Vampyr w szczegółach. Twórcy ujawniają nowe konkrety dotyczące pozycji
Twórcy Life is Strange kończą prace nad Vampyr. Gra zadebiutuje w listopadzie i dzisiaj możemy poznać nowe konkrety dotyczące pozycji. Szykuje się kolejna produkcja w półotwartym świecie.
Florent Guillaume od wielu lat pracuje nad Vampyr. Główny projektant produkcji postanowił przybliżyć zainteresowanym pozycję i podczas rozmowy z dziennikarzem Gamingbolt zdradził sporo ciekawostek.
Długi i krwawy gameplay z Vampyr
W Vampyr trafimy do Londynu, który został podzielony na cztery wielkie dzielnice. Akcja opowieści rozgrywa się w trakcie zabójczej grypy i gracz otrzyma możliwość pomagania mieszkańcom – jeśli jednak będziemy zabijać wszystkie „ważne” osoby z danej miejscówki, to doprowadzimy do upadku dzielnicy i w tym miejscu stracimy dostęp do sklepów oraz misji pobocznych.
Autorzy zdecydowali się na półotwarty świat, w którym otrzymamy mnóstwo zadań do wykonania, spotkamy wiele postaci i natrafimy na najróżniejsze tajemnice. W trakcie opowieści wielokrotnie rozpoczniemy misje, które będą wykluczać możliwość wykonania innego zadania – w tej sytuacji podejmiemy decyzje wpływające na zakończenie (w grze znajduje się ich kilka).
Protagonista rozwija swoją siłę i umiejętności dzięki piciu krwi (wzrasta jego doświadczenie), ale przed zabijaniem niewinnych trzeba dobrze zorientować się w jego roli – jeśli ubijemy istotną dla miasta personę, to możemy spowodować wiele złego.
W Londynie nie zabraknie frakcji, w którymi będziemy mogli się zaprzyjaźnić, co oczywiście również wpłynie na historię. Autorzy nie pozwolą graczom personalizować głównego bohatera, ale heros skorzysta z trzech drzewek umiejętności – Cienia, Instynktu i Społeczności.
Aktualnie studio nie zamierza rozmawiać na temat jakości pozycji na PlayStation 4 Pro oraz Xboksach One X, ale gra ma działać w 30 klatkach na sekundę.