SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 06.01.2015 10:49
1855V

PlayStation 4 nadal rozchodzi się jak świeże bułeczki - najnowsze dane Sony!

PlayStation 4 wali do przodu niczym Struś Pędziwiatr. Sony pochwaliło się dzisiaj aktualnym wynikiem sprzedaży swojej konsoli na całym świecie. Dane mogą imponować.

Sony oficjalnie ogłosiło, że na całym świecie sprzedano już ponad 18,5 mln egzemplarzy PlayStation 4. W samym okresie świątecznym (określanym jako czas od 23 listopada do 4 stycznia) rozeszło się 4,1 mln sztuk tej current-genowej konsoli. Sony podaje te dane jako egzemplarze sprzedane bezpośrednio konsumentom, a nie wysłane do sklepów.

Jeśli chodzi o software, to firma chwali się wynikiem 81,8 mln gier, które rozeszły się do dzisiaj na PS4. W tym wyniku zawarto edycje pudełkowe i cyfrowe. Przez sam okres od 23 listopada do 4 stycznia rozeszło się 17,8 mln gier.

Sony pochwaliło się również, że 2 stycznia zanotowano 10,9 mln subskrybentów usługi PS Plus.

Andrew House skomentował te wyniki zaznaczając, że jest z nich zachwycony.
 

"Jesteśmy zachwyceni, że graczy na całym świecie wybierają PS4 jako swoją konsolę w okresie świątecznym. Będziemy ją dalej wspierać i zapewniać graczom moc atrakcji. PS4 jest i będzie najlepszym miejscem do rozgrywki".

Za info dziękuję kristoffer1979.

Źródło: http://www.jp.playstation.com/info/release/20150106_ps4_global_sales.html

Tagi: playstation 4 playstation plus ps4 sony sprzedaż

Komentarze (278)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Ziomano [86.152.***.***] dodano: 06.01.2015, 10:51 #1
Sprzedażą do konsumentów zniszczyli :)

Szkoda jeszcze tylko, że Hirai nie dodał ile średnio PSN leżał dni w ciągu roku...
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 31
REP.: 1646
danielpes6 do Ziomano dodano: 06.01.2015, 11:04 #2
No ze 20 dni na pewno Edytowano 2 razy. Ostatnio: 06.01.2015, 11:05
kristoffer1979 [83.31.***.***] do danielpes6 dodano: 06.01.2015, 11:05 #3
Góra 5.
Poziom: 21
REP.: -36
BuLLiT do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 13:16 #4
to w same święta wiecej niż 5 dni psn się podnosił z własnego łajna.
Kept you waiting, huh?
Poziom: 54
REP.: 5402
jaroban dodano: 06.01.2015, 10:57 #5
Wynik imponujący. Po roku sprzedaży nadal sprzedaje się świetnie. Jestem Ciekaw jak Microsoft stoi na dzień dzisiejszy.
Ukryj odpowiedzi (12)
Ziomano [86.152.***.***] do jaroban dodano: 06.01.2015, 10:59 #6
W listopadzie ogłosili sprzedanie 10 mln konsol do sklepów. Ale skoro Sony się pochwaliło, to oni też pewnie "zapdejtują" dane ;)
Poziom: 41
REP.: -130
rafi0112 do Ziomano dodano: 06.01.2015, 11:06 #7
Nie w listopadzie tylko pod koniec grudnia
Poziom: 24
REP.: 32
Ajaxpl do jaroban dodano: 06.01.2015, 11:08 #8
Niby 10.7 mln
Saeko [195.37.***.***] do Ajaxpl dodano: 06.01.2015, 11:08 #9
No i dobrze, im wiecej konkurencji tym bardziej zyskaja na tym gracze :)
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do rafi0112 dodano: 06.01.2015, 11:43 #10
W połowie grudnia dokladnie bodajze przy wynikach za 6-13 grudnia
Poziom: 41
REP.: -130
rafi0112 do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 13:17 #11
Nie bo z 29 grudnia ten news jest na PPE
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do rafi0112 dodano: 06.01.2015, 13:18 #12
news z 29 ale wyniki sprzedaży były z 6-13 grudnia ...
Poziom: 41
REP.: -130
rafi0112 do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 13:20 #13
Nie po świętach może sprawdzisz najpierw
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do rafi0112 dodano: 06.01.2015, 13:28 #14
hahahaha co ty masz w glowie?

http://www.vgcha(...)/Global/
Poziom: 41
REP.: -130
rafi0112 do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 13:41 #15
Ale zwatpiles i jeszcze raz sprawdziles hehe lol
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do rafi0112 dodano: 06.01.2015, 13:43 #16
W nic nie zwątpiłem bo pamięć mam dobra, chciałem tylko ci pokazac jak bardzo się mylisz
prezes77 [78.8.***.***] do jaroban dodano: 06.01.2015, 15:02 #17
Oni nic nie oglaosili , to napisalo vgchartz a nie MS , vgchartz stoi rekami i nogami za MS , wiec dane moga byc sporo zawyzone.
Poziom: 26
REP.: -50
BialaDusza dodano: 06.01.2015, 11:00 #18
Tylko ilość,kasa,ilość,kasa...
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 34
REP.: 440
MakaVeLpl do BialaDusza dodano: 06.01.2015, 11:21 #19
Witaj w rzeczywistości :)
Poziom: 40
REP.: 1362
LordMagneto do BialaDusza dodano: 06.01.2015, 12:12 #20
Bzdura. Czemu ty nie wydasz konsoli i kilku gier? I oczywiście pójdziesz w "ilość i kasę"? Zrobisz gówno to nikt tego nie kupi. Konsola jest kapitalna, wychodzi coraz więcej fajnych gierek to i dobrze się sprzedaje. Podobnie jak XBox. A skoro mają dobry produk to chyba oczywiste że chcą na nim zarobić. Ty masz wielki gest i udzielasz sie tylko w wolontariacie czy jednak pracujesz kasę jak każdy?
Poziom: 20
REP.: 32
Wersox dodano: 06.01.2015, 11:01 #21
Nie dziwie się. Sam jestem zadowolony ze swojego PS4 :)
Ukryj odpowiedzi (5)
Saeko [195.37.***.***] do Wersox dodano: 06.01.2015, 11:02 #22
zaraz fani nintendo nazwa Cie fanboyem :D
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 54
REP.: 5997
poloos do Saeko dodano: 06.01.2015, 11:19 #23
Mam Wii U i inne konsole, a nie jestem żadnym fanboyem, tylko amatorzy tak rozumują!
Poziom: 31
REP.: 1251
marcel111 do poloos dodano: 06.01.2015, 12:49 #24
uderz w stół a nożyce się odezwą
Poziom: 44
REP.: 2029
brazylianwisnia do Wersox dodano: 06.01.2015, 13:43 #25
Mam Ps4 a chetnie pogralbym na WiiU :P Na Ps4 zmierza multum hiciorow ale odkad dane bylo mi zagrac w Super Mario 3D World to na spora czesc gier Nintendo patrze z zalem :( Pogralbym w Mario,Zelde,Donky Kong,Harvest Moon,X czy Pokemon ale dla 6 gier nie kupie 2 konsol :P jak taki zestaw 2 konsole N + 10 gier ktore mnie interesuja mozna by kupic za 2000zl to bym to przemyslal :P
muodawiara [178.37.***.***] do brazylianwisnia dodano: 06.01.2015, 17:03 #26
uzywane wii u i dziesiec takich gier dorwiesz bez problemu w tej cenie.
kubbu [109.197.***.***] dodano: 06.01.2015, 11:05 #27

Cytat:

81,8 mln gier


Cytat:

17,8 mln gier


Ciekawe ile z tej liczby to gry wielkiej, piekielnej trójcy z siódmego kręgu piekieł, znaczy się Ubi, Acti i EA.
Ukryj odpowiedzi (37)
Poziom: 27
REP.: 377
martinus300 do kubbu dodano: 06.01.2015, 11:09 #28
50 milionów multiplatformy 20 milionów indyki 12 milionów exy
kubbu [109.197.***.***] do martinus300 dodano: 06.01.2015, 11:10 #29
Potwierdzone dane, czy takie zgaduj, zgadula?
Poziom: 27
REP.: 377
martinus300 do kubbu dodano: 06.01.2015, 11:20 #30
Patrząc na dane z VGChartz z jest bardzo duże prawdopodobieństwo że to tak wygląda.
kubbu [109.197.***.***] do martinus300 dodano: 06.01.2015, 11:24 #31
Też mnie one nie zdziwią, sam nie raz mówiłem, że 3rd party, zwłaszcza wielkiej trójki dominują coraz bardziej, ot ciekawała, mnie skala tej dominacji. No i potwierdza się też to co nie raz pisałem, PS4 praktycznie nie potrzebuje eksów. Widać to nawet po głupich stronach ze śmiesznymi obrazkami, gdzie ludzie chwalą się konsolami, które dostali święta. Kupują te sprzęty (czy to PS4, czy XONE) dla Assasyna, Fify, BFa, CODa itp. Oczywista, oczywistość, która potwierdza się coraz bardziej.
kristoffer1979 [83.31.***.***] do kubbu dodano: 06.01.2015, 11:34 #32
Kolega ma dane z dupy, bo nawet na VGChartz widnieje, że sprzedali 71 mln pudełek. Wychodzi na to, że cyfra to tylko ok 10mln. Te 20 mln indyków jest tak samo wiarygodne jak i on. Wiadomo że wielka trójka rządzi i rządzić będzie, to nie jest żadne odkrycie. Jednak z exami od Sony nie jest wcale tak źle. Są i sprzedają się dużo lepiej jak u konkurencji. Sprzedało się po kilka mln zarówno InFamous jak i TLoU, do tego DriveClub od wielu tygodni jest najlepiej sprzedającym się exem w UK i cały czas okupuje TOP10. Daje sobie świetnie radę w starciu z grami od wielkiej trójki plus Rockstar. Wcale nie jest tak, że nie potrzebuje exów bo te sprzedają się świetnie. Twoja teoria bardziej pasuje do XOne, tam exy sprzedają się dosyć słabo.
kubbu [109.197.***.***] do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 11:42 #33
Sprzedają się dobrze, bo rośnie baza użytkowników. Moja teoria nie mówi o tym, że exy sprzedają się słabo, bo jak wyjdą to jest ok. Chodzi mi o to, że gdyby tych exów nie było, albo był ich jeszcze mniej to konsola i tak sprzedałaby się bardzo podobnie. Zresztą PS4 nie miało dużego, ekskluzywnego motoru napędowego w te święta, jechało na GTA V, tak po prawdzie, no i się sprzedało.

No i wydaje mi się, że mimo słabszej sprzedaży exy na XONE bardziej ciągną tą konsolę, chociaż tu też najbardziej wyciągnęła pewnie amerykańska obniżka plus bundle z CODem, o ile dobrze pamiętam.
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do kubbu dodano: 06.01.2015, 11:45 #34
Zupełnie jak na 3DSie. Pokemon Company, Capcom z Monsterem, Lv5 i Youkai Watch, SE, które na Vitę nie zrobiło ani jednego exa. Jest jeszcze Atlus, który wali Etriany co roku i porty z DSa. A co ma Nintendo poza tym? To co zwykle. Kilka gier z Mario w ciągu roku, Smasha, Zeldy, gry z N64 i Metroidy A nie, ta ostatnia seria już umarła i Nintendo o niej zapomniało,

Różnica między 3DSem a PS4 jest tylko jedna. Ta pierwsza konsola miała już szczyt sprzedażowy, PS4 jeszcze nie.
kubbu [109.197.***.***] do squaresofter dodano: 06.01.2015, 11:52 #35
No jest jedna mała różnica square, można się ze mną nie zgodzić, mocno subiektywna opinia. Bez MArio, Smasha, Zeldy i Poków (to taki dziwny mix 1st i 2nd party) 3DS by zatonął. Gdyby na 4 od czasu Infamousa nie wyszedł żaden ex, albo wyszłoby ich jeszcze mniej, konsola by dalej liderowała.

W mocnym skrócie PS4 jest bardziej zależne od 3rd party, nie od swoich exów, taki 3DS to bardziej pół na pół. Chociaż nie wiem po co odnosiłeś się do 3DSa...
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do kubbu dodano: 06.01.2015, 12:08 #36
Ty chyba nie wiesz jak na konsolach Sony sprzedaje się Gran Turismo. Każda gra od ND to około lub ponad pięć milionów sprzedanych kopii gry. Ich remastery schodzą lepiej niz niejeden ex u konkurencji. Chcesz powiedzieć, że PlayStation istnieje bez ND? Dobry żart.

Hejtowany tu Drive Club schodzi bardzo dobrze, Infamous SS to najlepiej sprzedająca się część serii. Pewnie Ordera i Bloodborne'a też nikt nie kupi?
kubbu [109.197.***.***] do squaresofter dodano: 06.01.2015, 12:14 #37
Wiem jak schodzi Gran Turismo, to jedna seria. No i co to jest pięć milionów, podobny wynik zrobiło Luigi's Mansion na 3DS. No i nie mówię, że PS istnieje ND, mówię, że obecnie multiplatformy są dla PS ważniejsze niż ND. No i nie hejtuję DC, hejtuję to co działo się wokoło gry, to różnica. ;D Order zejdzie nieźle, Bloodborne hitem sprzedażowym nie będzie, to gra na podbicie wizerunku.

Square dalej ogólnie schodzisz na inne tematy, jakbyś nie rozumiał o co mi chodzi. Nie piszę, że exy są kompletnie nieistotne dla PS, albo że się nie sprzedają, jednak za sukces PS4 odpowiadają głównie multiplatformy, konkretnie gry 3rd party, w części też 1st party. Dla mnie to stosunek 75-25. W przypadku 3DSa 1st i 3rd party to tak 50-50. Liczby kompletnie z dupy.
kristoffer1979 [83.31.***.***] do kubbu dodano: 06.01.2015, 12:20 #38
Wbrew temu co głoszą niektórzy, Playstation ma bardzo mocne marki własne. Tak jak napisał Square, kilka części GT to ok 75 mln egzemplarzy, TLoU razem z remastered to ok 10 mln. Można tak długo wymieniać. Ludzie dziwią się, że PS4 sprzedaje się tak dobrze, ale sprzedaje się także dla gier, których jeszcze nie ma. Konsola to inwestycja na lata, a po Playstation wiadomo czego się spodziewać. Oczywiście że multiplatformowe gry robią swoje, ale nie zgadzam się z opiniami, że bez exów PS4 sprzedawałoby się podobnie. Marki własne, których Sony ma bardzo dużo, swoje robią. Nie deprecjonował bym tego.
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do kubbu dodano: 06.01.2015, 12:20 #39

kubbu napisał:

Dla mnie to stosunek 75-25. W przypadku 3DSa 1st i 3rd party to tak 50-50.


To są dopiero liczby z dupy. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 12:21
Poziom: 51
REP.: 2422
John 117 do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 12:22 #40
Dokładnie.
kubbu [109.197.***.***] do squaresofter dodano: 06.01.2015, 12:26 #41

Cytat:

Liczby kompletnie z dupy.


Dlatego też napisałem to.

@kristoffer

Ja wiem, że mają fajne marki, z powodu porzucenia niektórych bardzo, ale to bardzo rozpaczam. Oczywiście exy trochę podbiły, ale nie zgadzam się, że ludzie kupują dla inwestycji pod exy i marki Sony, przynajmniej nie masa i większość, która rządzi rynkiem. Ona kupuje dla multi, ewentualnie jako inwestycje pod te multi. Po prostu chce mieć maszynkę do corocznego kupna takiego Asasyna, nie jako inwestycję "bo wyjdzie na niej to coś od Cage'a".

I ja się nie dzwię, że PS4 sprzedaje sie dobrze, wiedziałem, że wygra święta, ale z powodów które opisałem wyżej.
Poziom: 27
REP.: 377
martinus300 do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 12:29 #42
No to policzmy pudelka a więc VGChartz xbox one Titanfall 2.40 forza Motosport 5 1,72
Halo: The Master Chief Collection 1.56 to daje 5,7 milionów kopi na 10 milionów sprzedanych konsol xbox one. VGChartz PS4 The Last Of Us 2,56 inFAMOUS: Second Son 2 miliony driveclub 1 milion to daje 5,6 kopi pudełek na 80 milionów gier i na 18 milionów sprzedanych konsol ps4.Tak że exy się tak dobrze się nie sprzedaja na ilość sprzedany konsol i gier.To top 10 w uk to mnie nie przekonuje kolego.
kristoffer1979 [83.31.***.***] do martinus300 dodano: 06.01.2015, 12:44 #43
Po pierwsze, nie patrz na sprzedaż gier na VGChartz bo te dane są kompletnie z dupy. O ile sprzedaż konsol jest porównywalna z rzeczywistością, tak gry to abstrakcja. Np DriveClub, po tygodniu było info o sprzedanym milionie, a tam milion jest do dzisiaj. Odniosłem się do danych z UK bo tam różnica pomiędzy PS4 a XOne jest niewielka. To rynek gdzie Microsoft zawsze miał i ma się bardzo dobrze. Mimo tego FH2 błądzi gdzieś ok 40 miejsca, a Sunset Overdrive bardzo szybko z zestawienia zniknął. . 1.5 mln Halo to również słaby wynik. To nie jest jakieś tam IP tylko ich główna marka. Jasne, mniejsza ilość konsol, ale można powiedzieć, że w przeciwieństwie do PS4, nie są to exy które napędzałyby sprzedaż XOne.
wildfire [85.202.***.***] do dodano: 06.01.2015, 13:06 #44
Wydaje mi sie po prostu ze PS4 ma swoich fanów i dobrą bibliotekę gier, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla mnie DriveClub pozamiatał po całości, nie miałem zdania o tej grze, ale po zakupie jestem zachwycony to jedna z pierwszych gier wyscigowych która mnie zachwycila od pierwszego wyscigu, multi pozamiatalo
mim [77.254.***.***] do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 13:09 #45
Krzysiu powiedz mi jakie exy napezily sprzedaz ps4 w 2014 roku? Zadne i inf,drive,lbp sprzedaj sie sloidnie, ale one nie napedzily sprzedazy ps4.
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do squaresofter dodano: 06.01.2015, 14:33 #46

squaresofter napisał:

Metroidy A nie, ta ostatnia seria już umarła i Nintendo o niej zapomniało

To że nie walą trzech części na generacje jeszcze nie oznacza że o czymś zapomnieli. Nintendo ma trudną sytuację i musi exy dozować a nie wyprztykać się z nich w jednym roku. Na Metroida przyjdzie czas. Całe szczęście że robią jedną część na generacje a nie walą hurtowo jak inni.
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do Dżony dodano: 06.01.2015, 14:51 #47
Pokaż mi jakiś gameplay to może uwierzę. Metroid jest tak samo robiony jak The Last Gurdian.

Gry z Mario walą taśmowo. O jakim dozowaniu mówisz?
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do squaresofter dodano: 06.01.2015, 14:54 #48
taśmowo jak uj. Jedna w 2D i jedna w 3D
Poza tym siedziesz w grach na tyle długo że powinieneś wiedzieć że Nintendo rzadko zapowiada gry z wyprzedzeniem jak sony. Dzięki czemu nie ma ciągłych obsów
Poziom: 46
REP.: 256
Wulfen4 do martinus300 dodano: 06.01.2015, 14:54 #49

martinus300 napisał:

No to policzmy pudelka a więc VGChartz xbox one Titanfall 2.40 forza Motosport 5 1,72
Halo: The Master Chief Collection 1.56 to daje 5,7 milionów kopi na 10 milionów sprzedanych konsol xbox one. VGChartz PS4 The Last Of Us 2,56 inFAMOUS: Second Son 2 miliony driveclub 1 milion to daje 5,6 kopi pudełek na 80 milionów gier i na 18 milionów sprzedanych konsol ps4.Tak że exy się tak dobrze się nie sprzedaja na ilość sprzedany konsol i gier.To top 10 w uk to mnie nie przekonuje kolego.

Oczywiscie killzone:sf pominales zeby tylko zgadzalo sie to z twoja teorią.
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do Wulfen4 dodano: 06.01.2015, 14:56 #50
uczciwie przyznajmy że sporo było bundli choćby własnie z killzone, infamous, tlou czy driveclub. Jeżeli chodzi o multi to były z AC i GTAV
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do Dżony dodano: 06.01.2015, 15:09 #51
Na 4 gry na WiiU, które obecnie posiadam, w trzech jest Mario: New Super Mario Bros. WiiU, Super Mario 3D World i Mario Kart 8. Dodajmy do tego Smasha, którego nie mam. Wychodzi 4 gry z jednym i tym samym bohaterem w ciągu dwóch lat. Chcesz jeszcze dodać do tego gry z Mario z 3DSa z ostatnich dwóch lat?

Takiej taśmówki z jednym bohaterem to nie ma nikt na rynku, więc wybacz.

Liczba Metroidów od Metroid Prime 3 z 2009r.: Zero. Był jeszcze Other M, ale w niego to grać bym nie chciał. Sam zresztą mówiłeś, że Cię zawiódł. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 15:10
Poziom: 46
REP.: 256
Wulfen4 do Dżony dodano: 06.01.2015, 15:12 #52
a bundli z forza czy titanfall nie było?
http://www.resid(...)ndle.jpg
http://www.forza(...)ania.jpg
prezes77 [78.8.***.***] do martinus300 dodano: 06.01.2015, 15:14 #53
Gosciu , te gry dozucane teraz byly za friko do xona w usa przez kilka miesiecy a widze ze VG liczy je jako sprzedane bo jeszcze niedawno ttianfall nie mial nawet 1,5 mil sprzedanych kopi .
Poziom: 27
REP.: 377
martinus300 do kristoffer1979 dodano: 06.01.2015, 15:17 #54
Krzysiek jeżeli nie wieżysz w dane z VGChartz ze InFamous The last of us DriveClub sprzedał sie w 5.7 miliona sztuk to chyba nie chcesz mi powiedzieć że sprzedaż była na poziomie 15 milionów.Jeśli tak myślisz to sprzedaż na ps4 Call of Duty GTA V Destiny Fifa15 powinna być na poziomie 30 milionów.
Poziom: 46
REP.: 256
Wulfen4 do martinus300 dodano: 06.01.2015, 15:19 #55
odpowiesz czemu nie wziales do swoich porownan killzonea?
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do squaresofter dodano: 06.01.2015, 15:23 #56
teraz pojechałeś jak typowy gimbus - co ma mario kart do platformóek? Czy ps all star to kolejna część gowa bo jest tam Kratos, a może Mortal Kombat też?
To tylko tytuł a skoro o tym nie wiesz to chyba kończymy dyskusje bo szkoda mojego czasu. Ostatnio wychodzi z Ciebie taki właśnie dorosły o mentalności gimbusa który kłóci się tylko po to aby jego było na wierzchu choć argumenty ma bardzo słabe
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do Wulfen4 dodano: 06.01.2015, 15:24 #57

Wulfen4 napisał:

a bundli z forza czy titanfall nie było?

A co to ma do rzeczy? Przecież ja tego nie neguje. Gadamy o sony a nie MScie
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do Dżony dodano: 06.01.2015, 15:43 #58

★ Dżony ★ napisał:

teraz pojechałeś jak typowy gimbus


Napisał koleś, który po pijaku awanturował się w Warszawie tak bardzo, że trafił na izbę wytrzeźwień. Masz tam jeszcze jakieś obelgi na poczekaniu? Działa ci jeszcze psn, czy szykujesz już kolejnego hejterskiego bloga o Sony?

Napisałem wyraźnie: kilka gier z Mario w ciągu roku i jest to najprawdziwsza prawda. To, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem to nie mój problem. Nic nie pisałem o żadnych platformówkach z Mario, tylko o tym, że Nintendo wciska Mario gdzie się tylko da i to jest ta taśmowość.
Poziom: 27
REP.: 377
martinus300 do Wulfen4 dodano: 06.01.2015, 15:49 #59
Zgadza się popełniłem błąd zamiast Drive Club powinien być killzon.Tylko ze odniosłem sie do gier które wymienił Krzysiek.
Poziom: 46
REP.: 256
Wulfen4 do Dżony dodano: 06.01.2015, 15:59 #60
Pogubiłeś się.
Sprawdź co mówił martinus300 i do czego ja się odnosiłem.
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony do squaresofter dodano: 06.01.2015, 17:40 #61
Nie sądziłem że zniszysz się do osobistych wycieczek ale skoro tak to owszem, byłem pijany ale na tyle żeby pamietać że cię tam wogóle nie było to raz. Dwa - moich blogów czytać nie musisz bo w przeciwieństwie do ciebie nie wypłakuje u Rogera ich publikacji na głównej więc nie zaśmiecają one portalu a jak widzisz że napisał coś Dżony łaskawie omiń
3 tp gówno prawda bo NSMBU wyszedł na premiere a SM3DW w grudniu następnego roku. mario Kart 6 jeszcze później
PS i łaskawie nic Ci do tego z kim pije i gdzie nawiązując do komenta który sprytnie zdążyłeś wykasować Panie delikatny
Eureka [37.209.***.***] do Dżony dodano: 06.01.2015, 17:51 #62

★ Dżony ★ napisał:

Nie sądziłem że zniszysz się do osobistych wycieczek ale skoro tak to owszem, byłem pijany ale na tyle żeby pamietać że cię tam wogóle nie było to raz. Dwa - moich blogów czytać nie musisz bo w przeciwieństwie do ciebie nie wypłakuje u Rogera ich publikacji na głównej więc nie zaśmiecają one portalu a jak widzisz że napisał coś Dżony łaskawie omiń
3 tp gówno prawda bo NSMBU wyszedł na premiere a SM3DW w grudniu następnego roku. mario Kart 6 jeszcze później
PS i łaskawie nic Ci do tego z kim pije i gdzie nawiązując do komenta który sprytnie zdążyłeś wykasować Panie delikatny


Piękne hejty lecommmm w tym temacie.

A tak na poważnie, to dzięki za rozwiązanie zagadki, którą była obecność "w co gracie" na stronie głównej.

Zawsze mnie ciekawiło z jakiej paki to jest wrzucane na główną, bo ani to ciekawe, ani świeże ani nie za bardzo interesujące... bo jak dla mnie "nikogo" kto w co grał/gra/będzie grał i myślę, że wielu podziela to zdanie. Znacznie lepsze blogi nigdy tam nie trafiają, a ten tasiemiec stale...

Nie to żebym się czepiał ale teraz już przynajmniej wiem skąd ten blog na głównej.

hehe
W co gracie w weekend?
Poziom: 75
REP.: 51185
squaresofter do Dżony dodano: 06.01.2015, 18:14 #63
Chyba się trochę pomyliłeś. Ja nie rudy. Gimbusów to sobie wśród swoich znajomych szukaj, bo widzę, że stajesz się strasznie zacietrzewiony jak ktoś nie myśli o Nintendo tak samo jak ty. Nie dorosłeś jeszcze do tego, że każdy myśli inaczej?

Do Rogera w sprawie blogów na głównej nie pisałem. Sam Iron mi to zaproponował. Zapytaj go, bo jesteś w wielkim błędzie. Z Rogerem rozmawiałem głównie o logu "w co gracie" a jak wycofałem się z tego cyklu na parę miesięcy, żeby dokończyć TOP50, to jedyne o co go prosiłem to to, żeby "w co gracie" od affka, daria, czy kogoś innego, pojawiało się na głównej, jeśli mu się spodoba, bo tu nie chodzi o autora a o ideę dzielenia się z innymi graczami ogrywanymi produkcjami. Nie żaden hejt i skakanie sobie do gardeł jak przy każdym newsie o rozdziałce lub sprzedaży konsol.

Skoro moi czytelnicy dziwili się czemu moich wpisów nie ma na głównej, to napisałem po prostu to, o czym oni mówili. To oni chcieli ten cykl na głównej, nie tylko ja. To nie moja wina, że gracze lubią się chwalić ogrywanymi tytułami. W tym cyklu nie ma hejtu, bo kto pierwszy zacznie po kimś jechać, to wyląduje na czarnej u prowadzącego, kimkolwiek on w danym tygodniu jest.

Iron, dobrze mi powiedział. Czasem trzeba walczyć o swoje. Mi na "w co gracie" już nie zależy tak jak kiedyś. Wystarczy, że współtworzą je pasjonaci. Jeden gra na pc, inny na konsolach Segi, kolejny na sprzęcie Sony a inni na tych od Nintendo, ale jak dario lub affek proszą mnie o poprowadzenie kolejnego odcinka, to im nie odmówię, tak jak oni mi nie odmówili, gdy sam byłem w potrzebie. Inaczej wdzięczności nie umiem wyrazić.

Oczekujesz ode mnie, żebym nie wypowiadał się na temat sytuacji, w których nie brałem udziału a sam tak robisz? Widzę tu podwójne standardy.
muodawiara [178.37.***.***] do squaresofter dodano: 06.01.2015, 23:45 #64
Dziwnie rozumiesz pojecie tasmowosci. Co z tego, ze Mario (tak, ikona Nintendo i gier wideo) jest w czterech grach, skoro sa one od siebie zupelnie rozne i nawet gatunkowo trudno je ze soba powiazac, to raz. A dwa - naprawde na Wii U nie ma innycn exow? Ja patrze na swoja biblioteczke gier i widze gry bez Mariana, ale nawet gdyby on w nich byl, to co z tego, skoro jedna to strategia, druga slasher, a trzecia jeszcze cos innego. Trzy - odgrzewane kotlety u konkurencji to jak powinno sie nazwac, skoro mario jest tasiemcem. Jak nazwac kolejne czesci serii na innych konsolach? Bo Mario to stary pryk, ale zycia ma w sobie pod dostatkiem i zawsze gry z nim sa co najmniej dobre.
it goes it goes it goes yuh
Poziom: 55
REP.: 7022
Affek dodano: 06.01.2015, 11:10 #65
Szkoda, że w parze ze sprzedażą nie idzie jakość usługi sieciowej czy eksów... meh.
Ukryj odpowiedzi (14)
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do Affek dodano: 06.01.2015, 11:51 #66
Największą wadą obecnej generacji jest cena gier.
Biorąc pod uwagę niemal 50% wzrost cen gier z generacji na generację przy ps6 będę musiał oddać "dniówkę" by kupić byle grę.
Poziom: 41
REP.: 154
8smy do Mordimer dodano: 06.01.2015, 12:45 #67
nie przesadzaj gry kosztuja tyle samo co na ps3 (nie mówie o psn bo to jakas paranoja zeby w pudełku gry były tansze czasem nawet o kilkadziesiat złoty niz z psn ... nie potrafie zrozumiec tego fenomenu) a wystarczy dobrze poszukac w sieci i mozna naprwde w dobrej cenie na premiere nawet wyrwac np Dying Light mam zamówione za 197 zł :)
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do 8smy dodano: 06.01.2015, 13:18 #68
Fakt, moja gafa.

LBP3 ps3 @ 36 euro , LBP 3 ps4 @ 75 euro.
Podobnie ma się sytuacja z multiplatformami. Kiedy gra na ps3 kosztowała 75 euro w postawowej edycji ?

Rzeczywiście tyle samo.

Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 13:18
Poziom: 21
REP.: -36
BuLLiT do Affek dodano: 06.01.2015, 13:25 #69
W dzisiejszych czasach usługi sieciowe to podstawa. Sony ssie pod tym względem. Nie dość że eksy słabe, interfejs kiepski, pady słabiutkie, sieć non stop wali konia a nie działa jak powinna. Nie rozumiem fenomenu tej konsoli. Ważne że jest MOC! Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 13:26
Saeko [195.37.***.***] do BuLLiT dodano: 06.01.2015, 13:26 #70
Jak bys kupil to bys moze zrozumial.

Bo z ogladania jej na YT i graniu na xbone ciezko jest to zrozumiec :)
it goes it goes it goes yuh
Poziom: 55
REP.: 7022
Affek do Saeko dodano: 06.01.2015, 14:29 #71
Hurr, 1080p. Durr, 60 FPS. Łał, tak wspaniała konsola.
Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32492
hop do BuLLiT dodano: 06.01.2015, 14:42 #72
Ale ty masz smutne życie. Tak ssie, że u mnie poza kilkoma problemami psn działa normalnie. Exy są zadowalające, z resztą nie dla nich kupowałem konsolę. Chodziło zwyczajnie o lepszy sprzęt. Poza tym w kolejce czekają mocne tytuły. Ja wiem, że nic nie umywa się do twojego super wypasionego pada od X1 ale uwierz, że gra się na nim bardzo przyjemnie. Skoro jesteś tak zafascynowany swoim wyborem, a u konkurencji widzisz same wady to co u licha robisz w temacie o PS4? Hmmm
Poziom: 41
REP.: 154
8smy do Mordimer dodano: 06.01.2015, 15:21 #73
co ty porównujesz??? ehhh wez sie nie osmieszaj bo nawet nie wiam jak ci mam odpowiedziec na tak durny komentarz ...
Poziom: 41
REP.: 154
8smy do Mordimer dodano: 06.01.2015, 15:32 #74
poza tym skad ty te ceny bierzesz ?? wg ciebie podstawka kosztuje 75euro x 4.30zl =322.5zl no skoro ty po tyle podstawowe wersje kupujesz to niezle cie ktos oszukuje ... bo lbp 3 nówka w sklepie online 239.90 zl czyli jakies 56 euro
Poziom: 41
REP.: 154
8smy do Mordimer dodano: 06.01.2015, 15:34 #75
a to jest tyle co kosztowały gry rok po premierze ps3 a nie ty porównujesz obecne ceny ..... ps3 ma juz 9 lat człowieku wiadomo ze gry beda znacznie tansze teraz
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do 8smy dodano: 06.01.2015, 17:34 #76

8smy napisał:

poza tym skad ty te ceny bierzesz ??


Ze stron gamestopu, hmv i game.net

Np. https://www.games(...)planet+3

Reszty Twych inwektyw komentować nie będę - szkoda mi na Ciebie czasu.
Siwy23 [77.112.***.***] do 8smy dodano: 06.01.2015, 18:51 #77
gry w Niemczech sa droższe na premierę jak w Polsce tego nie widzicie Bf4 kumpel kupił na premierę za 70 euro gdzie w Polsce max 220 zł.
prezes77 [78.8.***.***] do Mordimer dodano: 06.01.2015, 21:16 #78
I szkoda na ciebie , dlaczego nie podasz ceny np AMAZONU ?

na game.net kosztuje 46 Edytowano 2 razy. Ostatnio: 06.01.2015, 21:19
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do prezes77 dodano: 07.01.2015, 13:31 #79
Bo gamestop mam za rogiem, hmv również blisko. Game.net kiedyś było w mieście, ale zamknęli sklep gdzieś w połowie drogi po bankructwie hmv i wielkim jego powrocie.

Pozatym na game.net masz ceny w funtach a nie euro. 46 funtów to 60 euro. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 07.01.2015, 13:33
Poziom: 43
REP.: 1280
Voio dodano: 06.01.2015, 11:14 #80
PlayStation to genialny sprzęt. 18 mln ludzi, nie mogło się mylić (: Oby tylko panowie z Sony nie spoczęli w walce o klienta, bo przed nimi wg mnie jeszcze bardzo długa droga.
Ukryj odpowiedzi (14)
Poziom: 38
REP.: 614
Cobra_choke do Voio dodano: 06.01.2015, 11:19 #81

Voio napisał:

PlayStation to genialny sprzęt. 18 mln ludzi, nie mogło się mylić (: Oby tylko panowie z Sony nie spoczęli w walce o klienta, bo przed nimi wg mnie jeszcze bardzo długa droga.


Tak, tak od razu nasuwa się inna słynna maxyma

''ludzie jedzcie gówno, miliony much nie może się mylić'' :)

Playstation to super marka, ale dużo ludzi kupiło konsole by po prostu ją mieć bo z grami póki co słabo. To samo się tyczy Xboxa chociaż gier jakby więcej na konsolę M$.

Czas pokaże co będzie dalej.
Poziom: 46
REP.: 1909
Berninio do Cobra_choke dodano: 06.01.2015, 11:40 #82
Nie wiem skąd to przekonanie, że XONE ma więcej gier. Kilka więcej ex-ów owszem, natomiast w sumie na PS4 wyszło 212 gier, a na XOne 140 i ta różnica będzie się powiększać.
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Cobra_choke dodano: 06.01.2015, 12:08 #83
Rzygam już tymi wypowiedziami o tym, że niby na PS4 (i XO zresztą też) nie ma w co grać... Posiadam PS4 i wręcz nie nadążam żeby ograć to co już jest.

Aczkolwiek rozumiem, że są osoby, które nie pracują, nie studiują etc i mają czas na to żeby siedzieć przed konsolą 12h dziennie - dla Was może gier brakować. Ale dobrze by było sobie uświadomić, że w tym przypadku to ja jestem członkiem "większości".
Poziom: 31
REP.: 1251
marcel111 do Drasquez dodano: 06.01.2015, 12:53 #84
teraz już faktycznie ciężko nadążyć z ograniem wszystkiego, to chyba malkontenci którzy naśladują marudnych staruszków, ...oj kiedyś to było lepiej, i młodzież jakaś normalniejsza była...
Saeko [195.37.***.***] do Berninio dodano: 06.01.2015, 12:57 #85
No jak skad, dzialacze M$ twierdza zawzięcie, że Xbone ma przewage nad ps4 w postaci tego co najwazniejsze: gier (nie wiem skad to wzieli ale ok).

A betony jak to betony, nie dosc, ze powtarzaja, to przeksztalcaja powyzsza wypowiedz na to, ze na Xbone jest wiecej gier (czego nikt nigdy nie powiedzial :) ).
Poziom: 38
REP.: 614
Cobra_choke do Drasquez dodano: 06.01.2015, 12:59 #86
A w co tak nie nadążasz grać jeśli już tak piszesz ? Ja pisząc, że ''nie ma gier'' mówię o grach, które by zmuszały człowieka do zakupu nowego sprzętu. To co teraz wychodzi to głównie multiplatformowe gry i do tego też dostępne na 7 generacji. Chyba, że mówisz o tych tysiącach indyków i kotletach, ale to już inna sprawa. No właśnie ja nie mam tak dużo czasu to też gram tylko w dobre gry, albo wcale.
. [84.39.***.***] do Saeko dodano: 06.01.2015, 13:08 #87
Pewnie chodzi o to, że X1 ma lepsze i więcej gier ekskluzywnych od ps4.

Bo tak akurat jest. Multiplatformy tu się nie liczą.
... [84.39.***.***] do marcel111 dodano: 06.01.2015, 13:09 #88

marcel111 napisał:

teraz już faktycznie ciężko nadążyć z ograniem wszystkiego, to chyba malkontenci którzy naśladują marudnych staruszków, ...oj kiedyś to było lepiej, i młodzież jakaś normalniejsza była...


Tylko po jaką cholerę wysilać się na ogranie wszystkiego jak leci, jak sporo gier to crapy niewarte uwagi?

Skupić się na najlepszych / dobrych i grać w wolnym czasie. A nie płakać, bo nie ma czasu ograć indyków z ps plusa.

A jak nadal nie ma czasu to może trzeba zmienić hobby.

Życie to sztuka wyboru i kompromisu.
Poziom: 31
REP.: 1251
marcel111 do ... dodano: 06.01.2015, 13:16 #89
racja, przecież nie gramy dla sztuki tylko dla przyjemności, miałem na myśli "ogranie wszystkiego co warto" a jak dla mnie jest więcej ciekawych tytułów niż mojego czasu. Ogrywanie wszystkiego bo wyszło to chyba natręctwo maniakalnego gracza.
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Cobra_choke dodano: 06.01.2015, 14:34 #90
A czego Ty się spodziewasz? Że co miesiąc dostaniesz nowego Exa? Ludzie przecież to paranoja jest... Ja mam w czterech literach czy gram w exa czy w grę multiplatformową. Nie jarają mnie wojny konsol i cały ten Wasz internetowy hejt. Gram w dobre gry, które dostarczają mi rozrywki i tyle. Świetnie się bawię od ponad 60h w nowym Dragon Age na przykład i lata mi kompletnie na jakich innych platformach ta gra wyszła. Do ogrania mam jeszcze FC4, Wolfensteina, AC:Unity, Aliena i kilka innych gier.

Exy traktuję tylko jako wyznacznik jaką platformę kupić jako pierwszą w danej generacji. Teraz wygrało PS4 bo czekam na Bloodborne, U4 i The Order. Z czasem kupię też XO, a i nawet Wii U dla Zeldy, Mario Kart i Xenoblade. W nosie też mam jak usługi sieciowe leżą kilka dni - bardziej martwi mnie kiedy padnie mi coś w aucie jednak.

Zastanówcie się ludzie w jakim celu kupujecie sprzęt. A jak się nie podoba - to nie kupujcie. Proste.
Poziom: 38
REP.: 614
Cobra_choke do Drasquez dodano: 06.01.2015, 15:52 #91
No widzisz, ja uważam tak samo, tylko, że nie mam tyle czasu i pieniędzy by kupować i PS4 i XO więc muszę się zdecydować na jeden. Tak jak wiele osób, które nie kupują wszystkich konsol. Mnie chodziło o to. A co miesiąc nowego exa nie trzeba. Po prostu piłem do 18 mln sprzedanych PS4 tłumaczonych jako NAJLEPSZA PLATFORMA DO GIER. I skoro mocarnych exów jeszcze nie ma, a wszyscy kupili to znaczy, że marketing zrobił ludziom odpowiednio wodę z mózgów wmawiając, że PS4 jest zylion razy mocniejszy niż XO, a na zachodzie to już w ogóle ludzie się rzucają i kupują wszystko co nowe byle by tylko mieć. To samo było w takim UK na premierze WII U i co ? Pewnie ich konsole leżą i się kurzą i odpalają je raz na rok. Ja nie jestem fanbojemy bo miałem kiedyś w domu naraz PSX, PS2, Gamecuba i PSP. Teraz mam tylko X360 i po prostu patrzę trzeźwo na rynek jako już stary i dojrzały gracz i zdecyduję się tylko na jedną konsolę. Po prostu nie ulegam hajpom i tyle. Polecam felieton Dżujo w nowym Extreme to będziesz wiedział o czym mówię.
... [78.30.***.***] do marcel111 dodano: 06.01.2015, 16:08 #92

marcel111 napisał:

racja, przecież nie gramy dla sztuki tylko dla przyjemności, miałem na myśli "ogranie wszystkiego co warto" a jak dla mnie jest więcej ciekawych tytułów niż mojego czasu. Ogrywanie wszystkiego bo wyszło to chyba natręctwo maniakalnego gracza.


Dokładnie. Trzeba umieć odsiewać ziarna od plew i wybierać na najlepsze gry warte naszego cennego i niestety ograniczonego wolnego czasu.

A crapiszony olewać.
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Cobra_choke dodano: 06.01.2015, 16:48 #93
Mam wrażenie, że chodzi nam o to samo tylko przedstawiamy to innymi drogami ;)

Poziom: 38
REP.: 614
Cobra_choke do Drasquez dodano: 06.01.2015, 17:41 #94
No pewnie tak :)
Jawna opcja PC
Poziom: 65
REP.: 19983
Dario123 dodano: 06.01.2015, 11:15 #95
Nie ogarniam. Co sprawia, że ludzie tak rzucają się na PS4? Zbijają kase, a jak przychodzi co do czego to PSN pada, a Sony nadciąga z poprawą stabilności.
Ukryj odpowiedzi (4)
Jadę powolutku na osiołku pod górę.
Poziom: 59
REP.: 17985
dwaduzepe do Dario123 dodano: 06.01.2015, 11:34 #96
Bo to świetna konsola, polecam.
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do dwaduzepe dodano: 06.01.2015, 11:45 #97
Potwierdza, najlepsza obecnie maszynka do grania
Fanboy grania w gry.
Poziom: 74
REP.: 60154
Alexy78 do Dario123 dodano: 06.01.2015, 11:45 #98
Poza wadliwym psn konsola się świetnie do gier sprawdza. Ale nawet z psn korzystać można, nie każdy tak jak Dżony cierpi.
Wiele zwolenników PC zmęczonych doinwestowywaniem wybierają kompromis ceny do oferowanych gier.
Exów malo, ale się "robią", multiplatformy dobrze śmigają, jest w co grać. Wybór prosty tym bardziej, że sprzęt drogi nie jest (tańszy od topowych smartfonów, a nawet nie tylko topowych). Brać, grać, nie umierać :)
Poziom: 46
REP.: 256
Wulfen4 do Dario123 dodano: 06.01.2015, 14:16 #99
Słaba konkurencja. Gdyby xbox był mocniejsza konsola i mial jakies ciekawe exy do zaoferowania bylaby wyrownana walka.
Poziom: 37
REP.: 1848
rogal1985 dodano: 06.01.2015, 11:16 #100
Tylko gratulować
HAPTYCZNE WIBRACJE!!!
Poziom: 61
REP.: 12738
Guile dodano: 06.01.2015, 11:20 #101
To skoro już przy wynikach jesteśmy... jak się mają te z grudniowego konkursu, które miały się pojawić do wczoraj?
Poziom: 53
REP.: 1143
mlodziany dodano: 06.01.2015, 11:20 #102
GO SONY !!!
$$$$$$$$$$$

Poziom: 29
REP.: 472
Artu di 2 dodano: 06.01.2015, 11:21 #103
Więcej by kupiło gdyby szaraczek był ogólnie dostępny:(
Poziom: 31
REP.: 824
GameRiot dodano: 06.01.2015, 11:34 #104
nie będe narzekał na PSN bo głównie gram na ps4 w gry offline a z tego jestem bardziej niż zadowolony
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 11:38 #105
Brawo! :) i to pokazuje jak mocno stoją konsole w świecie rozrywki :) a konsola Sony 4 to cudowna maszynka dostarczająca masą radochy z grania i będzie dostarczała jeszcze przez dobre parę ładnych lat albo i więcej :)


Edytowano 2 razy. Ostatnio: 06.01.2015, 11:38
Fanboy grania w gry.
Poziom: 74
REP.: 60154
Alexy78 dodano: 06.01.2015, 11:39 #106
A kolejne miesiące będą dzięki Bloodborne i The Order również dobrze wyglądać.
X niestety pod kątem premier nieco skromniej, przynajmniej względem zapowiedzi. Spencer musi się postarać bardziej.
Bawiąc się w wieszcza sądzę, że w pierwszym kwartale 2015 przewaga ilości sprzedanych sztuk konsol wzrośnie na rzecz Sony.
Ukryj odpowiedzi (43)
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do Alexy78 dodano: 06.01.2015, 11:58 #107
Też tak myślę, jakoś premiery na PS4 wydają mi się bardziej obfite niż te na X1. No ale może Phil czymś zaskoczy :)
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 2122
Radesito do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 12:05 #108
No tak Halo 5, Quantum Brake, Tomb Raider...
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:06 #109
To będą piękny gry bez wątpienia :)

Ale jednak na PS4 tych premier ma być więcej.
Saeko [195.37.***.***] do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:06 #110
Z tego co wymieniles moze zagralbym jedynie w Tomb Raider ale chyba wole Uncharted :)
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 2122
Radesito do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 12:07 #111
A ile ma być?
kristoffer1979 [83.31.***.***] do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:08 #112
To przełom 2015/16. Koledzy piszą o pierwszej połowie roku. Rzuć jakimś exem z pierwszej połowy, bo może faktycznie o czymś zapomniałem i błądzę.
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:12 #113
The Order 1866, Bloodborne, Ratchet and Clank, Rime, Until Down, Uncharted 4, Wild, No Men's Sky, Everybody's Gone to the Rapture, Shadow of the Beast i zapewne jakieś gierki jeszcze nie ujawnione się znajdą :)
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:12 #114
Halo 5 tylko dla garstki fanów - w PL dosłownie garstki. Tomb Raider jest niestety nie do końca udanym klonem Uncharted. Nikt mi nie wmówi, że lepszym od pierwowzoru z tą całą plastikowością i zmarnowanym potencjałem (np. niewykorzystany motyw survivalu na rzecz zwykłej rozpierduchy). Quantum Brake na pewno będzie świetny - choć zajawka nim przypomina The Order - czyli wielkie obietnice i ryzyko ukazania się zwykłej strzelanki TPP.
Saeko [195.37.***.***] do Drasquez dodano: 06.01.2015, 12:16 #115
Drogi kolego, akurat to Uncharted jest klonem Tomb Raidera :)
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 12:19 #116
Zapomniałem Hellblade, Dragon Quest, Tearaway Unfolded ;)
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:22 #117
Chyba sobie kpisz ;) Można Uncharted nazwać inspirowanym Indiana Jonesem, którym zresztą był również inspirowany Tomb Raider. To tak jakbyś napisał, że CoD jest klonem Battlefielda albo odwrotnie (lub też, że oba są klonami MoH). A w rozmowie tej tematem jest nowy Tomb Raider, który nie tyle się inspirował produkcjami ND co nawet przekalkował niektóre sceny. Polecam ograć U2 i potem nowego TR.

Ech.
Poziom: 35
REP.: 348
Death Dealer do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:24 #118
Jemu chyba chodzi o to, że ostatni "Tomb Raider" jest klonem "Uncharted", który jest 'klonem' pierwszych gier z serii Tomb Raider. Chociaż w tej kwestii bym również polemizował.
Saeko [195.37.***.***] do Drasquez dodano: 06.01.2015, 12:27 #119
Ekhm.

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze TR to klon Uncharted?

Grales w pierwszego Tomb Raidera (96 rok)? Bo z tego co widze to watpie. Pierwszy Indiana Jones wyszedl dopiero w 1999 roku wiec jakim cudem Tomb Raider jest jego klonem?

Uncharted wyszlo w 2007 roku, ale masz racje, Tomb Raider z przed 10 lat sie na nim wzorowal.
Najnowszy Tomb Raider tez wzorowal sie na Uncharted (a nie na swoich pierwowzorach) tak? :)
Saeko [195.37.***.***] do Death Dealer dodano: 06.01.2015, 12:27 #120
No na bazie tego co on pisze, to ja nie wiem czy on sam wie o co mu chodzi :)
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:28 #121
Większej bredni już dawno nie czytałem. Rozumiem, że pijesz niby do starszych części TR, które były przed Uncharted, ale rozgrywka w nich diametralnie różni się od tej z Uncharted. To prędzej najnowszy TR jest klonem Uncharted choć też nie do końca, bo w nowym TR jest bardziej otwarty świat.
Saeko [195.37.***.***] do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:28 #122
P.S. Chodzilo mi o pierwszego Indiana Jones w 3D.
Saeko [195.37.***.***] do ultimate_pepe dodano: 06.01.2015, 12:29 #123
Nie no tak, marka Tomb Raider byla tworzona po nic. Tylko czekali az wyjdzie Uncharted, zeby mogli zapomniec o swoim dorobku sie na nim wzorowac, zamiast na wlasnych odslonach gry :D Kumam :)
Saeko [195.37.***.***] do ultimate_pepe dodano: 06.01.2015, 12:33 #124
A poza tym powiedz mi czym (diametralnym, jak twierdzisz) rozni sie Uncharted od Tomb Raider Legend, ktore wyszlo przed nim np? Płcią bohatera i grafą?
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:34 #125
No to powiedz mi co twórcy nowego TR wzięli ze starszych gier z serii oprócz głównej bohaterki? Sposób eksploracji różni się diametralnie, wymiana ognia również, konstrukcja poziomów. Nowy TR jest bardziej nastawiony na walkę, starsze na zagadkach. Prawie NIC ich nie łączy. Ja widze natomiast sporo podobieństwa między nowym TR a Uncharted, i nie trzeba być mędrcem by widzieć, że twórcy nowego TR w PEWNYM stopniu wzorowali się na Uncharted (zeby nie było, dołożyli też trochę od siebie).
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 2122
Radesito do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 12:35 #126
Halo 5, Quantum Brake, Tomb Raider, Fable Legends, ScremRide, Ori and the Blind Forest, Below i zapewne jakieś gierki jeszcze nie ujawnione się znajdą :)
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:37 #127
Też fajnie :) ale jednak nadal mniej obficie od konkurencji..
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:38 #128
Czym się różni? Sposobem eksploracji (sporo efektownej wspinaczki i ujęć), całkowicie inna wymiana ognia, sposoby na pokonanie przeciwników), Uncharted dużo bardziej nastawione na wymiane ognia niż TR:L, bardziej na opowiadaną historię (liczne przerywniki)... Różni ich SPORO!
Saeko [195.37.***.***] do ultimate_pepe dodano: 06.01.2015, 12:39 #129
Wzorowanie sie na konkurencji to normalna czesc procesu wydawania gier :D

A Wy piszecie o klonowaniu gry :)

Elementy RPG w nowym TR tez "sklonowali" z Uncharted? :)

Strzelanie do ludzi i jego zmiana w stosunku do TR 1 bylo widoczne juz w w.w. Legend, w najnowszym TR po prostu to rozbudowali :)
Microsoft Zone
Poziom: 60
REP.: 2122
Radesito do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 12:39 #130
No i ? Idziesz na ilość? To ma być wyznacznikiem czegoś?
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:44 #131
I żeby nie było... Uwielbiam stare TR (mam je na swojej Vicie), przy TR:L czy Underworld bawiłem się wyśmienicie, podobnie jak przy serii Uncharted czy TR 2013. Można powiedzieć, że jestem fanem Lary. :)
Po prostu widzę, że twórcy przy TR 2013 wzorowali się dużo bardziej na Uncharted (dokładając przy okazji co nieco od siebie - bardziej otwarty świat) niż ND na serii TR.
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:45 #132

Saeko napisał:

Wzorowanie sie na konkurencji to normalna czesc procesu wydawania gier :D

A Wy piszecie o klonowaniu gry :)


Nigdzie nie napisałem, że TR 2013 to klon Uncharted. :)
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:48 #133
No i w tym roku na PS4 z tego co wiem wychodzi więcej gier :) a nie są to jakieś byle jakie gry :)

X1 może mieć mniej obfity rok ale jednak Halo, QB i TR z Ori są dla mnie grami "Must Heve" :) dla których mam X1.

Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Radesito dodano: 06.01.2015, 12:49 #134
Jeden jak i drugi... w swojej wyliczance powinniście usunąć gry, które wyjdą też na PC, będzie prościej, bo to tak naprawdę żadne ex-y.
Saeko [195.37.***.***] do ultimate_pepe dodano: 06.01.2015, 12:51 #135

ultimate_pepe napisał:

(...)To prędzej najnowszy TR jest klonem Uncharted choć też nie do końca, bo w nowym TR jest bardziej otwarty świat.


:)

Ty i poprzedni kolega, stad moje komentarze :) A jak pisalem, ze tak nie jest, to napisales, ze brednie, wiec nie kumam :P
Poziom: 41
REP.: 1359
ultimate_pepe do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:59 #136
No tutaj się trochę zamotałem z komentarzem, bo nie można być klonem "nie do końca" :). Źle dobrałem słowa za co sorry. Jak dla mnie to żadna z tych serii nie jest klonem drugiej i tyle. Ja tam ciesze się, że grałem w obie. :P
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Saeko dodano: 06.01.2015, 13:09 #137
Na początek polecam kurs czytania ze zrozumieniem...

Postaram się jak najprościej.

1. Zarówno TR jak i Uncharted należą do gatunku inspirowanego serią filmów i seriali o Indianie Jonesie (choć Twoim zdaniem pierwszy film z tego cyklu powstał w 1999). Tak jak CoD, BF i MoH należą do jego gatunku FPS.

2. Rozgrywka w dawnych odsłonach Tomb Raidera diametralnie różni się zarówno od nowego TR jak i Uncharted.

3. Uncharted (zwłaszcza druga część) było kamieniem milowym w temacie tego typu gier przerastając wielokrotnie serię Tomb Raider i zbliżając się do pierwowzoru obu gier, czyli przygód INDIANY JONESA - zarówno klimatem jak i strukturą opowieści.

4. Nowy Tomb Raider garściami czerpie z osiągnięć Uncharted 2 używając podobnej mechaniki, stylistyki, a nawet scen (większość sekwencji wspinaczkowych, pociąg, płonący budynek, etc). Jak czerpać to z najlepszych - ja nic do tego nie mam. Ot taki U2 dla pozostałych platform.

Nie musisz się zgadzać z punktem 5 jak chcesz być bardzo oportunistyczny, ale nie zgadzając się z punktami 1-3 okażesz się zwykłym ignorantem ;)

Pozdrawiam.
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do ultimate_pepe dodano: 06.01.2015, 13:11 #138

ultimate_pepe napisał:

I żeby nie było... Uwielbiam stare TR (mam je na swojej Vicie), przy TR:L czy Underworld bawiłem się wyśmienicie, podobnie jak przy serii Uncharted czy TR 2013. Można powiedzieć, że jestem fanem Lary. :)
Po prostu widzę, że twórcy przy TR 2013 wzorowali się dużo bardziej na Uncharted (dokładając przy okazji co nieco od siebie - bardziej otwarty świat) niż ND na serii TR.


Dziękuję za dodatkowy głos rozsądku :)
Saeko [195.37.***.***] do Drasquez dodano: 06.01.2015, 13:16 #139
Jak sam nauczysz sie czytac ze zrozumienem, to pofatyguje sie po przeczytanie reszty Twojego postu.

Gdzie w swojej poprzedniej wypowiedzi uzyles slowa film?

Z zalozenia przyjalem, ze chodzi o gre, i to w 3D (bo chyba nie 2D skoro mowa o inspiracji czy klonowaniu?) ktora wyszla w 1999, a wiec po premierze TR.

Nie napisales tez ktory konkretnie TR, napisales TR jest nie do konca udanym klonem Uncharted, taki tekst mozna zrozumiec, ze cala seria TR jest klonem serii konkurencyjnej.

Teraz zaczynasz pisac konkretnie o nowym TR i drugiej czesci Uncharted (gdzie ja najpredzej bym pomyslal o czwartej) wiec nie dziw sie potem, ze ludzie nie wylapuja Twoich poukrywanych mysli :)

Ja napisalem, ze jesli w ogole cos sie na czyms wzoruje czy ktos cos klonuje, to seria Uncharted z serii TR.
Niczego mi nie braknie
Poziom: 73
REP.: 43100
Cherubinek do Drasquez dodano: 06.01.2015, 13:26 #140
Drasquez napisał:
Nie musisz się zgadzać z punktem 5 jak chcesz być bardzo oportunistyczny, ale nie zgadzając się z punktami 1-3 okażesz się zwykłym ignorantem ;)

Pozdrawiam.[/quote]

Tam są cztery punkty, czy u mnie wszystkie się nie wyświetliły?..;-) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 13:27
Najpierw GRY, potem sprzęt
Poziom: 61
REP.: 21797
BlondSpaceBoro do Alexy78 dodano: 06.01.2015, 13:46 #141
Początek roku rzeczywiście mniej obfity niż na PS4, bo zaledwie Ori i Fable Legends, z czego to drugie moze być niewypałem. Dlatego dobrze miec inny system do grania. Wraz z WiiU nazbiera mi się kilka killerow na ten rok :)
Poziom: 26
REP.: 103
Drasquez do Saeko dodano: 06.01.2015, 14:26 #142
Po za tym, że jest to oczywiste, że chodzi o film i po za tym że temat dotyczył kontynuacji nowej serii Tomb Raider to nie mam już nic do napisania.

Wybacz, ale szkoda czasu.

PS. Tak, tak Cherubinek kliknąłem 5 zamiast. Dzięki, że o tym napisałeś bo pewnie nikt by się nie domyślił. Poziom "dyskusji" powalający.

Fanboy grania w gry.
Poziom: 74
REP.: 60154
Alexy78 do BlondSpaceBoro dodano: 06.01.2015, 16:17 #143
Żaden z nas nie ma powodów do narzekań.
A ja się wziąlem za kupkę wstydu i wczoraj jeszcze z promocji murdered i sleeping dogs wyrwałem... :)
Permamentny stan niewyrabiania się z grami praktycznie od października wciąż trwa ;D

P.S. Sunset na kupkę wstydu też trafil i grzecznie czeka w kolejce. M.in. Dzięki Tobie myślę go chociaż sprawdzić, a nóż wciągnie, a jak nie to i tak sobie trochę poskaczę i postrzela, do stworków ;)
Najpierw GRY, potem sprzęt
Poziom: 61
REP.: 21797
BlondSpaceBoro do Alexy78 dodano: 06.01.2015, 16:46 #144
Tego się nie spodziewałem, bo pisałeś ze to nie bardzo twoje klimaty :)
Ale jak już chcesz dać grze szanse to pamiętaj żeby grac w oryginale i zrobic sobie postać żeńską. Aktorka podkładająca glos powinna dostać jakąś nagrodę i ma bardzo fajną rockową chrypkę :)
muodawiara [178.37.***.***] do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 17:09 #145

bartolomeo23 napisał:

The Order 1866, Bloodborne, Ratchet and Clank, Rime, Until Down, Uncharted 4, Wild, No Men's Sky, Everybody's Gone to the Rapture, Shadow of the Beast i zapewne jakieś gierki jeszcze nie ujawnione się znajdą :)

Dziewiec nowych i remake. Po drodze wpadnie pewnie jeszcze z kilka remasterow. Dobry rok, jakby na to nie patrzec. Byle tylko ilosc tych exow stala na rowni z ich jakoscia, bo o to obawiam sie najbardziej.
Poziom: 57
REP.: 9360
bartolomeo23 do muodawiara dodano: 06.01.2015, 17:49 #146
Dla mnie one będą conajmniej DOBRE :) oczywiście poza paroma perełkami ;)
muodawiara [178.37.***.***] do bartolomeo23 dodano: 06.01.2015, 18:18 #147
Czas pokaze. Oby Twoj optymizm odnalazl odzwierciedlenie w rzeczywistosci.
Poziom: 24
REP.: 32
Ajaxpl do muodawiara dodano: 06.01.2015, 18:56 #148
Ja jeszcze bym dorzucił Hellblade,DeepDown i mam nadzieję że i Silent Hills wyjdzie w 2015
muodawiara [93.105.***.***] do Ajaxpl dodano: 06.01.2015, 19:18 #149
Na to ostatnie bym nie liczył. Kojima aktualnie dopieszcza Phantom Pain, więc na Ciche Wzgórza przyjdzie pora nieco później, ale to dobrze, bo pośpiech w tworzeniu gier jest niewskazany. ;)
Nikt mi tego nie dał, nikt mi nie odbierze
Poziom: 59
REP.: 9262
Maxxx dodano: 06.01.2015, 11:41 #150
Świetny wynik jak na trochę ponad rok na rynku.
Ukryj odpowiedzi (1)
Pary nie do pary, czary nie do wiary..
Poziom: 53
REP.: 1883
Filipowitch do Maxxx dodano: 06.01.2015, 13:53 #151
13 miesięcy i 3 tygodnie Edytowano 1 raz. Ostatnio: 06.01.2015, 13:54
Poziom: 41
REP.: 1080
ścierpła mi noga dodano: 06.01.2015, 11:43 #152
przypomnijmy, że dla przeciętnego mieszkańca Europy Zachodniej, USA czy Japonii, cena ps4 to nie cała tygodniówka, więc sprzedaż po tylu latach braku nowych konsol na rynku nie powinna nikogo dziwić. Ale już jakość dostarczonego produktu i usługi jakby tak zapytać tych 18 mln użytkowników, to by się sonu mogło lekko zdziwić. Widać, to chociażby na polskim koncie playstation na facebooku. Sam oczekiwałem od next gena, czegoś więcej, nawet kosztem wyższej ceny. Póki co ogromny zawód. Nie przekonały mnie kompletnie remastery TLoU i GTA V, nowa Fifa to nowe problemy, indyki to śmiech na sali w 99 % przypadków, opóźnienia premier, usługa sieciowa to dno, światełkiem w tunelu jest Drive Club, ale ile było z tym śmiechu i żenady, żeby ta gra przypominała next gen. A no i 3 pad zaczyna mi gubić gałki
Ukryj odpowiedzi (7)
Poziom: 39
REP.: 392
LevonAxper do ścierpła mi noga dodano: 06.01.2015, 12:34 #153
Mysle ze nalezysz do osob ktore zamiast grac szukaja minusy tu i tam. A ja powiem tak, GTA 5 wyglada zajebiscie, infamous wgniata w fotel swoja grafika, wolfenstein jest zajebisty i grywalny i ciekawy, alien isolation zadziala ci na nerwach, driveclub wyglada i gra sie przecudownie, farcry 4 dostarczy ci mase radochy i dluuugie dni rozgrywki - moglybm wymieniac jeszcze troche. Generacja sie dopiero rozgrzewa. Tez sie zawiodlem na niektorych grach (watch dogs, assassin) ale nie jest tez tak ze trzeba tylko i tylko narzekac. Ja pierdole ps3 kosztowalo 599€ i 2 lata posucha nie bylo gier a teraz tak duzo fajnych gier i cena nizsza, a i tak niezadowolenie. Jak to powiedzialem nalezysz do tych ludzi ktorzy marudza zamiast sie zadowolic tym czym sie ma.
Poziom: 31
REP.: 1251
marcel111 do ścierpła mi noga dodano: 06.01.2015, 13:02 #154
może przechodzisz "kryzys gracza średniego wieku" i problem nie w grach czy konsolach ale w zmęczeniu materiału. Polecam fajną aktywność w realu np enduro motocyklem po polach i lasach albo naukę jazdy konnej. Wtedy gdy gry są dodatkiem a nie osią rozrywki, to dają satysfakcję nawet po czasie.
Saeko [195.37.***.***] do ścierpła mi noga dodano: 06.01.2015, 13:04 #155
Ja kupielm gumki na analogi na allegro za 20 zl i ani sladu zuzycia po graniu (intensywnym) w fife ( z rzekomymi problemami) :)
Poziom: 38
REP.: 594
mastachaz do LevonAxper dodano: 06.01.2015, 13:06 #156
Masz racje chodz gier i tak nie ma wiele lub ciagle przekladania, infamous o tak czekam wiecej ;)
ok [84.39.***.***] do marcel111 dodano: 06.01.2015, 13:08 #157

marcel111 napisał:

może przechodzisz "kryzys gracza średniego wieku" i problem nie w grach czy konsolach ale w zmęczeniu materiału. Polecam fajną aktywność w realu np enduro motocyklem po polach i lasach albo naukę jazdy konnej. Wtedy gdy gry są dodatkiem a nie osią rozrywki, to dają satysfakcję nawet po czasie.


ja polecam medytację i jogę.
Poziom: 31
REP.: 1251
marcel111 do ok dodano: 06.01.2015, 13:45 #158
to chyba po nieudanym deathmatchu w gta...
Poziom: 41
REP.: 1080
ścierpła mi noga do marcel111 dodano: 07.01.2015, 04:04 #159
nie, po prostu płacąc za sprzęt wymagam, żeby działał poprawnie, a nowe konsole powinny wgniatać w fotel od samego początku. O moje pasje w realu się nie martw, na gry przeznaczam najmniej czasu z nich.
Poziom: 55
REP.: 5512
Vaderous33 dodano: 06.01.2015, 11:45 #160
Reklamy sprzedają ps4,bo raczej nie gry :)
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do Vaderous33 dodano: 06.01.2015, 11:47 #161
Reklamy tylko napędzają sprzedaż, podstawy ekonomii z gimnazjum się kłaniają kolego.
Poziom: 31
REP.: 824
GameRiot do Vaderous33 dodano: 06.01.2015, 11:48 #162
patrząc co wyjdzie w tym roku to myśle ze juz raczej dla gier kupują :)
KU... KU... Kurka? ... :)
Poziom: 50
REP.: 6169
hazukidojo do Vaderous33 dodano: 06.01.2015, 12:02 #163
O dziwo wiesz, ja na swojej PS4 gram w gry i nie narzekam, ze nie ma w co. No chyba, ze Ty tak jak dexx ogrywasz gry zanim maja premiere :)
Poziom: 55
REP.: 5512
Vaderous33 do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 12:17 #164
Za moich czasów kończyłem podstawówkę
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 11:52 #165
Tak poza tematem zapytam czy ktoś wie ile jest aktywnych subskrypcji PS+ i ile hajsów "na utrzymanie sieci" im wpada na konto co miesiąc?
Ukryj odpowiedzi (2)
nom [37.209.***.***] do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 13:08 #166
Wątpię czy ktoś niezwiązany z Sony dysponuje takimi danymi. Ale pewnie ta liczba systematycznie spada biorąc pod uwagę cyrki z PSN i "jakością" gier z plusa.
Poziom: 50
REP.: 4807
VroO do Lubie_Mleczko_UHX dodano: 06.01.2015, 16:03 #167
W innych serwisach czytałem, że obecnie lista subskrybentów PS+ wzrosła do 10,9 miliona. O zyskach nie wspomniano, ale sytuacja pokazuje, że jak słaba i awaryjna by to nie była usługa, ludzie i tak zabulą, byle tylko mogli poszaleć w sieci.
Nintendo ssie pałe
Poziom: 51
REP.: 4697
Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 11:53 #168
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 11:58 #169
Serio?
premiera PSXa - 1994
Premiery:
FF7 - 97
RE - 96
GT - 97

Dalej wymieniać?
Saeko [195.37.***.***] do Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 12:03 #170
Wez idz i sie ogarnij kolego :)
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 12:04 #171
crash 96
MGS - 98
SH - 99
PARASITE EVE - 98
CHRONO CROSS - 99
SPYRO - 98
Saeko [195.37.***.***] do dodano: 06.01.2015, 12:09 #172
Haha xD A kto pierwszy rzucal farmozony o przeszlosci (15 lat temu itp) ? :)
Saeko [195.37.***.***] do dodano: 06.01.2015, 12:17 #173
Ktos mi przetlumaczy na polski to co ten czlowiek wypisuje?:D Bo ja nie rozumiem :)
Poziom: 24
REP.: -1022
Lubie_Mleczko_UHX do dodano: 06.01.2015, 12:21 #174
Pokazuje Ci po jakim czasie wychodziły najwieksze hity na PSX'a i jak ta konsola powoli się rozkrecała. start miała nawet gorszy, duzo gorszy od PS4. Nie widzisz? Czego nie rozumiesz?
Poziom: 56
REP.: 7556
Hantos980 do Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 14:01 #175
No większych bzdur dawno nie czytałem.......
KU... KU... Kurka? ... :)
Poziom: 50
REP.: 6169
hazukidojo do Vulcan Raven dodano: 06.01.2015, 22:30 #176
Od DC to ty sie odwal, bo pierniczysz farmazony.
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer dodano: 06.01.2015, 11:53 #177
Ilośc sprzedanego softu pomimo zawyżonych cen urywa przysłowiowe 4 litery.

Największą wadą obecnej generacji jest cena gier.
Biorąc pod uwagę niemal 50% wzrost cen gier z generacji na generację przy ps6 będę musiał oddać "dniówkę" by kupić byle grę.

Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 51
REP.: 2422
John 117 do Mordimer dodano: 06.01.2015, 11:55 #178
Zgadzam się , ceny nowych gier to totalna masakra
na nową generację konsol.
Saeko [195.37.***.***] do Mordimer dodano: 06.01.2015, 12:06 #179
Hm, ale dlaczego tak uwazasz? Ja np D3 ROS kupilem w dniu premiery za 199 zl, o ile dobrze pamietam tyle kosztowaly gry na psx w dniu premiery, na ps3 np musialem dac 250 zl za preorder FF13 (sypie takimi akurat przykladami bo juz slabo pamietam co za ile kupilem).

A w obecnych czasach za zlotowke kupisz mniej, niz w 2000 roku np :)
Poziom: 41
REP.: -1397
pawlo93 do Mordimer dodano: 06.01.2015, 12:19 #180
Dobrą masz dniówkę .
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do Saeko dodano: 06.01.2015, 12:29 #181
Dlatego, że gry pod koniec minionej generacji kosztowały około 45 - 55 euro, w dopakowanych wersjach 70 - 80 euro, gry na stracie obecnej generacji kosztują już 60 - 75 euro , dopakowane wersje przekraczają granicę 100 euro.

Przy takiej dynamice wzrostu cen gry na ps6 być może i ps5 w momencie stratu beda kosztować równowartość dzisiejszych 100 - 120 euro - czyli na chwilę obecną dniówkę (lekko nad pensję minimalną) w większości europejskich krajów.
Poziom: 40
REP.: 604
BodZioPL do John 117 dodano: 06.01.2015, 12:57 #182
ceny są takie same jak na starcie poprzedniej generacji. na PS3 i X360 tez na początku ceny były wysokie, a wraz z upływem lat stopniowo spadały do granicy 179 zł za nówkę w folii. przewiduję że za 2 lata taką właśnie kwotę będziemy płacić za nowość na aktualną generację. Zresztą nikt nie zmusza do kupowania gier na premierę, wystarczy poczekać około miesiąca i cena spada do zadowalającej portfel kwoty. Druga kwestia to kolekcjonowanie - nikomu nie bronię, ale co to za frajda kupować gry na premierę i je trzymać do usranej śmierci i do tego narzekać że nie stać żeby kupić następną. Kupuję gry na premierę, ale w ciągu tygodnia odsprzedają ją za 40 zł mniej. W miesiącu jestem w stanie przejść 3,4 gry tracąc na tym maksymalnie 150 zł. Kolekcjonowanie gier to bezsensowne zamrażanie pieniędzy. Za 5 lat i tak sprzeda się to wszystko za przysłowiowe grosze i stwierdzi że to nie miało sensu, wiem to z własnego przykładu. pozdrawiam
Poziom: 44
REP.: 5037
Mordimer do BodZioPL dodano: 06.01.2015, 13:24 #183
Jasne, że kosztują tyle samo , dlatego developerzy wylewali łzy opisując jak ciężko jest programować na nowe konsole i jak wilekie nakłady muszą ponosić gdy ktoś spytał o ceny gier na wtedy next geny.
x [84.39.***.***] do Mordimer dodano: 06.01.2015, 13:29 #184
Dokładnie. A głównie chodziło o natrzepanie większego hajsu na marketing, który w dzisiejszych czasach stanowi często więcej niż połowę budżetu na produkcję gry. Ot choćby gta 5. Więcej wydali na reklamę niż developing.
Poziom: 39
REP.: 1702
Majster7 do BodZioPL dodano: 06.01.2015, 16:29 #185
Idąc takim tokiem myślenia wszystko co ludzie kolekcjonują to tylko bezsensowne zamrażanie pieniędzy. Chyba każda z takich rzeczy po prostu stoi lub leży. Grę przynajmniej mogę sobie włączyć, wrócić do niej nawet po kilku latach. No chyba, że mówimy tutaj tylko o kupowaniu na premierę. Wtedy może i faktycznie to trochę strata kasy, bo gry do tanich nie należą. Dlatego ja nie kupuję gier na premierę (wyjątkiem było GTA V). Może gram w mniej tytułów, ale za to wydaję mniej pieniędzy. W zeszłym roku kupiłem chyba 7 gier i wydałem jakieś 300 zł. W tym było np. Uncharted 2, Tomb Raider, LBP, AC III, NFS Shift itd. Gry może nie najnowsze, ale coś za coś :)
Poziom: 51
REP.: 2422
John 117 dodano: 06.01.2015, 11:54 #186
Nie dziwota. PlayStation 4 to najlepsza konsola do gier Video. Po premierze
Dying Light i The Order 1886 jedno jest pewne. Sprzedaż Sony PlayStation 4
podskoczy o kolejne 999 %
PlayStation 4 i gry na Soniacza to murowany pewniak.
Ukryj odpowiedzi (22)
KU... KU... Kurka? ... :)
Poziom: 50
REP.: 6169
hazukidojo do John 117 dodano: 06.01.2015, 12:03 #187
Dying Light to bedzie sredniak- wspomnisz moje slowa John :)