Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Every Rose Has It's Thorn - Dragon's Dogma 2.

Po ukończeniu zadania pobocznego związanego z koronacją odwiedź Wilhelminę i wręcz jej bukiet kwiatów w formie prezentu. Bunch of Flowers znajdziesz choćby w skrzyni w jej pokoju w zamtuzie na piętrze w głównej sypialni.

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Następnie odczekaj dzień na ławce i wróć do kobiety - okaże się, że ma ona gościa, więc raz jeszcze wejdź do jej pokoju i odsuń obrazek na ścianie po prawej stornie od balkonu, przez który możesz podglądać, co dzieje się w sąsiednim pokoju.

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Potem pomów z Wilhelminą i zgódź się jej pomóc wyeliminować Allarda. Masz na to 3 dni, więc zajmij się tym celem od razu. Powinieneś teraz porozmawiać ze Svenem w zamku w jego komnacie na poziomie 2F, a także trafić do domu Patricka w nocy i wypytać mężczyznę o zbrodnie Allarda.

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Kolejnym krokiem będzie zbadanie domu Allarda w nocy, gdy ten opuści swój przybytek.

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Wejdź do środka i zdobądź dowód, który leży za obrazem w pierwszym pokoju na lewo od wejścia po schodach na piętro. Potem idź do Branta, aby uzyskać wsparcie i następnie wróć do Wilhelminy w celu przedstawienia jej dowodów. Zgódź się dalej jej pomagać.

Dragon's Dogma 2 - Every Rose Has It's Thorn: burdel, Wilhelmina, dowody na Allarda, romans

Dzięki temu wejdziesz do pokoju z lewej strony - nie pozwól mu uciec, co jest możliwe poprzez złapanie go (grab - R2). To uruchomi scenkę, po której wyskocz przez okno. Teraz odpocznij jeden dzień na ławce i odwiedź kobietę w zamtuzie.

Dodatkowo dzięki udzielonej pomocy Wilhelmenie będziesz mógł przespać się z tą kobietą - jest to jedna z dwóch głównych opcji romansowych obok Urliki.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper