Szczegóły nowej łatki do Rainbow Six: Siege

Gry
522V
Szczegóły nowej łatki do Rainbow Six: Siege
Jaszczomb | 18.05.2016, 12:11

Wczorajsza aktualizacja 3.1  zajmuje się m. in. kamerkami postaci Valkyrie, ale również naprawia kilka bardziej problematycznych błędów w rozgrywce.

W aktualizacji 3.1, która jest dostępna od wczoraj, naprawiono następujące rzeczy:

Dalsza część tekstu pod wideo

Plansze:

  • problemy z kolizją kamerek Valkyrie i wykorzystywanie tego na niektórych mapach
  • mapa Club House - kamerki Valryrie przelatywały przez sufit w Barze,
  • mapa Border - kamerki przelatywały przez wyrwę w zachodniej ścianie Fountain Rooma,
  • mapa Border - kamerki mogły być rzucone na dach EXT,
  • mapa Consulate - kamerki przenikały przez sufit Holu na 2. piętrze i Lobby na 1. piętrze,
  • mapa Club House - dron nie zaliczał kolizji ze ścianą obok Cash Rooma.

Rozgrywka:

  • trzymanie przenośnej osłony nie pozwalało graczowi otrzymać headshota od frontu,
  • gracz z tarczą nie mógł otrzymać headshota, jeśli trzymał granat odłamkowy, błyskowy lub dymny,
  • host gry PVP odradzał się czasem poza mapą, chociaż jego postać była widoczna na planszy,
  • czerwona lampka od ładunku Cluster Charge prześwitywała przez drewnianą barykadę,
  • gra crashowała po próbie dołączenia w trakcie animacji zwycięstwa,
  • kamerki Valkyrie po zniszczeniu zostawiały wiszącą w powietrzu diodę.
Źródło: http://forums.ubi.com/showthread.php/1447420

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper