CD Projekt podekscytowane konsolową grafiką trzeciego Wiedźmina na kolejnych parę lat
Po osiemnastu miesiącach od startu PlayStation 4 i Xbox One zawita na dyskach owych konsol. Artysta efektów wizualnych Jose Teixeira jest zadowolony ogólnym wyglądem tytułu oraz czuje ekscytację na myśl o tym, co studio osiągnie w kolejnych latach.
O pracach z konsolami obecnej generacji Teixeira mówi:
Wiemy gdzie leżą granice. To od nas zależy aby zrobić wszystko co możliwe w ich obrębie. To konieczne wyzwanie, z którego każdy gracz odnosi później korzyści.
Spójrzmy na poprzednią generację konsol. Porównajmy tytuł startowy oraz grę z końca generacji. To ta sama konsola, te same granice osiągów, a mimo to gra wygląda nieporównywalnie lepiej. Pomyślmy w ten sposób – Wiedźmin 3 wychodzi na półtoraroczne konsole, a mimo to już wygląda niesamowicie.
W dalszej części wypowiedzi dla serwisu DualShockers Teixeira dodał:
Na podstawie doświadczenia jakie nabyliśmy podczas tworzenia tej gry, lekcji jaką otrzymaliśmy, pomysłów jakie już mieliśmy by zrobić jeszcze więcej w obrębach tych samych granic… Jestem niesamowicie podekscytowany na myśl o najbliższych latach.
Za niespełna dwa tygodnie przekonamy się czy odwzajemniamy podekscytowanie CD Projekt. pojawi się w sprzedaży już 19 maja.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.