Final Fantasy XV Prompto VR nie zadebiutuje. Square Enix zrezygnowało z pomysłu
Japończycy oficjalnie potwierdzili krążące od pewnego czasu plotki. Square Enix zdecydowało się zrezygnować z rozszerzenia do Final Fantasy XV, które miało współpracować z goglami do wirtualnej rzeczywistości od Sony. Prompto VR w zasadzie nigdy nie miało zadebiutować.
Na E3 2016 odbyła się prezentacja Final Fantasy XV Prompto VR, czyli specjalnego rozszerzenia, które miało współpracować z PlayStation VR i zaprezentować graczom przyjemną walkę w skórze tytułowego bohatera.
Dissidia Final Fantasy NT. Beta w szczegółach
Od czerwca 2016 roku nie otrzymaliśmy jakichkolwiek informacji na temat DLC, a właśnie Wan Hazmer potwierdził, że był to tylko i wyłącznie projekt, który nigdy nie miał zadebiutować na PlayStation Store:
„Prompto VR było w rzeczywistości tylko prezentacją. To był po prostu pokaz mocy wirtualnej rzeczywistości, ale mamy Monster of the Deep! Czy możesz jednocześnie wyobrazić sobie DLC Prompto oraz Prompto VR? Chcemy zaoferować coś innego dla każdego rozszerzenia Final Fantasy XV.”
Według oficjalnych informacji, Square Enix nie zamierza tworzyć podobnych rozszerzeń, bo chce zadowolić szerokie grono odbiorców. Trudno nie odnieść wrażenia, że nawet wspomniane przez dewelopera Monster of the Deep nie szykuje się na wielkie dzieło, a raczej tylko i wyłącznie małe DLC.
Warto pamiętać, że w Monster of the Deep zajmiemy się łowieniem ryb. Autorzy zdecydowali się rozbudować element, który jest dostępny w Final Fantasy XV.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.