najpierw ukończyć główny wątek fabularny, by nie pogubić się w zawiłej historii. 

 

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2016/08/01/layers-fear-dev-says-vr-possibility-still-alive-details-upcoming-dlc/

Tagi: Aspyr Media Bloober Team Layers of Fear playstation 4 Playstation VR