Dead Effect 2. Brak kodów na gry za niepochlebne opinie
Nie od dzisiaj wiadomo, że mniejsi deweloperzy muszą walczyć z wielkimi produkcjami AAA o miłość graczy, ale deweloperzy Dead Effect 2 wpadli na bardzo nietypowy sposób promocji. Studio BadFly Interactive postanowiło odciąć od kodów na produkcje redakcje, które napiszą nieprzychylne opinie o najnowszym tytule.
Dead Effect 2 to strzelanka utrzymana w klimacie futurystycznego horroru przygotowana przez BadFly Interactive. Twórcy początkowo wydali projekt na urządzenia mobilne, ale od tego miesiąca walczą o miłość konsolowców. Studio wpadło na nietypowy sposób na promocję tytułu.
Dead Effect 2 w Encyklopedii PPE.pl
Dead Effect 2 w wersji na iOS zgarnęło oceny na poziomie 78%, ale już wersja na komputery osobiste nie może pochwalić się takimi notami. Aktualnie pozycja jest średnio oceniana na 53%. Twórcy postanowili zabezpieczyć się przed negatywnymi recenzjami pisząc do dziennikarzy następujące słowa:
„Ponadto, pracujemy nad kilkoma innymi grami, które z pewnością są interesujące i jeśli Twoja recenzja lub przedpremierowy tekst o Dead Effect 2 będzie bardzo negatywny, to nie otrzymasz od nas kluczy w przyszłości.”
Trudno oczywiście oczekiwać, by ktokolwiek się wystraszył… Więc sprawa została szybko nagłośniona, a deweloperzy postanowili przeprosić. Trudno jednak ocenić całą sytuację, bo bądźmy szczerzy – Czesi wpadli na bardzo fatalny sposób promowania swojej gry.
Materiał: Dead Effect 2 - Trailer Gameplay