Pizza Connection 3
915V

Pizza Connection 3

Pizza Connection 3
  • Producent: Gentlymad
  • Wydawca: Assemble Entertainment
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 22.03.2018
  • Europa: 22.03.2018
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strategiczna, Ekonomiczna
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 3

Pizza Connection 3 to gra strategiczna, w której zadaniem gracza jest zarządzanie pizzerią (najpierw jedną, potem całym biznesowym imperium). Za jej produkcję odpowiadało studio Gentlymad, a za wydanie Assemble Entertainment. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych.

Pizza Connection 3 posiada fabułę, ale ma ona charakter pretekstowy. Gra, podobnie jak poprzednie części, pozwala nam wejść w buty właściciela (początkowo) niewielkiej pizzerii, którego zadaniem jest odbudowanie rodzinnego interesu. Wujek naszego dziadka stracił bowiem swoje dobrze prosperujące imperium w wyniku knowań bezwzględnego konkurenta, a nam pozostał po nim tylko samochód, od którego zaczynał krewny, i skromna suma na początek.

W produkcji Gentlymad musimy mieć na względzie różne aspekty działalności, począwszy od kwestii czysto kulinarnych, a skończywszy na stronie biznesowej. Jeśli chodzi o to pierwsze, gra daje nam możliwość przygotowania naszej własnej pizzy. Zadecydować możemy o kształcie placka, o składnikach (warzywa, owoce, przyprawy, a nawet o wiele dziwniejsze ‘rzeczy’, jak węże czy owady), cenach itd. Odwiedzić nam mogą różne typy klientów, np. studenci, nastolatkowie, emeryci, robotnicy lub bardziej zamożne osobistości, a każdy z nich ma inne preferencje, dlatego nasza oferta powinna być możliwie jak najszersza (zbyt szeroka jednak też być nie może, bo to podnosi koszty). Wraz z postępami możemy także przeprowadzić badania rynku, dzięki czemu łatwiej jesteśmy w stanie przygotować dobre menu.

Inne sprawy, o jakie musimy też zadbać, to np. zatrudnianie (dobrych) pracowników. Ci mają różne parametry, co przekłada się później na ich oczekiwania co do wynagrodzenia. Do tego dochodzi też ustalanie marży, wykupywanie reklam skierowanych do tej lub innej grupy odbiorców, zadbanie o atrakcyjne dekoracje w lokalu czy radzenie sobie z konkurencją (metody nie muszą być przy tym zgodne z prawem).

Podobne gry