MORTAL KOMBAT ARMAGEDON
Siódma część
MORTAL KOMBAT ARMAGEDON pojawił się w 2006 roku na PS 2, XBOXa oraz WII.
Pojawiły się tu wszystkie postaci z całej serii MORTAL KOMBAT plus 2 dodatkowych w sumie 63 wojowników.
Przed objęciem władzy przez jakiegokolwiek potężnego wojownika powstało zabezpieczenie zwane piramidą ARGUSA a na jej szczycie znajdował się BLAZE najpotężniejszy byt we wszechświecie. Zywiołak ognia cały czas monitorowal co się działo w uniwersum MORTAL KOMBAT by w odpowiednim momencie wkroczyć na arenę i zrobić porządek. A jeśli komuś uda się go pokonać zdobędzie nieograniczoną moc. W Armagedonie powraca tryb KONQUEST który jest rewelacyjny. Z przygotówki zmienił się w grę ACTION ADVENTURE. Kierujemy w niej Tawenem synem pół Boga i obrońcy Edenii ARGUSA. Wraz ze swym bratem DEAGONEM uśpiony zostaje na tysiąclecia w oczekiwaniu na dzień ostateczny. ARGUS myśląc i z wysyłając swych synów maksymalizuje szanse na wygraną któregoś z synów podczas pojedynku z BLAZEM. DEAGON budzi się ze snu kilkaset lat za wcześnie i zaczyna knuć plan zabicia swojego brata. Twórcy postanowili iż będzie to ostatni MK w tej serii. Ponieważ fabuła za bardzo się rozrosła i nikt już tak naprawdę nie wiedział o co chodzi, pojawiło się za dużo nieznaczących wojowników a tytułowy ARMAGEDON miał wszystko wyzerować i pomóc twórca zacząć wszystko od nowa. Gra została przyjęta chłodno wszystkie postaci zostały skopiowane z DEADLY ALLIANCE i DECEPTION. W grze całkowicie usunięto FATALITY ( z lenistwa nie chciało mi się projektować dla tylu postaci ). Krytycznie gracze wypowiedzieli się też na temat MOTARO który z centaura stał się postacią 2 nożną coś na wzór Minotaura.
Do tej części gry trafiła też mini gra zwana MOTOR KOMBAT była to wariacja MARIO KART tylko że z postaciami z serii MK.
Była to też jednyna odsłona serii która pozwoliła na stworzenie swego własnego wojownika w trybie Warrior CREATE. Można ich użyć online i w trybie ARCADE.