Prosumpcjonizm pop-przemysłów

BLOG
743V
Loganek | 13.01.2014, 12:16
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

W dzisiejszych czasach niewiele rzeczy związanych z grami otrzymujemy za darmo. Na szczęście zdarzają się wyjątki. Jeden z nich czeka dziś na Was poniżej.

Będzie nim darmowa lektura, czyli raport „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej”. Jak się zapewne domyślacie, na elektronicznych kartkach znajduje się sekcja poświęcona grom wideo. Oto oficjalny opis:

 

W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w proces twórczy? Czy nabywca staje się prosumentem, to znaczy, czy aktywie uczestniczy w promowaniu i produkowaniu danej marki medialnej?

 

Na te i inne pytania odpowiada raport „Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej” (grant Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie Obserwatorium kultury).

 

 

Raport znajdziecie tutaj - wiedzalokalna.pl/publikacje/prosumpcjonizm

Oceń bloga:
3

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper