SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Kryspin Kras Kryspin Kras 26.03.2016 15:45
3521V

Grand Theft Auto 6 w produkcji, była szansa na GTA: Tokyo, plotki o sequelu RDR

Rockstar było o krok od stworzenia GTA: Tokyo! Tak przynajmniej podaje źródło serwisu techradar. Dlaczego jednak nie doczekaliśmy się prawowitego Grand Theft Auto w Japonii? I co z GTA 6? A sequel Red Dead Redemption? Informator ma i wieści o tym.

Rockstar miało plany stworzenia Grand Theft Auto: Tokyo! Pracownicy nawet byli wysyłani na wycieczki do stolicy Japonii. 

Jak podaje źródło serwisu techradar, Rockstar parę lat temu odwiedził Tokio by zdobyć informacje potrzebne na stworzenie pełnoprawnego GTA w tym mieście, jednak koniec końców zrezygnowali z tego pomysłu.

Studio miało poważne plany na stworzenie GTA w Tokio w okolicach wydania GTA 3 i Vice City, jednak głównym powodem zrezygnowania z tego powodu był problematyczny system drogowy Kraju Kwitnącej Wiśni. Take-Two Interactive  w grudniu 2003 roku nawet zarejestrował znaki towarowe dla GTA: Tokyo, GTA: Bogota i tajemnicze Grand Theft Auto: Sin City.

Z biegem czasu Rockstar zorientował się, że trudno mu będzie przenieść rozgrywkę GTA poza Stany Zjednoczone. Marka jest już zbyt silnie skojarzona z USA by można było łatwo przenieść rozgrywkę do innego kraju.

 

Źródło podaje również, że prace nad GTA 6 się rozpoczęły, jednak lokacja gry nie została jeszcze ustalona. Naturalnie, nie jest to nic dziwnego, Rockstar zazwyczaj zaczyna pracę nad nową odsłoną serii wkrótce po wydaniu poprzednika, a od premiery Grand Theft Auto V minęło już przecież dwa lata.

Ostatnimi czasy pojawia się również sporo spekulacji na temat nowej odsłony cyklu Read Dead. Podejrzewa się, że gra zostanie ujawniona w tym roku (może na E3?), ale niewiadomą pozostanie, czy to będzie pierwsza gra wykorzystująca nowy silnik graficzny od Rockstar. Dla przypomnienia, już w 2012 roku Rockstar szukał pracowników do pracy nad nowym silnikiem na next-genowe konsole, który z pewnością "napędzi" nową odsłonę GTA.

Źródło: http://www.techradar.com/news/gaming/rockstar-came-close-to-making-grand-theft-auto-tokyo-1317622

Tagi: grand theft auto v GTA 6 rockstar

Komentarze (57)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 32
REP.: 1311
Ifikrates dodano: 26.03.2016, 15:56 #1
,,Dla przypomnienia, już w 2012 roku Rockstar szukał pracowników do pracy nad nowym silnikiem na next-genowe konsole, który z pewnością "napędzi" nową odsłonę GTA"- Rockstar>Bethesda.
Ukryj odpowiedzi (5)
Poziom: 28
REP.: 457
Aryann do Ifikrates dodano: 26.03.2016, 19:22 #2
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 56
REP.: 13973
dKc do Aryann dodano: 26.03.2016, 19:53 #3
No to masz serię Yakuza. Nawet możesz zagrać w piątą część serii, nie ma problemu. :)
Can't live without games!!!
Poziom: 44
REP.: 1129
sylwester6969 do dKc dodano: 26.03.2016, 21:46 #4
Dokładnie.W sumie GTA w Tokio by wyglądało pewnie bardzo podobnie do Yakuzy.
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 50
REP.: 1395
Filipowitch do Aryann dodano: 26.03.2016, 22:33 #5
Wolałbyś Nikaraguę w grach, albo Laos, a może Trinidad i Tobago, a może Gujanę Francuską?
Poziom: 28
REP.: 457
Aryann do Filipowitch dodano: 27.03.2016, 10:55 #6
Tak, wolałbym.
Zajączek [5.172.***.***] dodano: 26.03.2016, 15:58 #7
Serii GTA przydałby się jakiś powiew świeżości. Dość już tego USA, niech zawitają do Europy.

Albo postawią na pewniaka - Vice City 2.
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 33
REP.: 1470
milka_90 do Zajączek dodano: 26.03.2016, 16:50 #8
nie ma nawet takiej opcji, żeby kolejne GTA nie rozgrywało się w Miami... nie róbmy z tej serii Assassina. Core zawsze musi pozostać taki sam. Wyjście poza USA odebrałoby danej odsłonie cały urok.
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 50
REP.: 1395
Filipowitch do Zajączek dodano: 26.03.2016, 22:34 #9
Zaloguj się 5.172.***.*** !!!!!!!
Dostałeś Bana i nie możesz się z tym pogodzić czy co?
Jestem w Encyklopedii z/w
Poziom: 81
REP.: 53489
Daaku do Filipowitch dodano: 26.03.2016, 22:46 #10
Zwykły troll który naiwnie myśli, że komentarzami typu "spoko", "kolejne badziewie" czy "cool story bro" bierze udział w portalowym życiu. Olać, nie odpowiadać, nawet nie minusować.
Bladejs [193.239.***.***] do milka_90 dodano: 27.03.2016, 11:15 #11

milka_90 napisał:

nie ma nawet takiej opcji, żeby kolejne GTA nie rozgrywało się w Miami... nie róbmy z tej serii Assassina. Core zawsze musi pozostać taki sam. Wyjście poza USA odebrałoby danej odsłonie cały urok.
Czy muszę przypominać, że druga gra serii działa się poza usa?
Poziom: 28
REP.: 2497
moro983 dodano: 26.03.2016, 15:59 #12
Osobiście wolałbym to w kolejności red dead i pózniej gta
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 41
REP.: 2811
BartesX do moro983 dodano: 26.03.2016, 16:40 #13
A mi tam wszystko jedno byleby, w końcu wypuścili jakiś nowy hit.
Choć patrząc na czas w jakim wyszło RDR i GTA, to faktycznie ludzie bardziej spragnieni są dzikiego zachodu.
Poziom: 33
REP.: 1470
milka_90 do BartesX dodano: 26.03.2016, 16:52 #14
Spokojnie się wyrobią z kolejną odsłoną. Podejrzewam, że na jesień 2018 dopiero, chociaż wolałbym coś na przyszły rok... czyli schyłek obecnej generacji, żeby jeszcze wypuścili odrestaurowaną wersje na kolejną generacje i zarobili drugie tyle. Tak jak to miało w miejsce w przypadku GTA V.
Obojętnie czy to będzie Red Dead czy Grand Theft... ważne żeby było :) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 26.03.2016, 16:54
Poziom: 49
REP.: 3047
andretnbrg dodano: 26.03.2016, 16:01 #15
przydaloby sie gta ktore nie rozgrywa sie w ameryce polnocnej ( nie biore pod uwage nawet crapowatego gta london 1969 ) jakas rosja moze albo brazylia jest pole do popisu
Ukryj odpowiedzi (8)
23.08.2016 Mankind Divided
Poziom: 58
REP.: 13447
Muminek do andretnbrg dodano: 26.03.2016, 16:05 #16
Przecież GTA London było zajebiste. :)
Jestem w Encyklopedii z/w
Poziom: 81
REP.: 53489
Daaku do andretnbrg dodano: 26.03.2016, 16:10 #17
GTA to nie Assassin's Creed. Przecież największą siłą serii jest właśnie ukazywanie przywar amerykańskiego stylu życia w krzywym zwierciadle. Gdzie w Rosji może albo Brazylii znajdziesz ku temu sposobność?
Poziom: 30
REP.: 895
gandi666 do Daaku dodano: 26.03.2016, 16:18 #18
Daaku przecież kazdy naród da rade przedstawić w krzywym zwierciadle...pomysł - gta w Polsce hehe Edytowano 1 raz. Ostatnio: 26.03.2016, 16:23
I’m no hero. Never was, never will be
Poziom: 39
REP.: 1417
DzikiWaclaw do gandi666 dodano: 26.03.2016, 16:47 #19
Poziom: 30
REP.: 544
Rquess do DzikiWaclaw dodano: 26.03.2016, 16:56 #20
W retro siła!
Poziom: 64
REP.: 19792
Retro-ojciec do Daaku dodano: 26.03.2016, 17:03 #21
no właśnie dlatego chciałbym GTA New York 1955 :D albo 1935. Chociaż istniałaby obawa ściągania z Mafii albo Drivera. Jak Red Dead 2 wyjdzie na ps4 to zakup tej konsoli jest pewny z mojej strony
Poziom: 31
REP.: 225
Quaard do Rquess dodano: 27.03.2016, 10:09 #22



GTA w Polsce to tylko w Sosnowcu:)
W retro siła!
Poziom: 64
REP.: 19792
Retro-ojciec do Rquess dodano: 30.03.2016, 21:26 #23


wklejacie swoje wersje wkleję i ja


Edytowano 1 raz. Ostatnio: 30.03.2016, 21:27
Poziom: 39
REP.: 1751
Mitabrin dodano: 26.03.2016, 16:11 #24
Biorąc pod uwagę, że w nowej generacji GTA (od IV wzwyż) odwiedziliśmy już Liberty City i San Andreas, to stawiam iż GTA 6 będzie powrotem do Vice City...

W sumie nowym GTA rozgrywającym się w latach '80 bym nie pogardził.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 36
REP.: 3193
Damiaantt do Mitabrin dodano: 26.03.2016, 16:15 #25
GTA VI W PRODUKCJI! nie wierzę...

A tak na poważnie, oczywiście że już robią, a że nie Tokio? Mi to zwissa gdzie się będzie rozgrywać, na pewno pozamiata.

Przypilo przez przypadek Edytowano 1 raz. Ostatnio: 26.03.2016, 16:16
Poziom: 13
REP.: 64
KARATE do Mitabrin dodano: 26.03.2016, 16:40 #26
Powrót do słonecznego Vice City byłby rewelacyjny, lecz tylko jako dodatek do aktualnej części. :) Mam nadzieję, że oficjalnie w tym roku Rockstar oficjalnie zapowie kontynuacje jakiegokolwiek ich tytułu.
Poziom: 29
REP.: 307
FeatherFive dodano: 26.03.2016, 16:13 #27
,,Ostatnimi czasy pojawia się również sporo spekulacji na temat nowej odsłony cyklu Read Dead." ;)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 37
REP.: 178
Humorek_kam do FeatherFive dodano: 26.03.2016, 16:32 #28
Tak to jest jak nieodpowiednia osoba bierze się za coś na czym nie ma pojęcia. A jak się uwagę zwróci, to niby że przez święta.
Do szkoły niech wróci i pisać się porządnie nauczy, a nie kariera dziennikarza się marzy.
Poziom: 29
REP.: 307
FeatherFive do Humorek_kam dodano: 26.03.2016, 21:51 #29
Bez przesady, moim zdaniem literówka każdemu może się zdarzyć. A teksty Rayosa też się całkiem przyjemnie czyta, no i to fan MH więc szanuje :P
Poziom: 38
REP.: 1081
ultimate_pepe dodano: 26.03.2016, 16:39 #30
Ja dużo bym dał za GTA dziejący sie w USA w latach 40-50. - taka konkurencja dla Mafii. Uwielbiam te lata i ten klimat.
Ukryj odpowiedzi (1)
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6476
PVL do ultimate_pepe dodano: 26.03.2016, 20:19 #31
GTA nigdy nie zawita do tyvh klimatów. Po jaką cholerę właścicielem Rockstara i 2K jest ta sama firma po co miałąby robić konkurencję własnej grze tj. Mafii 3.
Poziom: 54
REP.: 5795
Emil163 dodano: 26.03.2016, 16:46 #32
Oby to był Londyn! A jak nie, to chociaż inne miasta z Wielkiej Brytanii, np. Leeds+Manchester+Liverpool ^^ Ewentualnie Australia :3
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 37
REP.: 178
Humorek_kam do Emil163 dodano: 26.03.2016, 17:23 #33
A ja odpowiem na Twoje pragnienia. Oby nie. Nie chcę jeździć lewą stroną ulicy. Sleeping Dogs mimo iż fajne, to nie dawałem rady w to grać właśnie przez ten ruch lewostronny.
Poziom: 60
REP.: 14602
SMGT do Humorek_kam dodano: 26.03.2016, 18:27 #34
W 3D w Dogs było całkiem OK. Z widoku 2D w GTA London 1969 to była dla mnie przez pierwszą godzinę masakra. Na marginesie London to moja ulubiona część 2D. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 26.03.2016, 18:28
Poziom: 31
REP.: 1616
Misioł dodano: 26.03.2016, 16:52 #35
Brak odsłony w Tokio to dla mnie nic straconego, bo mieliśmy już sandboxa w podobnych, dalekowschodnich klimatach - mówię o Sleeping Dogs
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 57
REP.: 5542
Giovanne do Misioł dodano: 26.03.2016, 17:10 #36
A nie Yakuza? SD był w Hong kongu.
.
Poziom: 45
REP.: 1726
n4zgulec do Misioł dodano: 26.03.2016, 17:33 #37
I klimat był zajebisty. Nie ta liga, wiadomo ale ode mnie mocne 8.
Poziom: 31
REP.: 1616
Misioł do Giovanne dodano: 27.03.2016, 00:26 #38
Dla mnie to podobne (jak napisałem) klimaty. W yakuzę nie grałem
taaa [31.175.***.***] dodano: 26.03.2016, 17:20 #39
przeież już dawno powiedzieli, że gtato usa i nie planują nigdzie więcej go robić. tak jak mówili też, że w gta 6 chcą zrobić kilka miast.
a wy sobie spekulujcie dalej o gta na marsie.
Poziom: 56
REP.: 5184
sejfer dodano: 26.03.2016, 17:32 #40
A jak by połączyli Liberty City i Vice City w jednej grze latało by się z jednego miasta do drugiego plus Las Venturas żeby można było zaszaleć w kasynie.
Poziom: 26
REP.: 1945
adiq1033 dodano: 26.03.2016, 17:41 #41
Jeżeli seria przyniosła ponad miliardowy zysk, to na bank macie zagwarantowaną nową odsłonę, co w tym takiego spektakularnego? Powrót do Vice City? Bardzo chętnie, w realiach współczesności, ale by to spełnić wystarczy fabularny dodatek do GTA V (jakos do RDR potrafili wydać Undead Nightmare, więc przeszkody sami sobie tworzą). Nowa odsłona w latach 50? Marny pomysł, chociażby dlatego, że duża część społeczności graczy GTA to nastolatki. Czy nie pracuja teraz aby nad Bully Bullworth Academy?
Poziom: 49
REP.: 1181
S3baass dodano: 26.03.2016, 17:52 #42
Dobrze, że zrezygnowali z tego Tokyo, mam straszne uczulenie na gry w Japońskich, Chińskich, ogólnie Wschodnich klimatach :)
Poziom: 27
REP.: 98
Sixpac dodano: 26.03.2016, 18:32 #43
"Take-Two Interactive w grudniu 2003 roku nawet zarejestrował znaki towarowe dla GTA: Tokyo, GTA: Bogota i tajemnicze Grand Theft Auto: Sin City."

A także znaki towarowe dla trzech nieznanych nikomu gier: GTA San Andreas, GTA5 i GTA6. ;)
Poziom: 27
REP.: 694
TheDevilYouKnow dodano: 26.03.2016, 19:01 #44
Nie widzę tego w Tokio. GTA ma drugie dno będące satyrą zachodniego społeczeństwa i to wychodzi tej serii po mistrzowsku.
Ukryj odpowiedzi (1)
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6476
PVL do TheDevilYouKnow dodano: 26.03.2016, 20:16 #45
Dlatego mogłoby być świetną satyrą na zachodnie społeczeństwo w Europie. (GTA w końcu robią od lat...Brytole, a konkretniej Szkoci).
W sumie nic nie stoi na przeszkodzie poza jednym faktem. W Europie dostęp do broni nie jest tak powszechny a to już miałoby bardzo duzy wpływ na rozgrywkę, postacie i historię.
Poziom: 38
REP.: 1305
KrzychuS8 dodano: 26.03.2016, 19:39 #46
Dla mnie GTA = USA więc dobrze, że zostali w Stanach.
maciej-cygan [89.76.***.***] dodano: 26.03.2016, 19:45 #47
Moje zdanie brzmi tak:
Jeżeli najnowsza część Far Cry'a dzieje się w prehistorii to może i Rockstar ★ osadzi nową odsłonę genialnego GTA w innej "epoce" na przykład dziki zachód. Widzę to tak że kierujesz cygańskim mafiozą. To wy na Grand THEFT Auto Primal ?
Ukryj odpowiedzi (1)
Hail To the King Baby!
Poziom: 34
REP.: 591
Heremis do maciej-cygan dodano: 27.03.2016, 03:37 #48

maciej-cygan napisał:

To co wy na Grand THEFT Auto Primal?


I co będziesz robić, kraść mamuty pod jaskinią? xD
Poziom: 28
REP.: 617
Sandrama dodano: 26.03.2016, 20:12 #49
niech zrobią gta w Polsce w czasie trwania stanu wojennego ;p Ile można grać w USA, to już jest nudne, dlatego nie przeszedłem nawet połowy gry
Poziom: 38
REP.: -303
piernik1989 dodano: 26.03.2016, 20:20 #50
GTA 6 będzie w Miami w dzisiejszych czasach.
Poziom: 26
REP.: 300
frankmartin dodano: 26.03.2016, 23:38 #51
Może być gdziekolwiek aby nie poza Usa ,Liberty mi nie pasuje , zbyt ponure.Jakieś słoneczne miasto.
Poziom: 36
REP.: 292
Piotr. dodano: 27.03.2016, 00:22 #52
Oby GTA zawsze było tą dobrą grą, która dzieje się w USA w latach mniej więcej Nam współczesnych :) Jeśli by się rozgrywała gdzie indziej, to już nie byłoby to samo. Dla mnie mogliby robić GTA od 80 lat wzwyż. Chciałbym zobaczyć zresztą GTA na współczesnej generacji w latach 80, nawet, jeśli w fabule rozgrywałoby się tylko parę misji na zasadzie retrospekcji.
Poziom: 37
REP.: 943
KULTURYSTA dodano: 27.03.2016, 01:14 #53
RDR dla mnie gra fajna Natomiast wole GTA
Hail To the King Baby!
Poziom: 34
REP.: 591
Heremis dodano: 27.03.2016, 03:45 #54
Osobiście bardzo chciałbym zagrać w GTA właśnie z ruchem lewostronnym i jak na moje Sydney w Australii, Auckland w Nowej Zelandii, lub jakieś większe miasto z UK się do tego nadaje doskonale. :)

To by było coś! :D
SZkOP gRACZ - zwierz gamingowy
Poziom: 43
REP.: 1381
Szkopek dodano: 27.03.2016, 12:29 #55
Jeżeli chodzi o GTA to raczej do LC nie wróci, za mało czasu minęło od IV. W piątce było LS, więc do wyboru jest kolorowe, piękne, Vice City (moja ulubiona miejscówka), a także San Fierro czy Las Venturas. Gdziekolwiek akcja się będzie działa będzie miodzio. Osobiście boję się, że to nie będzie jednak VC, no chyba, że cofniemy się w czasie i stracimy wiele funkcjonalności z obecnych czasów, ale wtedy było by trochę narzekania. Wątpię, żeby R* chciało umieścić akcję nowej części w VC w obecnych czasach, bo to już nie będzie to samo VC. Obstawiam San Fierro, po kolorowym Los Santos znów będzie trochę szarzej, poważniej (mam nadzieję, że tylko w kwestii otoczenia, a nie fabuły), no chyba, że R* zdecyduje się iść na całość i udostępni resztę San Andreas, czyli część wiosek, pustyni, SF i LV, to byłoby na prawdę coś:) Tak czy inaczej pozostaje nam tylko czekać:/
Poziom: 45
REP.: 1355
sonicwariat1994 dodano: 27.03.2016, 15:45 #56
Tokyo? Cholera, to byłoby genialne! Ciągle te przesiąknięte amerykanizmem USA :) Niech dadzą zupełnie nową miejscówkę :)
Fajnie by było zobaczyć, nie wiem, Pekin albo Tokyo, inne jakieś miasto poza USA :) Może Europa? Pomysłów jest wiele :)
RDR "2"? Dla mnie to byłoby uderzenie w gębę.
Poziom: 38
REP.: 2054
Kunegunda_GoRyl dodano: 28.03.2016, 15:16 #57
Nie ma co sie oszukiwać - decyzja co do miejsca akcji GTA VI zapadła już dawno, bo od tego zazwyczaj cała procedura tworzenia gry startuje.

Komentarze (57 opinii) Skomentuj