CD Projekt podekscytowane konsolową grafiką trzeciego Wiedźmina na kolejnych parę lat

Gry
2125V
CD Projekt podekscytowane konsolową grafiką trzeciego Wiedźmina na kolejnych parę lat
Łukasz Ciesielski | 07.05.2015, 13:51

Po osiemnastu miesiącach od startu PlayStation 4 i Xbox One zawita na dyskach owych konsol. Artysta efektów wizualnych Jose Teixeira jest zadowolony ogólnym wyglądem tytułu oraz czuje ekscytację na myśl o tym, co studio osiągnie w kolejnych latach.

O pracach z konsolami obecnej generacji Teixeira mówi:

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiemy gdzie leżą granice. To od nas zależy aby zrobić wszystko co możliwe w ich obrębie. To konieczne wyzwanie, z którego każdy gracz odnosi później korzyści.

Spójrzmy na poprzednią generację konsol. Porównajmy tytuł startowy oraz grę z końca generacji. To ta sama konsola, te same granice osiągów, a mimo to gra wygląda nieporównywalnie lepiej. Pomyślmy w ten sposób – Wiedźmin 3 wychodzi na półtoraroczne konsole, a mimo to już wygląda niesamowicie.

W dalszej części wypowiedzi dla serwisu DualShockers Teixeira dodał:

Na podstawie doświadczenia jakie nabyliśmy podczas tworzenia tej gry, lekcji jaką otrzymaliśmy, pomysłów jakie już mieliśmy by zrobić jeszcze więcej w obrębach tych samych granic… Jestem niesamowicie podekscytowany na myśl o najbliższych latach.

Za niespełna dwa tygodnie przekonamy się czy odwzajemniamy podekscytowanie CD Projekt. pojawi się w sprzedaży już 19 maja.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/05/06/the-witcher-3-vfx-artist-talks-ps4-and-xbox-one-development-upgrades-to-water-and-shaders/

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper