SKLEP

Wprost z katakumb

Kiedy dają ci papier w linie, pisz na skos
Łukasz Kucharski Łukasz Kucharski 13.01.2014, 12:16
Prosumpcjonizm pop-przemysłów
535V

Prosumpcjonizm pop-przemysłów

W dzisiejszych czasach niewiele rzeczy związanych z grami otrzymujemy za darmo. Na szczęście zdarzają się wyjątki. Jeden z nich czeka dziś na Was poniżej.

Będzie nim darmowa lektura, czyli raport „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej”. Jak się zapewne domyślacie, na elektronicznych kartkach znajduje się sekcja poświęcona grom wideo. Oto oficjalny opis:

 

W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w proces twórczy? Czy nabywca staje się prosumentem, to znaczy, czy aktywie uczestniczy w promowaniu i produkowaniu danej marki medialnej?

 

Na te i inne pytania odpowiada raport „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej” (grant Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie Obserwatorium kultury).

 

 

Raport znajdziecie tutaj - wiedzalokalna.pl/publikacje/prosumpcjonizm

Tagi: analiza branża rozrywkowa gry wideo pop-przemysł prosumpcjonizm Prosumpcjonizm pop-przemysłów przedsiębiostwa raport wiedza lokalna

Oceń notkę
+ +3 -

Oceń profil
+ +5 -
Łukasz Kucharski
Ranking: 1246 Poziom: 39
PD: 8229
REPUTACJA: 1146