Daniel Stroński Daniel Stroński 05.11.2015 21:52
W Rainbow Six: Siege cała dodatkowa zawartość będzie do zdobycia w grze, twórcy mówią o wsparciu premierowym
1163V

W Rainbow Six: Siege cała dodatkowa zawartość będzie do zdobycia w grze, twórcy mówią o wsparciu premierowym

Stały napływ darmowych map, niezamykanie zawartości za ścianą mikrotransakcji i duża ekipa nieustannie zajmująca się doniesieniami o błędach - tak wyglądać ma popremierowe wsparcie gry Rainbow Six: Siege (PS4). Deweloper stawia sprawę jasno i porównuje czas grindu do wartości wydawanych dolarów.

Na oficjalnym blogu Ubisoftu pojawił się wpis przedstawiający plany co do wsparcia Rainbow Six: Siege (PS4) po premierze. To ma być porządne - ekipa 80 osób wyznaczona zostanie do kontrolowania balansu w grze i zbierania opinii graczy, co przełoży się na stałe aktualizacje i łatki. Pojawią się również rozmaite wydarzenia społecznościowe i turnieje.

Na przestrzeni przyszłego roku dostaniemy także cztery większe rozszerzenia zawartości, wśród których znajdą się nowe mapy, operatorzy, tryby gry i bronie. Podczas gdy mapy i tryby dostępne będą nieodpłatnie dla każdego, odblokowanie broni i operatorów wiąże się z intensywnym graniem i zbieraniem waluty. Cały proces można przyspieszyć kupując za prawdziwą gotówkę specjalne R6 Credits, więc jest to jakaś alternatywa dla osób z mniejszą ilością czasu.

Wciąż nie ufacie twórcom i myślicie, że grind growej gotówki przytłoczy na tyle, by sięgnąć po portfel? Deweloper mniej więcej określił potrzebny na to czas. Wewnątrzgrowa waluta nazywa się Renown. Otrzymujemy ją za rozgrywanie meczów (i wygrane, i przegrane), zabójstwa, asysty, pomoc partnerom z drużyny, przechodzenie samouczków czy wykonywanie Dziennych Wyzwań. Uważajcie jednak na przypadkowe postrzelenie partnerów, bo w ten sposób stracicie te punkty. Podobno przeciętny gracz będzie w stanie wyrobić 1,000 punktów Renown na godzinę gry. Warto dodać, że za R6 Credits będziemy mogli kupić czasowy mnożnik zdobywanego Renown, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wydać nieco więcej złotówek i od razu kupić wybranego operatora czy broń.

Ale przejdźmy do porównania wartości R6 Credits i Renown. Nowy operator z popremierowego DLC kosztować będzie 25,000 punktów Renown lub 600 kredytów ($4.99, czyli jakieś 18,50 zł). Kalendarzyk ukazywania się kolejnych dodatków wygląda tak:

Na koniec jeszcze słowo o skórkach dla broni. Pięć rang, z czego pierwsza dostępna wyłącznie za Renown, dwie kolejne - Renown lub R6 Credits, a dwie ostatnie kupimy tylko za tę drugą walutę. Przykładowe skiny:

Premiera Rainbow Six: Siege (PS4) na początku przyszłego miesiąca, 1 grudnia.

Źródło: http://blog.ubi.com/rainbow-six-siege-post-launch-maps-operators-modes/

Tagi: PlayStation 4 rainbow six: siege Ubisoft wideo