Raport z serwisu PRAM w sprawie popsutego PS4

BLOG
1934V
wisnia87r | 05.12.2013, 14:08
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Witam, 

Dziś kolejny dzień bez sprzętu który zakupiłem na premierę a do tej pory leży w serwisie. Przesyłka z popsutą konsolą dotarła do serwisu  I od dwóch dni nie dodali jej jeszcze do systemu. Co z tym się wiąże ? A no tyle że po prostu tam leży i nikt z nią nic nie robi. Dopiero jak numer mojej przesyłki zostanie wprowadzony do systemu PRAM jakiś inżynier będzie mógł się za nią zabrać co też nie jest powiedziane że nastąpi od razu( Słowa serwisanta PRAM). Mimo wcześniejszych zapewnień że konsole PS4 kupione na premier traktowane są priorytetowo nikt się z tego nie wywiązuje szkoda :/ ... Albo może się wywiązuje ale w takim przypadku nie chce wiedzieć jak są traktowane sprzęty nie premierowe. 

 

W miedzy czasie napisałem też maila do Sony z opisem sytuacji i żeby ustosunkowali się do tak długiego czasu wprowadzania konsoli do systemu. Niestety mimo zapewnień jakie otrzymałem : " 

  Witaj,

Dziękujemy za korespondencję. Odpowiedź od naszego konsultanta powinna nadejść w ciągu 24 godzin.

W czasie gdy zajmujemy się Twoim zgłoszeniem, możesz również poszukać odpowiedzi w naszym serwisie wsparcia technicznego w sieci, który znajdziesz w linku poniżej.

Pozdrawiamy,
Centrum Obsługi Klienta PlayStation 

Nikt do mnie w tym czasie nie napisał. Wielka szkoda że i tym razem Sony nie wywiązuje się z danych obietnic.  :( 

Oceń bloga:
-1

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper