Pro Evolution Soccer 2018 pierwszą grą sportową z techniką NVIDIA Ansel
Kolejną dobrą wiadomość ogłosiła firma NVIDIA, dzięki której gracze Pro Evolution Soccer 2018 będą mogli skorzystać z ciekawych udogodnień podczas rozgrywki. Funkcja Ansel może ubarwić spotkania i zainteresować wielu graczy.
Najnowsza produkcja Konami zbiera pozytywne opinie wśród graczy oraz dziennikarzy. Tytuł był uznany za najlepszą grę sportową targów Gamescom 2017 i aktualnie może pochwalić się średnią ocen na poziomie 85%.
WhisperMode nową technologią dla notebooków od firmy NVIDIA
Jeśli zamierzacie grać w PES 2018 na komputerach osobistych, to możecie skorzystać z funkcji zawartych w aplikacji NVIDIA GeForce Experience. Technika nazwana „Ansel” idealnie nadaje się do gier sportowych, ponieważ pozwala przygotowywać świetne zrzuty ekranu – gracze otrzymają możliwość zatrzymania rozgrywki w każdym momencie, umieszczenia w odpowiednim miejscu aparatu, wykonania zdjęcia z dowolnego kąta, dodania odpowiednich filtrów, a następnie udostępnienia grafiki w serwisach społecznościowych.
„PES 2018 jest pierwszą grą sportową obsługiwaną przez Ansel, innowacyjną metodę wykonywania zrzutów ekranu w grach. Ansel działa jak aparat fotograficzny, który potrafi uchwycić najciekawsze momenty rozgrywki. Gracze mogą ustawić wirtualny aparat pod dowolnym kątem, zastosować filtry, wykonać zdjęcia w superrodzielczości, a nawet przechwytywać obrazy o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR. ”
Tak prezentuje się lista gier wspierających Ansel:
Agents of Mayhem, ARK: Survival Evolved, Aven Colony, Bulletstorm: Full Clip Edition, Conan Exiles, Dark and Light, Dishonored 2, For Honor, Formula Fusion, Kona, Hellblade: Senua’s Sacrifice, Mass Effect: Andromeda, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, Paragon, Pro Evolution Soccer 2018, Raiders of the Broken Planet, Snake Pass, Transformers Online, Tekken 7, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, War Thunder, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz The Witness. Funkcja ta jest zaimplementowana w silnikach Unity Engine oraz Unreal Engine, a wkrótce będzie dodana do Amazon Lumberyard.
Materiał: Pro Evolution Soccer 2018 with NVIDIA Ansel
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Pro Evolution Soccer 2018.