DOOM na Nintendo Switch zadziała w "stabilnych" 30 klatkach na sekundę

Gry
1787V
DOOM na Nintendo Switch zadziała w "stabilnych" 30 klatkach na sekundę
Igor Chrzanowski | 21.10.2017, 17:15

Zapowiedź pojawienia się najnowszej odsłony serii Doom na Nintendo Switch wywołała wśród graczy nie małą sensację. Przecież jakim cudem tak wymagająca gra może trafić na tak mały sprzęt. 

id Software nieźle się namęczyło przy portowaniu Doom-a na przenośnego Switcha, lecz efekty ich pracy są naprawdę bardzo dobre. Deweloperzy oficjalnie skomentowali sprawę frame-rate'u gry na zabawce Nintendo i wynika z tego, że celują w stabilność, aniżeli w przesadę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nintendo Switch znów triumfuje w USA. Firma opanowała 2/3 amerykańskiego rynku!

Gra i technologia jej renderowania są bardzo podatne na skalowanie. W Doom na Nintendo Switch celujemy w robiącą wrażenie grafikę, przy zachowaniu stabilnych 30 klatek na sekundę. A mówiąc stabilne 30, mamy na myśli gładkie, niezachwiane doznania. Jesteśmy bardzo szczęśliwy z tego, że Doom okazuje się być najładniejszą i najlepiej radzącą sobie technicznie grą na Switcha.

Dzieło id Software rzeczywiście radzi sobie świetnie na tak małym i niepozornym sprzęcie jakim jest "przełącznik". Warto przypomnieć, że fabuła i tryb arcade gry zmieściły się na 16 GB kartridżu, lecz multi wymaga ściągnięcia dodatkowych 9 GB.

Zagracie w Doom na Nintendo Switch?

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM (2016).

Źródło: własne

Komentarze (59)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper