SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.01.2017 10:36
2089V

PlayStation 4 najlepiej sprzedającą się konsolą świata w latach 2014-2016

Wczoraj Sony prezentowało nowe gustowne barwy PlayStation 4. Konsola w kolorze "mroźna biel" ma trafić na polski rynek już 24 stycznia. W dołączonej do komunikatu prasowego reklamie pojawiła się ciekawa informacja dotycząca sprzedaży PlayStation 4.

PlayStation 4 jest "najlepiej sprzedającą się konsolą świata w latach 2014-2016". Takie triumfalne hasło pojawiło się w reklamie zapowiedzianej nowej wersji kolorystycznej odchudzonego modelu hardware'u Sony. Pod tym hasłem umieszczono drobną czcionką dopisek: "bazując na wynikach sprzedaży wszystkich konsol z okresu od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2016".

Sony prezentuje odchudzony model PlayStation 4 w nowych barwach

Sony już wcześniej, we wrześniu 2016 roku, chwaliło się, że PlayStation 4 to najlepiej sprzedająca się konsola na świecie. Wtedy jednak japońska firma nie ujawniała, o jaki dokładnie okres chodzi.

Wg ostatnich danych podawanych przez Sony PlayStation 4 rozeszło się aktualnie w ilości ponad 53 milionów egzemplarzy. Aż 6,2 milionów z tego wyniku sprzedano w okresie od 20 listopada 2016 r. do 1 stycznia 2017 r. Japońska korporacja spodziewa się, że osiągnie wynik 60 milionów sprzedanych sztuk PlayStation 4 do końca bieżącego roku fiskalnego (czyli do 31 marca 2017 roku).

Jak idzie największemu konkurentowi PlayStation 4, czyli Xbox One? Microsoft nie wyrywa się specjalnie z podawaniem informacji o wysokości sprzedaży swojego hardware'u. W grudniu 2016 r. analityk z DFC Intelligence twierdził, że prawdopodobnie Xbox One nie przekroczy granicy 30 milionów sprzedanych sztuk do końca 2016 roku. Brakuje nam jednak oficjalnych danych giganta z Redmond na ten temat.

Źródło: Sony

Tagi: playstation 4 ps4 sony sprzedaż wyniki sprzedaży

Komentarze (160)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 51
REP.: 2543
chrisss83 dodano: 11.01.2017, 10:39 #1
Patrząc na nadchodzące exy sprzedaż jeszcze bardziej podskoczy. Jestem strasznie ciekaw co na E3 zaprezentuje obóz zielonych
Ukryj odpowiedzi (15)
Poziom: 8
REP.: 48
jaseku do chrisss83 dodano: 11.01.2017, 10:43 #2
Nowszą wersję pada?
Śmieszny piesek ;)
Poziom: 63
REP.: 25597
Dobermann do chrisss83 dodano: 11.01.2017, 10:51 #3
napisza ze to rok scorpio i pokaza nowa konsole, ale jak przyjdzie do demonstacji gier to powiedza ze konsola jest wstecznie kompatybilna ze wszystkim co wydali na x360 i xone i bedzie git ;)

nie samymi exami czlowiek zyje, choc mimo wszystko ms spartaczyl sprawe i tu sie nie ma co klocic ;)
Poziom: 39
REP.: 2132
milka_90 do jaseku dodano: 11.01.2017, 10:51 #4
nową konsole... co na pewno trochę wyhamuje sprzedaż ps4.
Dlatego Sony tak mocno cisnie w ostatnim czasie. Dick move i tak będzie prędzej czy później, bo trzeba będzie odciąć się od starych ps4 i golić pro, bronić się grami, bo jak wyjdzie Scorpio to już Pro nie będzie "naj".

eh widać jaka posucha w branży ostatnio to newsy takie wyciągnięte z głębokiej... i który raz to samo, bo o sprzedaży i przekroczeniu bariery 50 mln było już kilka razy w ostatnim czasie.
Poziom: 34
REP.: 116
eito do chrisss83 dodano: 11.01.2017, 10:51 #5
A co mogą pokazać? Trailery.

Dobrze, że gram tylko w FIFE i Tekkena, to mnie ten cały brak exów omija ;f
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia do milka_90 dodano: 11.01.2017, 11:03 #6
Dlaczego mają odciąć się od PS4? Pro to tylko odnowa PS4 a nie następca. Scorpio i one też będą mieć te same gry. Myślę że PS4 i Scorpio będą koegzystowac bo startują w zupełnie innych kategoriach cenowych.
Poziom: 45
REP.: 7748
martrix79 do Dobermann dodano: 11.01.2017, 11:07 #7
jeszcze chwila i ktoś tu będzie wyglądał tak...
Poziom: 18
REP.: 39
MamSwojeZdanie do Dobermann dodano: 11.01.2017, 11:08 #8
No moze nie samymi Exami, ale kupowac Scorpio za okolo 2-3k by grc w gry z poprzedniej generacji. Jak dla mnie zenada!! Nie poto inwestuje w nowe sprzety 4K 4-6TF itp by grac w cos co dawno gralem i grafika nie grzeszy.
Hmmmm zapomnialem ze to jest cool bo za free . Nawet jak by g.. zawineli w papierok to wielu by to lyknelo bo za free.
Damn [176.122.***.***] do MamSwojeZdanie dodano: 11.01.2017, 11:36 #9
Bo ludzie przez cały czas grają w exy na konsolach. Ci fanboje potrafią rozśmieszyć. Scorpio będzie miało realną przewagę w multiplatformach, będzie najsilniejszą konsolą na rynku, odpowiednie reklamy i Xbox pójdzie do przodu. Exy dzisiaj mają znaczenie tylko dla fanbojów, w sprzedaży konsol znaczenie już dawno utraciły.
Oko za Oko
Poziom: 57
REP.: 8864
Big Jack do MamSwojeZdanie dodano: 11.01.2017, 12:08 #10
Kup next gena by grać w gry z poprzednich generacji - M$ Logic
Poziom: 18
REP.: 39
MamSwojeZdanie do Damn dodano: 11.01.2017, 12:46 #11
Nie no zgadzam się ze Exsami się tylko nie żyje (choc fajnie jest miec cos czego inni nie maja ). I ze Scorpio będzie silniejsze to nie podlega wątpliwości, ale czy to jest takie WOW granie na konsoli za tysiące w grę z przed dwóch generacji bo X360 i XO (bo ponoc Scorpio to nowa generacja)
Gdzie jak wydaja Remastyry(lepsza grafa i cos tam ) to nazywacie je kotletami, ile mozna w to samo grac itp itd, a gdzie gry (ze wstecznej kompatybilnosci) sa tak samo stare nic nie podkrecone to Zajebiscie bo za free Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:48
Poziom: 14
REP.: 50
tylkoGameCube do Dobermann dodano: 11.01.2017, 13:56 #12
Nie samymi exami bo z mojego punktu widzenia i tak najlepszymi grami są multiplatformy
Damn [176.122.***.***] do MamSwojeZdanie dodano: 11.01.2017, 14:00 #13
Tak, Xbox ma wsteczną kompatybilność co jest fajną opcją, ale chodzi mi przede wszystkim o nowe gry i przewagę jaką będzie miał Scorpio w nowych nadchodzących grach multiplatformowych. Ta przewaga jak na konsole będzie naprawdę znacząca i jeśli MS nie przesadzi z ceną za Scorpio to może naprawdę dużo ugrać.
Śmieszny piesek ;)
Poziom: 63
REP.: 25597
Dobermann do tylkoGameCube dodano: 11.01.2017, 14:20 #14
mimo wszsytko nie zgodze sie, gearsy i forza z xone, god of war i uncharted (i wiele innych) z sony sa wyjatkowe i nie sa to multiplatformy - chociazby dlatego ze ms nie da tych gier na sprzet sony, a sony jak to sony nie da ich nigdzie indziej :P
Poziom: 26
REP.: -21
xJArekX do Damn dodano: 11.01.2017, 14:21 #15
"Exy dzisiaj mają znaczenie tylko dla fanbojów, w sprzedaży konsol znaczenie już dawno utraciły."
Dokładnie tak a najbardziej pokazuje to sprzedasz xboxa...
Damn [176.122.***.***] do xJArekX dodano: 11.01.2017, 15:01 #16
Sprzedaż która jest zdecydowanie słabsza bo konsola jest wyraźnie słabsza od tych Sony. Xbox One przegrał bo jest słabszy technicznie i wyglądał jak wyglądał (mówię o wersji sprzed One S). 900/720p zniszczyło XOne. Nie mówiąc nawet o głupiej polityce z początku generacji o której nadal ludzie pamiętają. Hejt od premiery się za nimi ciągnął i nadal ciągnie. Scorpio może to zmazać. Jak również może pogłebić. Wszystko w rękach MS.
Aware Player
Poziom: 65
REP.: 9467
Karate_koks dodano: 11.01.2017, 10:41 #17
Całkiem ładna wersja na zimę, ale co w lecie potem?;)
Ukryj odpowiedzi (5)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25423
Maciej2801 do Karate_koks dodano: 11.01.2017, 10:52 #18
zżółknie i bedzie w sam raz na lato
Niczego mi nie braknie
Poziom: 73
REP.: 43098
Cherubinek do Karate_koks dodano: 11.01.2017, 10:59 #19
Latem się wymieni na zieloną, jakkolwiek dwuznacznie by to nie brzmiało;-D
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 10:59 #20
zależy jaki plastik ;)
jeśli nie poskąpili na materiałach, to biel się utrzyma.
A co tu się wyprawia?
Poziom: 32
REP.: 1982
Mortus do Karate_koks dodano: 11.01.2017, 11:21 #21
W lecie wypuszczą wersję "Summer White" :P
Poziom: 29
REP.: -196
luckabrasi do Karate_koks dodano: 11.01.2017, 11:56 #22
W lecie? jak to co?bedzie się mniej grzać bo biały kolor odbija światło słoneczne...:):)
Poziom: 40
REP.: 2492
m4tekt dodano: 11.01.2017, 10:41 #23
Bardzo ładna sprzedaż:) cóż MS dał ciała na początku i teraz zbiera tego plony:)
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 37
REP.: 5054
Xmachine do m4tekt dodano: 11.01.2017, 11:29 #24
Ale mimo wszystko 30 mln sprzedanych XONE przez 3 lata to też niezły wynik.
Poziom: 40
REP.: 627
tomeekcz do m4tekt dodano: 11.01.2017, 11:38 #25
Milion/dwa wtajemniczonych tak... Ale kilkadziesiąt milionów sebixow i Janusza poleciała na hasła typu ,,50% mocniejsza od konkurencji" bo jakieś dramy z E3 no słabo.
Poziom: 40
REP.: 2492
m4tekt do tomeekcz dodano: 11.01.2017, 13:38 #26
1080p to był główny powód:D
Poziom: 32
REP.: 156
bordouex do Xmachine dodano: 11.01.2017, 17:31 #27
Nie ma nigdzie w tekście informacji ile zostało sprzedanych xboxów. Wiadomo tylko tyle, że nie 30 mln.
Poziom: 28
REP.: 1856
RoDeN dodano: 11.01.2017, 10:41 #28
Półgeneracyjny potworek chyba się za dobrze nie sprzedaje, bo coś milczą w tej sprawie :) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 10:42
Ukryj odpowiedzi (5)
Poziom: 22
REP.: 142
Swahveck do RoDeN dodano: 11.01.2017, 11:50 #29
Widać to głównie po tym, że w tej chwili nie ma go w sklepach.
Damn [176.122.***.***] do Swahveck dodano: 11.01.2017, 11:53 #30
Z tego względu że go w sklepach za dużo nie było. Ot rozwiązanie zagadki.
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do RoDeN dodano: 11.01.2017, 13:26 #31
Nie potworek tylko mocarz :)
Poziom: 40
REP.: 937
GuLaShos do RoDeN dodano: 11.01.2017, 14:45 #32
Półgeneracyjnego potworka przed świętami nie miałeś szans znaleźć w sklepie, może w necie się dało ale sieciówki nie bardzo więc tak czy inaczej to o czymś świadczy. Wydaje mi się, że nieźle się sprzedaje.
Poziom: 28
REP.: 1856
RoDeN do GuLaShos dodano: 11.01.2017, 14:59 #33
Szczerze w to wątpię. Gdyby tak było to Sony na bank podzieliłoby się wynikami prosiaczka i zachwalało go jaki to on jest mocny itd. A tu cisza. :P
Poziom: 37
REP.: 2526
Mad Dog McCree dodano: 11.01.2017, 10:42 #34
Są i będą dobre gry, to się sprzedaje.
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon dodano: 11.01.2017, 10:43 #35
co tam świata... Galaktyki!!!!!!

białe konsole zawsze na propsie :P
Jem więc jestem
Poziom: 46
REP.: 6935
Matek dodano: 11.01.2017, 10:44 #36

Cytat:

Japońska korporacja spodziewa się, że osiągnie wynik 60 milionów sprzedanych sztuk PlayStation 4 do końca bieżącego roku fiskalnego (czyli do 31 marca 2017 roku).

Jest spora szansa na taki wynik. GR2, KH zaraz wychodzi, później Nioh a w marcu długo wyczekiwane Horizon które zapowiada się bardzo dobrze (i oby takie było)

Sama konsola wygląda bardzo ładnie, gdybym nie kupił wcześniej konsoli, to brałbym jak oszalały w białym kolorze.

Cytat:

Jak idzie największemu konkurentowi PlayStation 4, czyli Xbox One? Microsoft nie wyrywa się specjalnie z podawaniem informacji o wysokości sprzedaży swojego hardware'u.


Nie kopmy leżącego.
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia dodano: 11.01.2017, 10:46 #37
Latem zobaczymy pewnie obniżkę do 249/349$
Ukryj odpowiedzi (2)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25423
Maciej2801 do brazylianwisnia dodano: 11.01.2017, 10:52 #38
ale nie w Polsce
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 11:00 #39
Przecież obniżka jest globalna.nawet jak Sony Polska nie obniży ceny to Janusze nasciagaja z zachodu tanich konsol i będą na allegro.
Poziom: 37
REP.: 4527
adiq1033 dodano: 11.01.2017, 10:48 #40
Potęga marketingu i gry słów.
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk dodano: 11.01.2017, 10:54 #41
Anulowanie Scalebound z pewnością podkręci im jeszcze wynik sprzedaży. Według mnie problem Microsoftu leży w braku mocarnego wsparcia wewnętrznego jeśli chodzi o gry. Mają potężne zaplecze finansowe, ale skupiają się na klepaniu Forzy i Gearsów bo nie mają innych ekip w zanadrzu. Takie Rare to już pieśn przeszłości. Z resztą nawet ostatnie Halo i Gearsy to już nie poziom tych z poprzedniej generacji. Bungie i Epic to zupełnie inny poziom niż jakaś zbieranica ludzi. Tamte gry to ikony generacji o obecnych wszyscy zapomną.

Dla porównania Sony ma Naughty Dog (Uncharted, TLOU) Guerilla Games (Killzone,Horizon) Sony Japan (Bloodborne, The Last Guardian, Gravity Rush) Santa Monica Studio (God Of War.The Order 1886), Sucker Punch (Infamous, Sly Cooper) Do tego dochodzi bliska przyjaźn z zespołami z KKW stąd takie premiery jak Nier Automata, NIOH czy też Persona 5. No i na koniec Insomniac (Ratchet, Resistance) chociaż to oni w tej generacji się wyłamali wydając Sunset Overdrive na Xa. Myślę, że to był jednak jednorazowy strzał. To takie studio dla Sony jak Remedy dla Microsoftu. Poza tym Sony zyskało silne nazwisko w postaci Kojimy, ale tutaj to na dwoje babka wróżyła co z tego będzie.

Microsoft w związku z tym ma ograniczone pole działania. Ciężko o gry jeśli nie ma kto ich pisać. Fable też odeszło w zapomnienie bo Molyneux został już odstawiony od koryta. Pozostało wykupowanie czasowych exów jak było z Tomb Raiderem, albo już sam nie wiem co :) Edytowano 2 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 11:02
Ukryj odpowiedzi (13)
welcome home, Ashen one
Poziom: 43
REP.: 7333
Milczek33 do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:04 #42
Sony tak naprawdę nie musi się wysilać bo "czarną" robotę odwala za nich sam MS. Zaliczyli sporo wtop podczas tej generacji i to niestety odbija się dla nich czkawką. Sam po latach przesiadłem się na konsolę Sony i jestem z tego posunięcia bardzo zadowolony. Uwielbiam Gears of War, doceniam Forzę Horizon i Halo ale tak jak pisał Lucjan - ileż można. Gram coraz mniej online, więc usługi sieciowe nie stanowią dla mnie priorytetu. No i jest coś czego nie ma Xone - Bloodborne...
Poziom: 45
REP.: 3553
D4m14n3 do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:05 #43
Wielka prawda, Microsoft nie ma studiów developerskich. Bizarre Creations (Project Gotham Racing) wpadło w łapska Acti i zostało zamknięte, BioWare trzaska gry dla EA, LionHead Studios zostało zamknięte, z Rare ludzie którzy tworzyli magiczne tytuły z lat 90' pouciekali do innych team'ów, itd. Kto niby ma tworzyć dla nich gry? Lekka lipa jak tak popatrzeć:/ Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:05
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do D4m14n3 dodano: 11.01.2017, 11:09 #44

D4m14n3 napisał:

Wielka prawda, Microsoft nie ma studiów developerskich. Bizarre Creations (Project Gotham Racing) wpadło w łapska Acti i zostało zamknięte, BioWare trzaska gry dla EA, LionHead Studios zostało zamknięte, z Rare ludzie którzy tworzyli magiczne tytuły z lat 90' pouciekali do innych team'ów, itd. Kto niby ma tworzyć dla nich gry? Lekka lipa jak tak popatrzeć:/


https://en.wi(...)_Studios
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do typfon dodano: 11.01.2017, 11:21 #45
Coś tam jest, ale zerknij jak wygląda ta lista przy tej https://en.wi(...)_studios
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:35 #46

bieluk napisał:

Coś tam jest, ale zerknij jak wygląda ta lista przy tej https://en.wi(...)_studios


ale pisanie że nie mają studiów to bzdura ... ciekawe ilu pracowników mają jedni i drudzy (przy grach)
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do typfon dodano: 11.01.2017, 11:42 #47
No raczej Sony ma więcej. Nawet takie Bend Studio znane z serii Syphon Filter i z Uncharted na Vitę tworzy pełnokrwistego exa w postaci Days Gone. Każdy coś tam klepie. Mówi się, że Sony Japan pracuję już z From Software nad Bloodborne 2, Gueriilla za chwilę wypuści Horizon, Naughty Dog robi The Last of Us 2 i Uncharted The Lost Legacy, Santa Monica robi nowego GOWa, a Polyphony dłubie przy Gran Turismo.
Damn [176.122.***.***] do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:45 #48
Eksy nie sprzedają dzisiaj konsol. Sony wygrywa cyferkami. Xbox ma od 2013 łatkę najsłabszej konsoli i tego nie da się ot tak wymazać. Poza tym sam wygląd konsoli zrobił swoje, Xbox One S w sumie naprawił trochę sytuację, ale nie do końca bo do dzisiaj spotykam osoby które nie kupią Xboxa bo wygląda jak magnetowid (taa, Xbox Polska robi wszystko by rozreklamować One S w Polsce że nawet ludzie nie wiedzą o istnieniu tej konsoli). Agresywna reklama Sony robi swoje. Ciekaw jestem co wymyślą jak już nie będą mieć najmocniejszej konsoli na rynku. Gry ekskluzywne już nie pomagają dzisiaj sprzedaży w takim stopniu jak dawniej, poza tym jest ich garstka w ciągu roku, czy to na Sony czy Xboxie.
AM [178.36.***.***] do Damn dodano: 11.01.2017, 13:17 #49
A ja myślę, że ludzie już zapomnieli o 2013 roku. Prawda jest taka, że na PS4 jest dużo większy wybór gier w różnych kategoriach i przez to konsola jest bardziej uniwersalna bo każdy znajdzie coś dla siebie. Jest sporo, tak nielubianych przez niektórych, gier indie gdzie od czasu do czasu można znaleźć coś oryginalnego. Exy Sony też są bardziej różnorodne przez co trafiają do większego grona osób. A prawda jest taka, że dla sprzedaży konsoli najważniejszy jest stosunek jakości do ceny. Nie jest powiedziane, że Scorpio się sprzeda jeżeli przesadzą z ceną.
Poziom: 12
REP.: 30
smig do Damn dodano: 11.01.2017, 13:35 #50

Damn napisał:

Ciekaw jestem co wymyślą jak już nie będą mieć najmocniejszej konsoli na rynku.


Nic nie będą musieli wymyślać bo będą mieć ogromną bibliotekę gier, a kto chce kupić plejaka to i tak kupi plejaka, żadne scoerpio tego nie zmieni.
Damn [176.122.***.***] do smig dodano: 11.01.2017, 14:10 #51
Trochę pokrętna logika. Xbox też ma ogromną bibliotekę gier, nawet większą przez wsteczną kompatybilność. "Kto chce kupić plejaka to i tak kupi plejaka" to jest logika fanboja, który z góry zamyka się na jedną platformę i nie widzi plusów w platformie konkurencyjnej. MS jeśli dobrze rozegra premierę Scorpio, nie przesadzi z ceną za konsolę to wygra bardzo dużo. Nie czarujmy się, Scorpio będzie miało znaczącą przewagę w multiplatformach, ogólnie grach a dzisiaj to właśnie wydajność rządzi nie ekskluziwy. Ekskluziwów jest coraz mniej i będzie coraz mniej, to nie jest już karta przetargowa.
Poziom: 45
REP.: 3553
D4m14n3 do typfon dodano: 11.01.2017, 14:29 #52
Jeju.. nie dosłownie mi chodziło, nie mają w sensie, że wypadają bardzo blado w stosunku do konkurencji a nawet do czasów kiedy sami wchodzili na rynek konsol. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 14:31
Poziom: 42
REP.: 1091
alex_gawlas do Damn dodano: 12.01.2017, 00:13 #53
Jak to exy nie sprzedaja konsol, poczytaj na forach ilu ludzi pisze, że dla Scalebound kupiliby Xboxa (już nie kupią) i ilu ludzi kupi PS4 dla Horizon czy God of war (na szczęście kupią).
Poziom: 31
REP.: 368
lukas_172 do bieluk dodano: 12.01.2017, 05:57 #54
Jeszcze jest Quantic Dream..

Zawsze powtarzałem, ze MS nie ma developerów dlatego wojna na exy była banalnie prosta do przewidzenia.

Chyba Girsy straciły najwiecej po zmianie developera, Halo nie jest jakos duzo gorsze. MS ma to do siebie, ze jak cokolwiek kupi to zaraz to psuje :D Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.01.2017, 05:58
welcome home, Ashen one
Poziom: 43
REP.: 7333
Milczek33 dodano: 11.01.2017, 10:54 #55
Ładna jest.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 22
REP.: 142
Swahveck do Milczek33 dodano: 11.01.2017, 16:51 #56
Szkoda ze nie ma PRO w tym kolorze
Poziom: 42
REP.: 1091
alex_gawlas do Swahveck dodano: 12.01.2017, 00:15 #57
Na pewno będzie w późniejszym czasie :-)
Poziom: 45
REP.: 3553
D4m14n3 dodano: 11.01.2017, 10:55 #58
Normalnie Miss Universum:)
Poziom: 16
REP.: -320
MangoAdrian dodano: 11.01.2017, 10:55 #59


I wszystko jasne :)
Poziom: 46
REP.: 4944
Sephiroth-Oni dodano: 11.01.2017, 10:56 #60
nuda, ma najwiecej najlepszych gier to gracze kupują, nic dziwnego
Fanboy Sony i dumny Pelikan.
Poziom: 49
REP.: 5142
Kriss_Hietala dodano: 11.01.2017, 10:57 #61
3ds/2ds sie nie sprzedawał lepiej od ps4?
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 31
REP.: 884
solidsnake86 do Kriss_Hietala dodano: 11.01.2017, 11:40 #62
https://en.wi(...)consoles

Sony osrane a i głupie N :D

ps.2 lata różnicy a 4 już dogania 3ds.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. dodano: 11.01.2017, 10:57 #63
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (18)
Poziom: 34
REP.: 419
Climber do m. dodano: 11.01.2017, 10:59 #64
Na pewno będzie past genem :D
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Climber dodano: 11.01.2017, 11:00 #65
Piszą o wszystkich konsolach. Później pewnie zaczną pisać już tylko o ósmej generacji :D
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do Climber dodano: 11.01.2017, 11:04 #66
Jaki to next gen technicznie wiele słabszy od past gena? Na rewolucję jak z WII nie ma co liczyć. Tablety nie są na rynku od wczoraj.
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:06 #67
Moc nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o generacje sprzętu.
Poziom: 34
REP.: 419
Climber do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:06 #68

bieluk napisał:

Jaki to next gen technicznie wiele słabszy od past gena? Na rewolucję jak z WII nie ma co liczyć. Tablety nie są na rynku od wczoraj.


Taki jest Cykl :) Tego nie oszukasz a moc nie decyduje o generacji,nawet nie wiemy o mocy tejże konsoli :)

Ale moge się mylic może zostac uznana za 8 generacje. Edytowano 3 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 11:10
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:09 #69
Tablet xD
widzę, że kolega w temacie jak mało kto.

To nie piaskownica, chcesz dyskutować, to się trzymaj faktów. Nie ma specyfikacji, nie jest to tablet. Zapowiada się coś nowego, a hype na konsolę nie słabnie.
Jakie znasz fakty na temat nowej konsoli Nintendo?
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do m. dodano: 11.01.2017, 11:13 #70
Jaki hype? Nie zauważyłem jakiegoś szaleństwa. Poczekamy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Wszystko co nowe wzbudza ciekawość. WiiU też miało być rewolucyjne, a trup już od wielu miesięcy siedzi w szafie i śmierdzi czekając na następce.

Poza tym o jakiej piaskownicy piszesz? Sam wróżysz z fusów spektakulatny sukces Switcha, który niby ma przyćmić swoim blaskiem i możliwościami PS4. Z Climberem mało z tej podniety nie wybuchniecie. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:15
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:20 #71
Komentarz ukryty [Pokaż]
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do m. dodano: 11.01.2017, 11:33 #72
Nie muszę Ci się wcale tłumaczyć. To nie ja wszedłem w newsa o Switchu robić gównoburze tylko Ty w newsa o PS4 wyskakujesz ze Switchem pisząc jak to przyćmi sprzedaż PS4. Masz jakieś fakty na potwierdzenie tej tezy? Wyluzuj trochę. Dziwne, że ludzie pytają Google o Switcha skoro premiera za 2 miesiące. Naprawdę zaskakujące. To wcale nie oznacza, że rzucą się do sklepów jak szczerbaty na suchary po premierze. Nie mam ochoty z Tobą gadać bo wyczuwam fanatyzm, a minusy dostałeś ode mnie tylko dlatego, ze sam mnie nimi poczęstowałeś. Żegnam. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:34
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:38 #73
I za każde idiotyczne komentarze będziesz je ode mnie dostawał.
Napisałeś, że jest to tablet - to oczywiście nie jest prawda,
Napisałeś, że jest o wiele słabszy - to też nie jest prawda, bo nie ma specyfikacji.
Mam plusować za głupotę? Chyba oszalałeś.
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do m. dodano: 11.01.2017, 11:46 #74
I vice versa, a wzmianka o tablecie to taka szpileczka wbita Tobie za pisanie głupot w temacie, który nie ma nic wspólnego z Nintendo. Wchodzisz tutaj i robisz zamieszanie niepotrzebne.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:49 #75
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 21
REP.: 299
intel do bieluk dodano: 11.01.2017, 11:56 #76
m. jest takim cwaniakiem, że zaraz zablokuje Ci możliwość minusowania jego światłych komentarzy. Śmieszny człowiek ślepo zapatrzony w wielkie N.
Sic Parvis Magna
Poziom: 58
REP.: 23538
bieluk do intel dodano: 11.01.2017, 12:01 #77
Faktycznie wyczułeś gościa. Ale słaby typ :) Włazi, robi syf, a potem się chowa. Tfu! Będę miał na niego oko. Trochę pofika z fanatyzmem i się skończy kariera. Takich kozaczków tu się trochę na portalu przewinęło. W ogóle kto to wprowadził, żeby można było blokować dawanie minusów? Takich gości jak Montana wyczaił co komuś reputację zaniżają celowo to wycinał jak raka bez systemów. Teraz Ci taki debil jeden z drugim będzie spamował newsy nie na temat i pisał głupoty, wrzuci 200 osób na czarną i nie będzie dostawał minusów za pisanie bzdur. Edytowano 4 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 12:12
WyższyPoziomOdbioru. Nie ogarniasz? Pograj w Mario
Poziom: 42
REP.: -490
Xerox do bieluk dodano: 11.01.2017, 13:22 #78
Ninnyboja mają wielki ból tyłka o to, że zostali z ręką w nocniku z ich Wii u a Ps4 super się sprzedaje. To wylewają żale. Ale tym bardziej się pogrążają.
Poziom: 34
REP.: 419
Climber do bieluk dodano: 11.01.2017, 17:49 #79
a psvita miała być ogromnym sukcesem a trup już od lat lezy w szafach albo na olxach i nikt jej i tak nie kupuje.
Poziom: 42
REP.: 1091
alex_gawlas do m. dodano: 12.01.2017, 00:23 #80
Wątpię żeby Switch stanowiło jakieś większe zagrożenie, spójrz na dane, Sony sprzedało przeszło 6mln. konsol w ciągu 40 dni, będzie dobrze jak Big N sprzeda tyle przez rok, a może i dwa.
KU... KU... Kurka? ... :)
Poziom: 50
REP.: 6169
hazukidojo do m. dodano: 12.01.2017, 01:35 #81
Zobaczymy czy Nintendo nie strzeli sobie w stope tym calym Sliczem?
Poziom: 48
REP.: 3207
Piwo_HD dodano: 11.01.2017, 10:58 #82
Widzę czarną przyszłość jeśli Sony zostanie monopolista na rynku ...
Ukryj odpowiedzi (27)
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia do Piwo_HD dodano: 11.01.2017, 11:05 #83
Już było 2 razy i co? Nie wprowadzili wtedy płatnego online, blokady używek czy cyfrowego sklepu..
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do brazylianwisnia dodano: 11.01.2017, 11:07 #84

brazylianwisnia napisał:

Już było 2 razy i co? Nie wprowadzili wtedy płatnego online, blokady używek czy cyfrowego sklepu..


2 razy? ps1 i ps2 ? jak tak to z tym cyfrowym sklepem i onlinem płatnym trochę popłynąłeś :P Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:08
Poziom: 7
REP.: 0
EnemaBuldozer do brazylianwisnia dodano: 11.01.2017, 11:16 #85
Byli kiedyś monopolistą ? Przecież ps1 miało konkurencję w postaci sega saturn. Ps2 mniej więcej w tym samym czasie konkurowało z dreamcastem i pierwszym xboxem. Nie chciałbym, aby ms albo sony zostało samo na rynku.
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10379
Fox460 do brazylianwisnia dodano: 11.01.2017, 11:22 #86
Toś teraz waść dolał wody do ognia :D. Nie wprowadzili bo nie było konkurencji.
Zapewne gdyby nie było dalej, to Online miałbyś dopiero przy PS3 i to taki raczkujący, o sklepie cyfrowym nawet nie wspominam. A o trofea kij wie kiedy by były. Bo wiadomo przez zły i niedobry MS miałeś pierwsze próby onlinu już przy PS2, a pomysł się rozwinął wraz z PS3 ale bez conceptu (szaro, bury, do dupy), dopiero zbiegiem lat online nabierał rumieńców.

Konkurencja jest dobra, bo gdyby nie ona, to właściwie PlayStation niestały się tak szybko tym czym jest teraz. A odkąd SONY jest liderem na rynku, i nie widać aby konkurencja nadganiała, to jest jak jest.
Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:25
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do typfon dodano: 11.01.2017, 11:23 #87
Przy tak ogromnym sukcesie jakim było PlayStation 1 i PlayStation 2, Sony mogło poczuć się na tyle pewnie, iż śmiało mogli pójść w ślady MS wprowadzając płatny online na PS3. Jednak tego nie zrobili.
Natomiast dla kontrastu, takiemu Microsoftowi sukces X360 srogo powyginał zwoje mózgowe. Przejawiało się to chociażby ich pomysłami na początku obecnej generacji (a dokładnie podczas prezentacji xone).
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do dampe dodano: 11.01.2017, 11:29 #88
Przecież i tak w końcu wprowadzili opłaty, więc nie rozumiem w jaki sposób miałoby ich wybielać, że zrobili to nieco później, a dodatkowo, kiedy to wprowadzili, to nie poprawili jakości usług...
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do m. dodano: 11.01.2017, 11:40 #89
Trzymaj się kontekstu rozmowy, ok? Mowa była o tym, iż rzekoma dominacja (czy też monopol) Sony na rynku, miałaby spowodować nie wiadomo co. Na chwilę obecną to Microsoftowi wali gdy poczują sukces.

O poprawieniu jakości usługi online nie mam zamiaru dyskutować z osobą, która nie ma pojęcia o czym pisze, a swoje zdanie opiera na bzdurach pisanych w internecie (gdyby było inaczej, to byś nawet tego nie pisał).
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do dampe dodano: 11.01.2017, 11:44 #90
A Sony nie odwaliło?
Pobieranie opłat za usługi, które jakością nie zmieniły się od czasów ps3, gdzie były one darmowe? No na Boga! :D
Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32492
hop do m. dodano: 11.01.2017, 11:56 #91
Przypominam, że to MS wymyślił płatne online. A w zanadrzu mieli jeszcze always online i wpychanie bezużytecznego Kinecta, z którego się ostatecznie wycofali. Nie mówiąc już o definiowaniu konsoli, jako urządzenia multimedialnego...
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do dampe dodano: 11.01.2017, 11:57 #92

dampe napisał:

Przy tak ogromnym sukcesie jakim było PlayStation 1 i PlayStation 2, Sony mogło poczuć się na tyle pewnie, iż śmiało mogli pójść w ślady MS wprowadzając płatny online na PS3. Jednak tego nie zrobili.
Natomiast dla kontrastu, takiemu Microsoftowi sukces X360 srogo powyginał zwoje mózgowe. Przejawiało się to chociażby ich pomysłami na początku obecnej generacji (a dokładnie podczas prezentacji xone).

jak by mieli infrastrukturę to by wprowadzili ... przecież przy PS2 multi u sony kulało ... to była całkiem inna jakość niż xbox live
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do hop dodano: 11.01.2017, 11:59 #93

hop napisał:

Przypominam, że to MS wymyślił płatne online. A w zanadrzu mieli jeszcze always online i wpychanie bezużytecznego Kinecta, z którego się ostatecznie wycofali. Nie mówiąc już o definiowaniu konsoli, jako urządzenia multimedialnego...


hop nie pamiętasz reklam promujących dvd w ps2 ...? więc kto pierwszy promował konsolę jako urządzenie multimedialne ... Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:01
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do hop dodano: 11.01.2017, 12:05 #94
I bardzo źle, ale również źle ze strony Sony, że zamiast zainwestować kasę zarobioną na ps plus w poprawianie jakości swojego online, to inwestuje ją w coś innego, vide - PS VR, które pewnie umrze tak samo szybko jak Move, a i rewolucją obiecaną nie będzie na pewno. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:07
Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32492
hop do typfon dodano: 11.01.2017, 12:10 #95
Dvd było przy okazji, a nie jako jedno z głównych przeznaczeń konsoli. Rozumiem, że chcesz tam postawić znak równości?

Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:12
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do hop dodano: 11.01.2017, 12:15 #96

hop napisał:

Dvd było przy okazji, a nie jako jedno z głównych przeznaczeń konsoli. Rozumiem, że chcesz tam postawić znak równości?



czego ma dowodzić reklama usługi NFL ... o_O, w sensie DVD u sony jest oki i mogli reklamować bo to fajne, ale multimedia w xone są fee i nie można tego pokazywać w reklamie ...
Poziom: 28
REP.: 1856
RoDeN do hop dodano: 11.01.2017, 12:19 #97
Aż mi sie Don Mattrick przypomniał. To był gość.

Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32492
hop do typfon dodano: 11.01.2017, 12:29 #98
Szukałem tego, co wrzucił RoDeN. DVD to był dodatek, a nie główna funkcja konsoli, co widać na powyższym filmiku. Tv, Tv, Tv itd.

Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć, a ja już nie raz marnowałem czas na głupio-mądre dyskusje z tobą, także w tej chwili mówię pas.

PS to była pierwsza reklama X'a. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:30
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do m. dodano: 11.01.2017, 12:35 #99

m. napisał:

A Sony nie odwaliło?
Pobieranie opłat za usługi, które jakością nie zmieniły się od czasów ps3, gdzie były one darmowe? No na Boga! :D


dampe napisał:

O poprawieniu jakości usługi online nie mam zamiaru dyskutować z osobą, która nie ma pojęcia o czym pisze, a swoje zdanie opiera na bzdurach pisanych w internecie (gdyby było inaczej, to byś nawet tego nie pisał).


Nie masz zielonego pojęcia o PSN'ie i zmiany jakości jego funkcjonowania na przestrzeni generacji i ostatnich lat, ale za to masz dużo do powiedzenia. Nie widzę sensu prowadzenia dalszej rozmowy z Tobą na ten temat.
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do typfon dodano: 11.01.2017, 12:40 #100
Tak jakby xlive od pierwszych chwil nie było usługą raczkującą, i Microsoft nie brał za to pieniędzy.
Sony być może i raczkowało z infrastrukturą sieciową w swoich konsolach, jednak to nie oni brali za to pieniądze od samego początku jej funkcjonowania.
gradobicie [217.99.***.***] do m. dodano: 11.01.2017, 12:48 #101

m. napisał:

Przecież i tak w końcu wprowadzili opłaty, więc nie rozumiem w jaki sposób miałoby ich wybielać, że zrobili to nieco później, a dodatkowo, kiedy to wprowadzili, to nie poprawili jakości usług...

Zobaczyli, że lemingi z radością zapłacą sporo za coś, co zawsze było darmowe i wliczone w cenę gry (serwery/online, jak przykładowo na PC), więc czemu oni nie mieliby też kasować $$$? MS może, Sony nie? Sony stworzyło standard dawania darmowych gier do abo. MS dał standard płatnego multi. Różnica jednak jest.

Jakość usług się poprawiła. Jest dużo lepiej niż na PS3, biorąc dodatkowo pod uwagę, że PSN obsługuje 3 żyjące jeszcze konsole - Vitę, PS3 i PS4, których łącznie jest ze duuużo więcej niż X360 i One. Taką liczbę użytkowników trudniej utrzymać. A jednak dają radę. Troszkę gorzej niż na Live? Tak, ale przynajmniej są gry :) Dodatkowo nie kasowali tych 200 zł przez całą poprzednią generację, więc dodatkową i stopniową poprawę infrastruktury zaczęli dopiero teraz.

Taki off-top. Najbardziej plują na PSN ludzie bez konsoli PlayStation. Bo powtarzają bzdury. Tak, czasem leży (jakby Live nigdy nie leżał, hehe). Tak, transfer gorszy niż na Live, ale co za różnica czy mogę mieć 100mb/s czy 50mb/s, skoro (przy odpowiednim łączu, którego w Polsce pewnie prawie nikt nie posiada) pobranie dużej gry na Live to czas potrzebny do wyjścia do klopa (numer 2), a na PSN to kwestia wyjścia do klopa (numer 2) + kilka minut dłuższego podcierania tyłka po robocie i dokładniejsze umycie rąk? Nawet lepiej dla higieny. A gra będzie szybko? Będzie. Dodatkowe 15-20 minut nikogo nie zbawi. A więcej gier do zagrania na danym sprzęcie już tak.
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do dampe dodano: 11.01.2017, 13:04 #102

dampe napisał:

Tak jakby xlive od pierwszych chwil nie było usługą raczkującą, i Microsoft nie brał za to pieniędzy.
Sony być może i raczkowało z infrastrukturą sieciową w swoich konsolach, jednak to nie oni brali za to pieniądze od samego początku jej funkcjonowania.


no jak mogli by brać skoro multi na ps2 za pomocą sieci praktycznie nie istniało PSN odpalili w końcówce 2006... ludzie nie popadajmy w paranoję
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do typfon dodano: 11.01.2017, 13:25 #103
Ok, jaj się zgodzę, ale nie rozumiesz o czym mowa. Mogę się o to samo Ciebie zapytać - jak mógł Microsoft brać opłatę za xlive od samego początku jego funkcjonowania? Rozumiesz ten tok, czy dalej nie?

- Sony odnosi sukces przy PS1
- następnie staje się niekwestionowanym liderem z PS2
- przychodzi PS3 i wraz z tą konsolą - pewni siebie - wprowadzają płatną raczkującą usługę online, tak jak to kiedyś zrobił MS.

Masz, napisałem obrazowo krok po kroku jak to mogło wyglądać :]

Obie firmy kiedyś zaczynały, z taką różnicą, że jedni brali pieniądze od samego początku, drudzy po wielu latach.
Jem więc jestem
Poziom: 46
REP.: 6935
Matek do dampe dodano: 11.01.2017, 13:33 #104
Nie warto wchodzić w dyskusję z tym osobnikiem. Uchodzi za wielce urażonego gdy ktoś śmieje się z innych konsol, ale gdy ktoś napiszę coś na nintendo, włącza się nintendo power i trzeba taką osobę uświadomić jak się myli.
Dla niego już wiadome, że switch pozamiata i koniec kropka.

Ta sama półka co Climber, ale do niego nigdy nic nie napisał żeby się uspokoił, bo jak to tak do kogoś kto spamuje na okrągło o nintendo?
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do Matek dodano: 11.01.2017, 13:57 #105

Matek napisał:

Nie warto wchodzić w dyskusję z tym osobnikiem. Uchodzi za wielce urażonego gdy ktoś śmieje się z innych konsol, ale gdy ktoś napiszę coś na nintendo, włącza się nintendo power i trzeba taką osobę uświadomić jak się myli.
Dla niego już wiadome, że switch pozamiata i koniec kropka.

Ta sama półka co Climber, ale do niego nigdy nic nie napisał żeby się uspokoił, bo jak to tak do kogoś kto spamuje na okrągło o nintendo?


oo to omie :*
jak miło :)
Jem więc jestem
Poziom: 46
REP.: 6935
Matek do typfon dodano: 11.01.2017, 14:04 #106
Nie, to nie było o tobie. Nie wiem dlaczego tak pomyślałeś :-)
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10379
Fox460 do dampe dodano: 11.01.2017, 14:39 #107

Cytat:

pójść w ślady MS wprowadzając płatny online na PS3. Jednak tego nie zrobili.


Jakby to zrobili, to gracze by ich zjedli, a sprzedaż PS3 byłą by jeszcze słabsza niż była wcześniej. No tak bo PS3 było liderem w sprzedaży nie dokładali do interesu, a konsola się świetnie sprzedawała. Czy ty w ogóle czytasz co ty piszesz ??, darmowy ONLINE było kartą przetargową dla lepszej sprzedaży konsoli, tak jak Wsteczna kompatybilność dla Xboxa One.
A już w latach 2011 były pierwsze pogłoski o płatnym ONLINE na PS3, to gracze pluli jadem na ten pomysł. No tak o tym też już nie pamiętasz....
Wiec nie pisz już głupot że mogli a nie dali płatnego multika, gówno nie mogli, więc nie dali płatnego multika.
Bo jakby dali to PS3 sprzedawałby się jeszcze gorzej, a PS+ było opcjonalne, finalnie i tak tego nikt nie kupował, dopóki nie dawano gier AAA do oferty. Dopiero wtedy PS+ zaczął się cieszyć ogromną popularnością.
Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 14:41
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe do Fox460 dodano: 11.01.2017, 14:45 #108
Jak masz zamiar wypisywać swoje nic nie warte wypociny, i tracić mój czas, to po prostu sobie daruj. Jest coś takiego jak związek przyczynowo-skutkowy i kontekst wypowiedzi. Wiem nie od wczoraj, że u Cb jest na bakier z czytaniem ze zrozumieniem, więc najpierw ogarnij tą kwestię, a później możemy rozmawiać.
gradobicie [217.99.***.***] do Fox460 dodano: 11.01.2017, 15:35 #109
W sumie nie czytałem poprzednich postów bo jestem leniwy, ale wetnę się w tę wypowiedź:

Fox460 napisał:

darmowy ONLINE było kartą przetargową dla lepszej sprzedaży konsoli, tak jak Wsteczna kompatybilność dla Xboxa One.

Przeceniasz wpływ wstecznej na sprzedaż. Tym bardziej, że nie jest to darmowe, czyli gry i tak musisz sobie kupić, jeśli nie miałeś. A jeśli dalej masz, to pewnie masz też X360, więc też możesz grać i bez wstecznej.

Fox460 napisał:

A już w latach 2011 były pierwsze pogłoski o płatnym ONLINE na PS3, to gracze pluli jadem na ten pomysł. No tak o tym też już nie pamiętasz....

Pogłoski? Super. Plotek.

Fox460 napisał:

finalnie i tak tego nikt nie kupował, dopóki nie dawano gier AAA do oferty. Dopiero wtedy PS+ zaczął się cieszyć ogromną popularnością.

Tja, ogromna popularność. PS Plus ogromną popularność zyskał wraz ze startem PS4, gdzie w 3 miesiące liczba użytkowników Plusa się potroiła. Jeżeli popularność przed PS4 była wg ciebie ogromna, to znaczy, że po starcie PS4 każdy kupił sobie po 2-3 abonamenty na raz? :D Link: http://www.escap(...)4-Launch

Widać prawie nikt nie kupuje GwG i Plusa dla gier. Kupują, bo muszą płacić za multi, bo MS kiedyś sobie za to zawołał i mamy "piękny" standard do teraz.
Poziom: 41
REP.: 1950
dampe dodano: 11.01.2017, 11:14 #110
Muszę przyznać, że gdy jeszcze w zeszłym roku mówili o tym, iż spodziewają się przekroczenia 60 milionów opchanych PS4 do końca tego roku fiskalnego, to byłem trochę zdumiony ich optymizmem. Dzisiaj, wiedząc ile zdołali sprzedać w ostatnim okresie swoich konsol, jestem pewny, że 60 baniek bez większych problemów powinni przekroczyć do końca marca.

Ruchy konkurencji też tutaj robią swoje, i nie pomagają w odciągnięciu potencjalnych klientów od zakupu konsoli Sony. Z jednej strony Nintendo, które wrzuciło trailer Switcha i praktycznie zamilkło na kilka miesięcy. Z drugiej zaś Microsoft z ich "rokiem scorpio" (hue hue hue) :]
Gracz multi - platformowy
Poziom: 70
REP.: 35705
saptis dodano: 11.01.2017, 11:14 #111
Super wyglada ta biala konsola, podoba mi sie nawet bardziej niz moja wersja.
Casual player
Poziom: 52
REP.: 7231
Dawid_dst dodano: 11.01.2017, 11:15 #112
Co z tego, że PS4 jest najlepiej sprzedającą się konsolą w latach jakichś-tam, skoro Xbox One jest najlepiej sprzedającą się konsolą w historii*



*historii marki Xbox

:D Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 11:21
Ukryj odpowiedzi (3)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25423
Maciej2801 do Dawid_dst dodano: 11.01.2017, 11:17 #113
360 zapomniałes dodac
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 53
REP.: 1883
Filipowitch do Dawid_dst dodano: 11.01.2017, 11:22 #114
Polska mistrzem Polski ;)
Casual player
Poziom: 52
REP.: 7231
Dawid_dst do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 11:23 #115
Nope :) Chodzi mi o XboxUno. Już poprawiłem ;)
Poziom: 47
REP.: 2658
prime27pl dodano: 11.01.2017, 11:16 #116
No ta generacja to na razie sukces Sony.
Ukryj odpowiedzi (1)
Oko za Oko
Poziom: 57
REP.: 8864
Big Jack do prime27pl dodano: 11.01.2017, 12:14 #117
I to jaki sukces. Ja jestem bardzo zadowolony z zakupu a lista gier do ogrania wciąż rośnie :)
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 53
REP.: 1883
Filipowitch dodano: 11.01.2017, 11:21 #118
PS4 Pro w mroźnej bieli Bym
Poziom: 16
REP.: 30
pessyl92 dodano: 11.01.2017, 11:34 #119
Ok, fajnie że Sony sprzedało tyle sztuk konsol...

Lecz odbija się to na nas - konsumentów tej platformy.
W poprzedniej generacji, kiedy to PS3 musiał dorównać xboxowi, to wydaje mi się, że sony było bardziej #for the players - darmowy multi, dobrowolny plus z grami...

Obecnie Sony nawet nie stara się dodając same indyki w plusie, gdzie MS częściej daje "większe" tytuły.



Ukryj odpowiedzi (9)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do pessyl92 dodano: 11.01.2017, 11:42 #120
Zaraz Cię tu chyba zlinczują xD
Przecież SONY ROBI WSZYSTKO DLA GRACZY, A NIE DLA ICH PIENIĘDZY!
Oko za Oko
Poziom: 57
REP.: 8864
Big Jack do m. dodano: 11.01.2017, 12:10 #121
Na pewno wychodzi im to lepiej niż MS czy Nintendo.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Big Jack dodano: 11.01.2017, 12:16 #122
Ale co? Nabijanie ludzi w butelkę z pobieraniem opłaty za ps+?
Tu się zgodzę.
Oko za Oko
Poziom: 57
REP.: 8864
Big Jack do m. dodano: 11.01.2017, 12:31 #123
Obowiązkowe to nie jest więc w czym problem.
Zresztą ere płacenia za online zapoczątkował MS.
Do tego lista gier na PS robi wrażenie z czego każdy znajdzie coś dla siebie.
Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32492
hop do m. dodano: 11.01.2017, 12:31 #124
Zmień taśmę, bo nudzisz.
Poziom: 25
REP.: 353
krzyma do pessyl92 dodano: 11.01.2017, 12:50 #125
Ale jeśli się nie mylę abonament roczny za plus w stosunku do gold'a jest wyraźnie niższy, a i te tytuły w M$ są 'większe' ale nie robią szału.
Słowem 'rok scorpio' (najgłupsze hasło jakie można w obecnej sytuacji wydumać), oraz żenująco słaba promocja N -switch'a nie pomaga niebieskim klientom.
Poziom: 21
REP.: 299
intel do krzyma dodano: 11.01.2017, 13:12 #126
Ja za 13 miesięcy Golda płaciłem rok temu 130 złotych, więc jednak Plus jest droższy.
Poziom: 25
REP.: 353
krzyma do intel dodano: 11.01.2017, 13:26 #127
Nie wiem, 2 miesiące temu skończył mi się gold i po szybkim sprawdzeniu oferty za 59$ i ew.korzyści poprostu postanowiłem nie kontynuować (może są lepsze oferty). W zasadzie prawie wszystko dublowało mi się z PS+.
Poziom: 42
REP.: 1091
alex_gawlas do pessyl92 dodano: 12.01.2017, 00:51 #128
Ja o plusa jestem dziwnie spokojny bo czuję, że im bliżej premiery Scorpio tym lepsze gry będą w ofercie, wszak jakoś muszą zatrzymać tych 60mln. użytkowników aby nie przeszli do konkurencji.
Jeśli wzorem ps3 będą dawać co miesiąc grę AAA do oferty to nikt przy zdrowych zmysłach nie wyłoży 2.5 tyś. (taką mniej więcej przewiduję cenę) za nową konsolę.
Poziom: 14
REP.: 163
Okizame dodano: 11.01.2017, 12:10 #129
GRATULACJE!! Nie ma co gadać ale Sony ma najlepszy marketing EVER , najpotężniejsza konsola na świecie robi swoje do tego dużo osób jest związana mentalnie ze sprzętem ,również początkowe wpadki M$ wpłynęły na świetną sprzedaż . Od momentu wprowadzenia psx na rynek Sony jest Gigantem w świecie gier video bo kto by pomyślał że raczkująca firma w tej tematyce rozpieprzy SEGĘ i pozamiata Nintendo?Mimo lepszego system Xbox-a oraz kilu bardzo dobrych exów jak Forza ,Halo czy Gyrosy to właśnie PS4 posiada ten syndrom X chęci grania w cokolwiek :> nie mam pojęcia dlaczego ale własnie tak jest
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do Okizame dodano: 11.01.2017, 13:42 #130
Każdy z graczy lubi zdrową rywalizację.
Na ps4 wbijesz platynę i nikt Ci jej nie odbierze - jest satysfakcja :).
Jeśli się nie mylę na xone wbijesz 1000 pkt i jeśli ukaże się dodatek to automatycznie Ci o niego obniża, więc trochę lipa ( chyba że coś pomieszczałem)
Kolejnym tematem są gusta i tu może z grami lepiej do odbiorców trafia Sony niż Ms??
Takie moje przemyślenia.......
Poziom: 50
REP.: 7890
thiefi dodano: 11.01.2017, 12:37 #131
No to chyba oczywiste jaknie ma konkurencji. MS strzelil sobie samoboja na starcie i na walasne zyczenie graja teraz w drugiej lidze.
Sony z PS4 jest monopolista i chodz ich najnowsza konsola w porownaniu z PS3 jest conajwyzej miernym produktem, to nie majac konkurencji sila rzeczy dominuje rynek. Tak samo jak na pc dominuje mierny windows gdyz nie ma konkurencji.

Zobaczymy czy MS tym razem nie da dupy ze scorpio wprowadzajac jakies shitowskie ogranicznie (wymog online lub blokada uzywek) czy pomysl marnujacy zasoby konsoli ( kinect czy nagrywanie filmikow w tle- wywalic to i gry beda chodzic lepiej!)
Mialem PS4 rok, ogralem wszystko co bylo do ogrania, sprzedalem i ciesze sie ze juz jej nie mam zwlaszcza po tym numerze z wersja pro.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do thiefi dodano: 11.01.2017, 13:35 #132
Jeszcze nie jest monopolistą ALE po wypuszczeniu Scorpio mogą się nim stać:(
Poziom: 32
REP.: 793
Prorok81 dodano: 11.01.2017, 12:41 #133
Czyli Ci Co mieli 360 nie przesiadlo sie na One a wskoczyli z palcem w tylek konkurencji. Ciekawe co ich do tego az tak bardzo sklonilo? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:42
Ukryj odpowiedzi (11)
Poziom: 25
REP.: 353
krzyma do Prorok81 dodano: 11.01.2017, 13:21 #134
Raczej nie ma takiej zależności, w ogóle nie ma jakiś prostych dwustronnych zależności. U grupy startującej (zakup konsoli), coraz częściej pojawia się pytanie -którą wybrać?, M$ nie pomaga marketingowo fakt, że spełnił swoje obietnice w których tworzy sprzęt do telewizji z funkcją grania -to są opinie moich znajomych którzy często od pierwszego xbox'a związani są z marką. Nie pomaga fakt, że zaorali kinect'a, nie pomaga fakt,że chcą by ich potencjalni klienci kupowali teraz sprzęt myśląc o roku scorpio w którym łaskawie się znajdują - czyli co? kupujesz konsolę by zostać częścia społeczności czekającą z utęsknieniem na obiecaną nową konsolę?.
Gro moich znajomych z x'ami dokupiło PS4. Ja dla równowagi wzięłem x'a , gears'y średniak, Quantum na które po cichu liczyłem, to tytuł na 3+, Recore szkoda słów, a z Pirackiej przygody robi się dziecinny głupawy tytuł. Do czego używam x'a zapytacie - ano odtwarzacz cd, oraz netflix oraz alan wake z 360'tki.
Poziom: 32
REP.: 793
Prorok81 do krzyma dodano: 11.01.2017, 13:33 #135
No to lipa, bo ja do wszystkiego co wymieniles urzywam ps4...wyglada na to ze M sam se dolek wykopal glupawymi decyzjami, a przeciez 360 stalo na rynku silnie.
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do krzyma dodano: 11.01.2017, 13:34 #136
Smutna prawda z tą różnicą że ja xone używam wtedy jak oddaje czarnulkę do naprawy :)
Poziom: 32
REP.: 793
Prorok81 do Ghostoom dodano: 11.01.2017, 13:39 #137
A co czesto sie psuje?
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do Prorok81 dodano: 11.01.2017, 13:43 #138
U mnie nie mogłem jej parę razy odpalić, zwyczajnie odmówiła posłuszeństwa.
Poziom: 32
REP.: 793
Prorok81 do Ghostoom dodano: 11.01.2017, 13:47 #139
Zdarza sie. Moja ps3 siadla po 9 miechach. Ps4ki robia 2 lata, odpukac.
Damn [176.122.***.***] do krzyma dodano: 11.01.2017, 15:07 #140
Gearsy średniak? To chyba masz zbyt duże wymagania. Gearsy 4 to imo jedna z lepszych gier poprzedniego roku.
Damn [176.122.***.***] do krzyma dodano: 11.01.2017, 15:10 #141
Z Quantum też się nie zgadzam. Gra niedoceniona zdecydowanie. Z resztą jak każda Remedy bo mało kto je rozumie. Niestety społeczeństwo przy czymś ambitnym zawsze wymięka. ReCore średniak.
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do Prorok81 dodano: 12.01.2017, 01:16 #142
Life :)
Poziom: 32
REP.: 793
Prorok81 do Ghostoom dodano: 12.01.2017, 02:17 #143
Dobrze, ze na gwarancji byla to sony naprawilo za darmo a pozniej ja wymienilem na slima...
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do Prorok81 dodano: 12.01.2017, 08:27 #144
Słusznie.
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom dodano: 11.01.2017, 13:32 #145
Są trzy rodzaje klamstw:małe kłamstwa, duże kłamstwa i statystyki.
My bazujemy tu w tym ostatnim :)
KULTURYSTA [176.101.***.***] dodano: 11.01.2017, 14:00 #146
Jednego tylko nie rozumiem dlaczego PS4Pro nie obsługuje filmów BD4K Dla mnie to troche dziwne Tym bardziej skoro XOs to robi
Poziom: 40
REP.: 1149
KULTURYSTA dodano: 11.01.2017, 14:03 #147
Dlaczego PS4Pro nie odtwarza filmów BD4k bo tego nie rozumiem
Tym bardziej że XOs to robi
Ukryj odpowiedzi (1)
Qmanig [192.166.***.***] do KULTURYSTA dodano: 11.01.2017, 22:43 #148
Bo Sony zaprezentował kilka dni temu swój pierwszy odtwarzacz 4K. Teraz już wiesz ;)
Poziom: 30
REP.: -270
bolek23 dodano: 11.01.2017, 14:11 #149
Amotorka od sony przebija profesjonalistów z MS, Pis wygrywa wybory i do teraz ma wyssokie popracie. Koniec świata. Choroba wściekłych krów przeniosła się na ludzi. Objawy to min. moher na łbie i sony pod Tv
Ukryj odpowiedzi (1)
KU... KU... Kurka? ... :)
Poziom: 50
REP.: 6169
hazukidojo do bolek23 dodano: 12.01.2017, 01:33 #150
Popracuj nad pisownia!
Poziom: 23
REP.: 157
Escelade dodano: 11.01.2017, 14:37 #151
A mnie się wydaje, że zawsze chodziło o gry.Scorpio wyjdzie to zobaczymy,jaki wpływ będzie mieć na sprzedaż psa sony bardzo dobrze robi inwestując w gry,duża biblioteka to podstawa.A ps2 czemu się tak dobrze sprzedawalo?,bo były gry;).
Poziom: 19
REP.: 42
Itachiv1 dodano: 11.01.2017, 14:51 #152
Ładnie się prezentuje :)
Poziom: 12
REP.: 61
piechu84p dodano: 11.01.2017, 15:37 #153
wszechświata a nie świata
Poziom: 27
REP.: 60
djtapczan dodano: 11.01.2017, 17:27 #154
Jak przeczytałem info , że ps4 slim nie ma wejścia optycznego to mnie dość poważnie podkoorwili, co to ma być ?
Adam [94.141.***.***] dodano: 11.01.2017, 18:23 #155
Panowie, od początku roku staram się kupić konsolę Playstation 4 PRO
i nie można jej dostać w żadnym sklepie internetowym, czy też stacjonarnym w Polsce! Czy to nie jest nienormalna sytuacja? Jest ktoś z Was w stanie mi pomóc i podrzucić jakiś trop, może sklep, na który nie trafiłem? Na Allegro konsola pojawia się o kilkaset zł. droższa i często używana, a ja potrzebuję nową. Z góry dziękuję wszystkim życzliwym.
Ukryj odpowiedzi (1)
Cormac McCarthy "Krwawy południk"
Poziom: 43
REP.: 1583
eMc0B do Adam dodano: 12.01.2017, 11:56 #156
Wygląda na to, że musisz poczekać. Z ciekawości wklepałem temat na Ceneo i rzeczywiście brakuje w sklepach. Januszy biznesu z Allegro zdecydowanie bym odpuścił.
Poziom: 55
REP.: 11888
funnyluke dodano: 11.01.2017, 21:22 #157
Całe szczęście, że został oznaczony okres lat przodownictwa... miejmy nadzieję, że to się nie zmieni pomimo nowej konsoli Nintendo i tego skorpionka od M$ ;)
Poziom: 42
REP.: 1091
alex_gawlas dodano: 11.01.2017, 23:40 #158
Jak wynika z newsa to Sony sprzedało 6.2mln. konsol w 40 dni, jak tak dalej pójdzie to sprawdzą się moje przewidywania, że przed premierą Scorpio będzie 3 - 1 dla niebieskich. Premiera nowej konsoli MS pokaże jak bardzo rynek konsol jest nasycony i czy japońce mają się śpieszyć z ps5 czy np. poczekać do 2019.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 35
REP.: 2852
Ghostoom do alex_gawlas dodano: 12.01.2017, 01:20 #159
Dokładnie, strategia polega na tym żeby zapchać rybek zanim konkurencja odpowie.
Im więcej ściągną dla siebie tym mniej zostanie dla nich.
To normalne jeśli ktoś jest oblatany w tych klimatach a nie zawsze tak jest.
Czasami żeby zrobić krok do przodu należy wykonać dwa do tyłu.
Poziom: 23
REP.: 157
Escelade dodano: 12.01.2017, 09:11 #160
Mówią,że to najgorsza generacja...może i tak,ale u siebie zauważyłem coś bardzo ciekawego.Znajomy z Niemiec który ostatnio z PlayStation to miał poczciwego szaraka,i przez kilka ładnych lat był pecetowcem;).Wczoraj pisze ze kupił ps4,i coś go tchnelo smykalka powróciła;).A już wogule spadlem że stolka kiedy okazało się, że mój starszy kupił ps4!!lol,i wydzwania do mnie kiedy wyjdzie Tekken 7.Jak dla mnie generacja bardzo udana,i oby tak dalej Sony;).

Komentarze (160 opinii) Skomentuj