SKLEP
Ratchet & Clank: Quest for Booty (PS3)

Ratchet & Clank: Quest for Booty (PS3)

Ratchet & Clank: Quest for Booty
  • Producent: Insomniac Games
  • Wydawca: SCEE
  • Polski dystrybutor: SCEP
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 21.08.2008
  • Europa: 21.08.2008
  • Polska: 21.08.2008
  • Gatunek: Strzelanina, Platformowa
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 7
  • strach
  • przemoc

Ocena społeczności

7.2167 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Ratchet & Clank: Quest for Booty jest mieszanką gry platformowej i strzelaniny stworzoną przez studio Insomniac Games, wydaną przez Sony we wrześniu 2008 roku na konsolę PlayStation 3. Quest for Booty jest kontynuacją historii, jaką gracze poznali w Ratchet & Clank: Tools of Destruction z 2007 roku.

O ile pierwsze części Ratchet & Clank z PlayStation 2 były typowymi platformówkami, w których bohater dużo skakał, a od czasu do czasu zmuszony był wdać się w walkę, to od pewnego czasu seria zaczęła ewoluować w stronę strzelanek i Ratchet & Clank: Quest for Booty jest tego najlepszym przykładem. Owszem, nadal mamy sporo tego, co fani platformówek kochają najbardziej, czyli całą masę zręcznościowych elementów w stylu skakania po platformach, zjeżdżania, unikania ruchomych pił, płomieni oraz laserów, uzupełnianych sporą liczbą dość prostych łamigłówek, jednak bohater równie często sięga po jedną z wymyślnych broni.

Ratchet dysponuje pokaźnym arsenałem, zdobywanym stopniowo w miarę postępów w grze. Składają się na niego zarówno bardziej typowe rodzaje broni, jak karabiny plazmowe, wyrzutnie granatów, elektryczny bicz, jak i te całkiem zwariowane, jak chociażby wyrzutnia tornad, którymi można kierować przy pomocy czujników ruchu wbudowanych w kontroler. Oczywiście każdą broń można ulepszyć, by była jeszcze bardziej śmiercionośna. W tym wypadku dzieje się to automatycznie wraz z jej używaniem, czyli im częściej gracz strzela, tym broń staje się silniejsza. Mocną stroną Quest for Booty jest środowisko przygotowane przez autorów, które mimo iż nie jest zbyt rozległe, to zostało stworzone ze smakiem i dbałością o detale. Gracz zabawę rozpoczyna na Hoolefar Island, jednak szybko okazuje się, że to nie jedyne miejsce, które można zwiedzić.

Wysokiej jakości tekstury pokrywające otoczenie cieszą oczy kolorami i mimo iż nie wszystkie elementy wystroju otoczenia są nimi pokryte, gra prezentuje się  dobrze. Podobnie jest z oprawą dźwiękową, a wszystkie kwestie są mówione przez aktorów.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme