Garść technicznych informacji o Tales of Zestiria

Gry
425V
Garść technicznych informacji o Tales of Zestiria
Paweł Musiolik | 17.09.2015, 08:30

Przez długi czas nie wiedzieliśmy, czy w na konsoli tej generacji zagramy w 60 klatkach na sekundę jak podpowiadała logika. Wczoraj wieczorem, głos zabrało Bandai Namco poruszając tematy techniczne.

Pominiemy informacje o PC-towym wydaniu, bo te nas nie interesuje. Konsolowa wersja na PS4 zaoferuje nam rozdzielczość 1080p, poprawione tekstury i widoczność w trakcie gry. Do tego lepsze cieniowanie oraz wygładzanie krawędzi, którego brakowało na PS3.

Dalsza część tekstu pod wideo

Minus? Gra będzie działa jedynie w 30 klatkach na sekundę, niezależnie od tego co dziać będzie się na ekranie. Powód takiej decyzji? Animacje i system walki robione były pod 30 klatek na sekundę, więc bez przepisywania gry na nowo nie ma szans by całość ze sobą współgrała.

Pozostaje więc cieszyć się powoli zbliżającą się premierą i zaznaczyć w kalendarzu 24 września o 19:00 gdy Bandai Namco na Twitchu pokaże PC-tową wersję. Będzie to dobra okazja do zapoznania się z anglojęzyczną wersją gry.

Źródło: http://blog.talesofgame.com/en/tales-of-zestiria-reveals-its-pc-specs-ps4-info/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper