Mody do Fallout 4 chilowo ograniczone do rozmiaru 900 megabajtów
Bethesda podała informacje, że mody do gry , instalowane na PlayStation 4 na początku będą ograniczone do 900 megabajtów danych.
Informacja została podana ze względu na zbliżające się zamknięte testy konsolowych modów na PlayStation 4. Można już publikować swoje projekty modów za pomocą aplikacji Creation Kit.
Na oficjalnej stronie twórcy poprosili o nie publikowanie większych projektów niż 900MB i zapewnili, że wraz z pracownikami Sony pracują nad zwiększeniem tego limitu i umożliwieniem pobierania znacznie większych projektów.
Przykrą sprawą jest także to, że przynajmniej na razie nie będzie możliwości wykorzystania własnych plików dźwiękowych. PlayStation 4 wykorzystuje autorski format dla plików audio i Sony pracuje nad możliwością udostępnienia go twórcom modów. Istnieje też problem z teksturami. Obecnie będzie możliwe wgrywanie tekstur jedynie z wersji na PC. Może to wpłynąć negatywnie na wydajność nadchodzących modów. Sony zapowiedziało, że już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Wszystko na to wskazuje, że system modyfikacji gry na PlayStation 4 będzie wymagać jeszcze wielu poprawek oraz zacieśnienia współpracy twórców gry z pracownikami Sony, aby twórcy mogli bez przeszkód tworzyć nowe i rozbudowane modyfikacje gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.