Każdą misję w WiLD przejdziemy według własnych upodobań
Na konferencji Sony z okazji targów Paris Games Week 2015 Michel Ancel pokazał będącą wciąż w produkcji grę ekskluzywną dla PlayStation 4 - . W jednym z wywiadów wyjawił, że sposób, w jaki uporamy się z misjami zależeć będzie wyłącznie od naszych wyborów.
Założyciel studia Wild Sheep oraz projektant gier dla Ubisoftu - Michel Ancel - odpowiedział na parę pytań dotyczących tego jak wyglądać będą misje w . Jedno z nich dotyczył ogólnego projektowania zadań w wielu grach. Jego odpowiedź doskonale odzwierciedla kondycję sporej ilości tytułów.
To, czego nie lubię w grach to sytuacje, w których rozgrywając misję wiesz krok po kroku co musisz zrobić.
Ancel zapewnia, że wszystko zależeć będzie od naszego widzimisię. To gracz zdecyduje czy porwie się na ciężkie wyzwanie czy poszuka prostszego rozwiązania.