Gundam: Duel Company - opis gry
Gundam: Duel Company jest przeglądarkową grą przeznaczoną na komputery osobiste, opartą o uniwersum serialu anime Mobile Suit Gundam. Została ona wydana w 2014 r., a za developing oraz dystrybucję odpowiadało Namco Bandai Games.
Gra udostępniana jest z poziomu przeglądarki internetowej, a stanowi połączenie między grą karcianą i turową RPG. Trzon rozgrywki polega na zdobywaniu kolejnych kart Mobile Suitów oraz Pilotów, a następnie przydzielaniu ich do Plutonów - trzech plansz podzielonych na dziewięć pól, pozwalających na dowolne ułożenie do pięciu swoich jednostek. Tak zbudowanymi drużynami możemy brać udział nie tylko w przeznaczonych dla pojedynczego gracza misjach i eventach przeciwko komputerowemu AI, ale także przeciwko innym graczom. Wiele kart posiada przydatne w walce umiejętności, które mogą przeważyć szalę zwycięstwa na stronę właściciela oraz przyspieszyć redukcję wskaźnika Power Gauge przeciwnika.
Same karty różnią się od siebie szeregiem elementów. Poza podziałem na Mobile Suity i Pilotów każda z nich posiada inną rzadkość (R1 - najczęstsze do R6 - najrzadsze) oraz statystyki bitewne warunkowane sposobem ich otrzymania. Karty wypożyczone (rental) są tzw. freebies przyznawanymi za logowanie się do gry, mającymi jednocześnie nieznacznie niższe wartości, nie można ich też stackować (łączyć w grupy do trzech) z kolejnymi ich egzemplarzami. Karty cyfrowe (digital) są nagrodami przyznawanymi za wykonywanie misji oraz eventów. Ostatnią kategorią są karty fizyczne (real), które odblokowujemy za zarejestrowanie kupowanych w paczkach prawdziwych kart dostępnych w sklepach.
Dostępne są trzy główne tryby gry. Troop Exercise zawiera w sobie zestaw sześciu samouczków dla początkujących, pozwala także na losowe, szybkie potyczki przeciwko innemu graczowi bądź komputerowi. Battle Missions jest serią sześciu walk rozgrywanych przeciwko trzem graczom - raz walczymy po stronie atakującej, a raz po stronie broniącej się. Conquest Mode przydziela nas cyklicznie do jednej z dwóch stron, próbujących za pomocą punktów akcji oraz potyczek z przeciwnikami przejąć jak najwięcej pól na mapie.
Serwery gry podzielone są na dwa regiony: Japonię oraz "resztę świata". Z powodu braku sprecyzowanej daty wydania dla Stanów Zjednoczonych i Europy, ten drugi region ograniczony jest do Wschodniej Azji (Chiny, Hong Kong, Tajwan), Australii i Oceanii. Zakupione w jednym regionie paczki kart nie będą współdziałały z kontem założonym na drugi. Podana na stronie gry lista współpracujących sklepów ogranicza się tylko do terytorium Japonii, choć możliwe są także zakupy online poprzez sklepy internetowe.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych