Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Gdy kota nie ma...: Bandyci w karczmie, Martha

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Gdy kota nie ma...: Bandyci w karczmie, Martha

Gdy kota nie ma... - Final Fantasy XVI.

Wróć do zajazdu Marthy po walce z piekielnymi cieniami, a obok sklepu zauważysz pomocnicę karczmarki. Powie Ci ona o bandytach w karczmie.

Final Fantasy XVI (16) - Gdy kota nie ma...: Bandyci w karczmie, Martha

Wejdź do środka i wybij bandytów - to proste starcie, po którym wystarczy zagadać jeszcze do Marthy, która pochwali Cię za zachowanie. Po tym quest dobiegnie końca, po wyjściu z karczmy możesz jeszcze pomówić z najemnikiem.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper