Final Fantasy Dimensions II

Final Fantasy Dimensions II

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

Mobile 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Matrix Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.02.2015
Producent:
Matrix Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.02.2015

Final Fantasy Dimensions II - opis gry

Final Fantasy Dimensions II to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Matrix Software i wydana przez Square Enix. Tytuł ukazał się tylko na urządzeniach przenośnych. Był on udostępniony w modelu premium, choć pierwotnie zawierał system mikrotransakcji.

Dimensions II wbrew temu co sugeruje tytuł nie jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej części (która też ukazała się na urządzeniach mobilnych), ale opowiada zupełnie nową historię. Głównym bohaterem jest chłopak o imieniu Morrow, który wraz z grupą towarzyszy podróżuje przez czasoprzestrzeń, by powstrzymać czarne charaktery usiłujące w niej nabruździć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra nie jest tradycyjnym japońskim RPG-iem, choć na pierwszy rzut oka może tak wyglądać. Nie ma tu np. eksploracji w normalnym tego słowa rozumieniu. Zamiast tego wybieramy lokacje z mapy świata, a następnie bierzemy udział w serii walk. Te, wzorem klasycznych odsłon serii Final Fantasy, są turowe. Uczestniczą w nich trzy postacie plus Mootie jako wsparcie (przeciwnicy nie mogą go atakować). Umiejętności wybieramy z listy komend. Podzielić je można na dwa rodzaje: zwykłe oraz specjalne, które zależą od tego, jakie wyekwipowaliśmy magiczne kamienie. Podczas starć należy zwracać uwagę na różne wskaźniki, jak ten, który pozwala nam korzystać ze specjalnych zdolności (i jednocześnie pominąć turę), lub drugi decydujący o tym, jakie nagrody otrzymamy za wygraną walkę. W tym kontekście warto wspomnieć, że możemy uciekać z walk, lecz wycofanie się pozbawia nas zdobytego lootu.

W FF Dimensions II nie ma zwykłego systemu rozwoju. Potencjał bojowy z jednej strony zależy od summonów a z drugiej od nałożonego ekwipunku.

W grze pojawia się wiele nawiązań do wcześniejszych części serii Final Fantasy. Co więcej, reżyser i scenarzysta Takashi Tokita wyjawił, że w Dimensions II użył pomysłów z niezrealizowanej trzeciej części Chrono, czyli Chrono Break.

Wideo - Final Fantasy Dimensions II

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper