CDP RED zapewnia, że zdąży naprawić problemy techniczne w Wiedźmin 3: Dziki Gon

Gry
2071V
CDP RED zapewnia, że zdąży naprawić problemy techniczne w Wiedźmin 3: Dziki Gon
Bartosz Dawidowski | 09.03.2015, 08:57

Po ujawnieniu pierwszej rozgrywki z konsolowej wersji Wiedźmin 3: Dziki Gon okazało się, że gra ma dosyć istotny problem z zachowaniem płynności animacji na PS4. Deweloperzy z CDP RED odpowiedzieli na krytykę, która pojawiła się w Sieci i w prasie (m.in. w naszej zapowiedzi w PSX Extreme).

Jak wiadomo od kilku tygodni na framerate 60 fps nie możemy liczyć na konsolach. Deweloperzy celują w stabilne 30 fps; przy rozdzielczości natywnej 1080p na PS4 oraz w 900p na XONE. Michał Krzemiński odpowiedział w tym kontekście na krytykę ujawnionej wersji PS4. Okazało się bowiem, że w wielu momentach potyczek dochodzi do zauważalnych spowolnień animacji. Pojawił się również problem sporego pop-inu obiektów. Krzemiński zapewniał czytelników redakcji GamingBolt, że CDP RED cały czas udoskonala kod gry.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"Cały czas jesteśmy w fazie optymalizacji; na pewno wyeliminujemy wszystkie problemy do premiery" - zapewniał Michał Krzemiński.


Co do tematu natywnej rozdzielczości: deweloper powiedział, że cały czas prowadzone są działania, by podwyższyć rozdzielczość do 1080p na XONE. Nie otrzymaliśmy jednak gwarancji, że taka procedura się powiedzie.

Jeśli chodzi o PC, to nawet osoby ze słabszymi pecetami nie powinny rozpaczać. "Gra nie zamorduje waszych komputerów, jeśli posiadacie maszynki z niższej półki. Chcemy by wszyscy się świetnie bawili, a nie tylko osoby z najlepszymi pecetami" - wyjaśnił Krzemiński.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://gamingbolt.com/cd-projekt-will-iron-out-witcher-3-pop-in-frame-rate-issues-on-ps4-high-end-pc-required-for-60fps

Komentarze (86)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper