Godzilla: Destroy All Monsters Melee
1356V

Godzilla: Destroy All Monsters Melee

Godzilla: Destroy All Monsters Melee
  • Premiery
  • Świat: 08.10.2002
  • Europa: 15.11.2002
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Akcja, Bijatyka
  • Liczba graczy: 1-4

Godzilla: Destroy All Monsters Melee to gra akcji wyprodukowana przez Pipeworks Software i wydana przez Atari. Tytuł ukazał się na konsolach GameCube, Xbox oraz Game Boy Advance.

Produkcja Pipeworks Software inspiruje się filmami z wielkimi potworami. Fabuła opowiada o rasie wrogo nastawionych kosmitów zwanych Vortaak, których plan przejęcia kontroli nad Ziemią zakłada manipulowanie stworami. Kosmici wysyłają je, by zniszczyły najważniejsze miasta świata, ale jeden z potworów wymyka się spod ich kontroli.

W grze mamy do wyboru w sumie dziesięć postaci-potworów (plus jeden bonusowy na Xboxie). Są to chociażby Godzilla z lat 90., Godzilla z pierwszej dekady XXI wieku, King Ghidorah System, Destroyah czy Mechagodzilla. System walki jest prosty i nie rości sobie pretensji do bycia czymś więcej. Potwory mają oczywiście swoje umiejętności, ale te z grubsza można podzielić na słaby atak, mocny atak, chwyt, pociski oraz techniki specjalne odpalane po zebraniu orbów. Istnieje także możliwość korzystania z elementów otoczenia, bowiem jest ono zniszczalne. Na planszach pojawiają się ponadto wojska, np. czołgi i helikoptery mogące nam utrudnić życie.

Gra posiada kilka wariantów rozgrywki. Ten najważniejszy to oczywiście tryb fabularny (Story Mode), ale oprócz niego dostępny jest także Destruction (niszczenie budynków), Survival (próba pokonania jak największej liczby potworów na jednym pasku energii), Team Battle (walki drużynowe) oraz multiplayer. W Godzilla: Destroy All Monsters Melee grać mogą cztery osoby jednocześnie.

Podobne gry