Szczegóły nowej łatki do Rainbow Six: Siege
Gry
522V
Wczorajsza aktualizacja 3.1 zajmuje się m. in. kamerkami postaci Valkyrie, ale również naprawia kilka bardziej problematycznych błędów w rozgrywce.
W aktualizacji 3.1, która jest dostępna od wczoraj, naprawiono następujące rzeczy:
Plansze:
- problemy z kolizją kamerek Valkyrie i wykorzystywanie tego na niektórych mapach
- mapa Club House - kamerki Valryrie przelatywały przez sufit w Barze,
- mapa Border - kamerki przelatywały przez wyrwę w zachodniej ścianie Fountain Rooma,
- mapa Border - kamerki mogły być rzucone na dach EXT,
- mapa Consulate - kamerki przenikały przez sufit Holu na 2. piętrze i Lobby na 1. piętrze,
- mapa Club House - dron nie zaliczał kolizji ze ścianą obok Cash Rooma.
Rozgrywka:
- trzymanie przenośnej osłony nie pozwalało graczowi otrzymać headshota od frontu,
- gracz z tarczą nie mógł otrzymać headshota, jeśli trzymał granat odłamkowy, błyskowy lub dymny,
- host gry PVP odradzał się czasem poza mapą, chociaż jego postać była widoczna na planszy,
- czerwona lampka od ładunku Cluster Charge prześwitywała przez drewnianą barykadę,
- gra crashowała po próbie dołączenia w trakcie animacji zwycięstwa,
- kamerki Valkyrie po zniszczeniu zostawiały wiszącą w powietrzu diodę.