CD Projekt Red pracuje nad kolejnymi poprawkami płynności Wiedźmina 3
Po wydaniu premierowej łatki, ekipa CD Projekt Red nie wybiera się na wakacje tylko nadal pracuje nad poprawą wydajności trzeciego Wiedźmina oraz łata kolejne błędy, które zostaną poprawione w kolejnej łatce.
Potwierdził to odpowiedzialny za kontakt ze społecznością Marcin Momot. Na początku odpowiadając na pytanie jednego z fanów, czy firma zamierza poprawić płynność gry odpowiedział - tak.
@HX422 Yes. We are working on these.
— Marcin Momot (@Marcin360) May 20, 2015
Później dodał, że aktualizacja wyjdzie nie tylko na PC-ty (tam poprawiania jest najwięcej), ale także na konsole. Łatka na PS4 nie powinna leżeć za długo w certyfikacji i wkrótce powinna zostać udostępniona.
@DavidMo92898701 Yes. Working on it. Shouldn't be long until it's out.
— Marcin Momot (@Marcin360) May 20, 2015
Gracze najczęściej poza spadkami płynności narzekają na małą czcionkę w interfejsie oraz na często wieszającą się grę w trakcie Gwinta. Miejmy nadzieję, że to zostanie szybko naprawione.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.