Prace nad Final Fantasy VII Remake są w fazie prób i błędów
Najnowszy numer Famitsu poza oceną nowego Metal Geara, zawiera także rozmowę z Yoshinorim Kitase na temat .
Rozmowa dotyczy procesu produkcji gry, głównie systemu walki na temat którego mówi się wiele mimo, że nic o nim jeszcze nie wiemy. Kitase zdradził, że studio pracuje teraz w trybie "prób i błędów":
Obraliśmy już odpowiedni kierunek artystyczny. Jednak jeśli chodzi o system walki, to na razie testujemy wiele opcji i działamy metodą prób i błędów.
Uważamy, że system turowy nie do końca pasuje do dzisiejszych gier, więc musimy wymyślić coś nowego. Z reguły tworząc remake, system walki zbliża się do RPG-a akcji, więc zastanawiamy się jak to zrobić, by zaskoczyć pozytywnie fanów.
Na koniec, Kitase dodałby nie pytać go o postęp prac nad grą. Za wcześnie by o tym mówić.