Godzina gameplayu z Uncharted 4 - świeże informacje o poziomie trudności, długości zabawy, działaniu SI

Gry
2965V
Godzina gameplayu z Uncharted 4 - świeże informacje o poziomie trudności, długości zabawy, działaniu SI
Bartosz Dawidowski | 15.04.2016, 09:06

Uncharted 4 znajduje się już na ostatniej prostej przed premierą. W związku z tym Naughty Dog ujawnia coraz bardziej szczegółowe informacje o tym wyczekiwanym exclusivie.

Tym razem Arne Meyer, Zied Rieke, James Cooper i Nocholas Lance zasiedli wspólnie na kanapie przed obiektywem kamery, by podzielić się z nami nowymi informacjami o Uncharted 4. Deweloperzy bawili się w lokacji, która była już wcześniej prezentowana (Madagaskar Preview), ale tym razem gameplay okraszono ciekawymi komentarzami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rzeczony filmik z komentarzami deweloperów znajdziecie poniżej.

 

Watch live video from NaughtyDog on www.twitch.tv

Podsumowanie livestreama Naughty Dog:

- Deweloperzy zadbali o system "przerywania dyskusji" w trakcie jazdy. Po wyjściu z jeepa rozmowa zostaje przerwana i jest kontynuowana po powrocie do wozu.
- Gracze, którzy chcą przemierzać lokacje na piechotę mogą zajść "naprawdę daleko" i oddalić się na znaczną odległość od samochodu. Autorzy chcą by gracze sami wybrali czy chcę jechać, czy przemierzać miejscówki z buta.
- Gra ma "znaczącą długość". Deweloperzy zapowiadają, że mamy bawić się dłużej niż w trzech pierwszych grach, ale nie podano przybliżonej ilości godzin potrzebnej na zaliczenie tytułu. Trudno jest podać taką wartość ze względu na dużą ilość zmiennych i możliwość przechodzenia gry na różne sposoby (ze względu na otwarty charakter lokacji).
- Przed premierą Uncharted 4 dowiemy się znacznie więcej na temat trybu multiplayer.
- Meyer zapowiedział, że gra ma umożliwiać robienie pięknych screenshotów. Tryb Foto włączamy przez wciśnięcie R3+L3.
- Zespół zastanawiał się jak umożliwić graczom, którzy nie lubią stealth pokonywanie trudności. Dodano zatem ścieżki dla jeepa, które są bardziej ukryte, ale nie trzeba po ich wybraniu długo przemieszczać się pieszo.
- Schemat sterowania można zmieniać "w wysokim stopniu". Autorzy wykonali też ukłon w kierunku osób niepełnosprawnych, wprowadzając szereg ułatwień sterowania.
- Samochodem można zjechać z klifu. W takim przeypadku auto będzie respawnowane w najbliższym checkpoincie.
- Naughty Dog nie pokazuje menusów, bo czają się w nich spoilery.
- Część Trofeów zostanie ujawniona przed premierą
- Sam i Sully strzelają podczas jazdy jeepem. Nie uwzględniono opcji prowadzenia ognia przez głównego bohatera w trakcie jazdy, bo to zachęcało graczy do niewychodzenia samochodu.
- Wyższe poziomy trudności dodają inne typy przeciwników. Przykładowo na wieżach można spotkać tylko snajperów wyposażonych w karabiny na poziomie Normal. Na Hard i Crushing pojawiają się tam adwersarze wyposażeni również w granatniki. Wrogowie są też bardziej agresywni i zdeterminowani.
- Na poziomie trudności Crushing pojawia się mniej informacji o zagrożeniach i o tym, kto obserwuje postać gracza.
- W kilku sytuacjach można się przekraść, nie zabijając nikogo za co otrzymamy Trofeum. W wielu miejscach walki nie da się jednak uniknąć.
- Sam i Sully pomagają w walce, również w trybie stealth. W takich sytuacjach postacie nie będą opuszczać trybu skradania.
- W kampanii nie występuje opcja rozgrywki kooperacyjnej.
- W menu można wyłączyć markery i wskaźniki zagrożenia.
- Jeśli nie odwiedzisz pewnych lokacji możesz pominąć konwersacje między postaciami i bonusowe scenki.
- Można pomijać cut-scenki.
- Twórcy nie przewidzieli przycisku aktywującego sprint. W walce postać porusza się jednak trochę szybciej niż podczas zwykłej eksploracji.
- Jeep nie może zostać zniszczony przez wrogów, ale może zostać uszkodzony.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.

Źródło: własne

Komentarze (103)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper