Beyond Good & Evil 2. Prace nad grą w "punkcie zerowym" - znamy sporo konkretów

Gry
3610V
Beyond Good & Evil 2. Prace nad grą w "punkcie zerowym" - znamy sporo konkretów
Wojciech Gruszczyk | 15.06.2017, 19:54

Jeśli należycie do wielkich fanów Beyond Good & Evil i liczycie na szybką premierę kontynuacji, to nie mam dla Was najlepszych informacji. Twórcy dopiero stworzyli niezbędną technologię, dzięki której mogą… Rozpocząć prace nad grą.

Tylko nieliczni spodziewali się prezentacji Beyond Good & Evil 2 na tegorocznym E3. Ubisoft pokazał świetny zwiastun i rozbudził nadzieje fanów. Tytuł jednak wciąż znajduje się w tak zwanym „dniu zerowym”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podsumowanie konferencji Ubisoftu z E3 2017

Trudno wyobrazić sobie premierę Beyond Good & Evil 2 w 2019 a może nawet 2020 roku. Ubisoft podczas E3 zdradził, że proces produkcji dopiero się rozpoczyna, a jej aktualny stan można określić jako „zerowy”.

Przez ostatnie 3 lata trwały prace nad stworzeniem odpowiedniej technologii, dzięki której deweloperzy mogą przygotować pozycję. Studio przez cały ten czas pracowało nad „szkieletem”, na którym będzie budowana gra.

Oczywiście zespół odpowiedzialny za projekt ma rozpisane pewne koncepcję, które przedstawił na pokazie za zamkniętymi drzwiami Michel Ancel:

  • Statek piracki, który został zaprezentowany na końcu zwiastuna jest ogromny i jest tak naprawdę domem gracza. To właśnie w tym miejscu będą żyli bohaterowie, będziemy mogli nim sterować, a nawet autorzy zadbają o garaż na mniejsze statki, w które również wskoczymy.
  • Miasto zaprezentowane na zwiastunie jest tylko „niewielką częścią ogromnego świata”. To mała satelita zdecydowani większej planety.
  • W produkcji pojawi się cykl dnia i nocy.
  • Bohaterem może być kobieta lub mężczyzna – to my go stworzymy.
  • Twórcy zdecydowali się połączyć technikę generowanych losowo elementów z ręcznym przygotowaniem zawartości.
  • Miasta mogą rosnąć, zostać zniszczone lub połączyć się z innymi – nie pojawiają się tutaj skrypty, a wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym.
  • Każdy gracz pozna tę samą historię, ale różnić może się nasze doświadczenie.
  • Gra jest prequelem i będzie zawierać wiele informacji dotyczących bohaterów z pierwszej odsłony. Akcja została umiejscowiona „pokolenie przed historią Jade”.

 Czytając te informacje zastanawiam się, czy Francuzi wyrobią się choćby na ten 2020 rok… Szansa jest w tym wszystkim jedna – przygotowane narzędzia pozwolą w ekspresowym tempie kreować zawartość, jednak nie możemy zapomnieć, że nadal twórcy nie podjęli wielu ważnych decyzji dotyczących Beyond Good & Evil 2.

Na otarcie łez, przeżyjmy to jeszcze raz:

Źródło: https://www.theverge.com/2017/6/14/15801280/beyond-good-evil-2-preview-michel-ancel-interview-e3-2017

Komentarze (59)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper