SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 02.10.2017 21:00
Rune: Ragnarok. Umiejscowienie wydarzeń, nawiązania do pierwowzoru, multiplayer oraz więcej
587V

Rune: Ragnarok. Umiejscowienie wydarzeń, nawiązania do pierwowzoru, multiplayer oraz więcej

Human Head Studios zaskoczyło w sierpniu zapowiadając nową odsłonę Rune. Krótki zwiastun nie powiedział za wiele o grze, ale deweloperzy postanowili uchylić rąbka tajemnicy. Nadal nie poznaliśmy wielu konkretów, ale fani pierwowzoru mogą zacierać rączki. 

Pierwsza zajawka Rune: Ragnarok  wywołała wśród wielu graczy spory entuzjazm. Twórcy oryginalnego Prey zdecydowali się powrócić do tego uniwersum i wielu graczy ma nadzieję, że tytuł osiągnie wysoką jakość i ponownie pozwoli im poznać wielką historię.

Rune: Ragnarok to nowy RPG twórców oryginalnego Prey. Pierwszy zwiastun pobudza nadzieje

Redakcji WCCftech udało się porozmawiać z reżyserem projektu, który choć aktualnie nie może mówić za wiele to deweloper zdradził kilka ciekawostek o grze. Chris Rhinehart na początku rozmowy wspomniał, że gra nie jest typową kontynuacją, ponieważ nowa opowieść została umiejscowiona na wiele lat po oryginale, jednak w tym wypadku świat narodził się na nowo.

Ragnarok jest wielką wojną pomiędzy ludźmi, gigantami oraz bestiami, w której umierają nawet sami bogowie. Na końcu wydarzeń świat jest pochłonięty przez wielki ogień i powstaje na nowo – akcja z Rune: Ragnarok odbywają się właśnie po tym „odrodzeniu”, a dokładnie w trakcie bitwy, która trwa już siedem lat. Gracz zostaje jednym z ludzkich niedobitków, który stara się przetrwać i doprowadzić do końca Ragnaroku.

Tytuł powstaje na Unreal Engine 4, a autorzy wciąż się zastanawiają jak mogą wykorzystać istotne elementy z Rune, które zostaną odpowiednio zaimplementowane do nowej przygody – na pewno w trakcie historii otrzymamy możliwość wchodzenia w interakcje z bogami.  

Twórcy planują ciekawe zwroty akcji związane z mitologią nordycką, a podczas rozgrywki odwiedzimy wiele miejsc, jednak głównie będziemy przemierzać Midgard. Gra zaoferuje brutalna walkę – przykładowo wyrwiemy łapę przeciwnikowi, a następnie pobijemy go na śmierć.

Rhinehart aktualnie nie zdradza nic na temat trybu sieciowego, ale zaznaczył, że autorzy doskonale widzą zainteresowanie fanów, którzy uwielbiają multiplayer z Rune.

Rune: Ragnarok powstaje na komputery osobiste, jednak nie możemy liczyć na rychłą premierę. Na deser na pewno wspomnę, że twórcy nie wykluczają wersji na konsole.

Źródło: http://wccftech.com/human-head-rune-ragnarok-interview/

Tagi: human head studios rune: ragnarok

Elektryzujące newsy

Elektryzujące newsy
Rune: Ragnarok
  • Platformy:  PS4   XONE   PC 
  • Data premiery - Polska: Brak planów wydawniczych
  • Nie
  • od lat 18 wulgarny język przemoc
Miesięcznik PSX Extreme