Jak brzmi polski dubbing w Detroit: Become Human? Zapoznajcie się z toną szczegółów z ekskluzywnej gry na PS4

Gry
2529V
Jak brzmi polski dubbing w Detroit: Become Human? Zapoznajcie się z toną szczegółów z ekskluzywnej gry na PS4
Wojciech Gruszczyk | 16.06.2016, 03:31

Detroit: Become Human zapowiada się na kolejną niezwykle ciekawą produkcję Francuzów z Quantic Dream. Deweloperzy kolejny raz sięgają po trudną tematykę, skupiają rozgrywkę na trudnych wyborach i pozwalają graczom tworzyć własną opowieść. Jesteście zaintrygowani grą? Poznajcie szczegóły i posłuchajcie polskiego dubbingu. 

Może jestem chorym optymistą, ale akurat Detroit: Become Human to dla mnie jedna z największych perełek zmierzających na PlayStation 4. Z przyjemnością poznawałem wcześniejszą twórczość Quantic Dream i kolejny raz mogę zaufać ekipie prowadzonej przez Davida Cage’a.

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcji Francuzów nie zabrakło na E3, ale w Sieci został przedstawiony wyłącznie jeden zwiastun. Mimo to nawet ten film zdradza kilka ciekawostek z tytułu – poznaliśmy drugiego bohatera, zapoznaliśmy się z mającą spore możliwości mechaniką poszlak, a nawet spojrzeliśmy na rozegranie jednej sceny na wiele sposobów.

Czujecie pewien niedosyt? Na szczęście na targach zostały przedstawione kolejne szczegóły. Cage z przyjemnością ujawnia swoje nowe dzieło:

  • W grze wcielimy się wyłącznie w androidy. Maszyny w tej opowieści są dobre, a ludzie to złe charaktery.
  • Kara (znana z wcześniejszych materiałów) oraz Connor (nowa postać) to grywalni bohaterowie, ale „być może pojawi się więcej postaci”, w które się wcielimy.
  • Opowieść nie jest tworzona przez przerywniki filmowe, ale przez decyzje i wybory gracza, to on decyduje o historii.
  • Wszystkie postacie w grze mogą umrzeć. W tytule nie zobaczymy napisu „Game Over”, ale jeśli nie będziemy zwracać wystarczającej uwagi na jednego ze swoich bohaterów lub dokonamy wielu złych wyborów, to możemy stracić jednego z protagonistów. 
  • Cage nie ukrywa, że jego studio miało wielkie szczęście, że 10 lat temu otrzymało wsparcie od Sony.
  • Twórcy z QD uwielbiają tworzyć silniki do gier i to jedna z nielicznych formacji, która dla każdej nowej gry tworzy nowy silnik.
  • W przypadku najnowszej pozycji autorzy postanowili, że stworzą specyficzny widok i dodają poczucie kinematografii do silnika, więc opracowali specjalne funkcje dla oświetlenia, shaderów fizycznych i coś co nazywają „bliskość światła”. W tej sytuacji bohaterowie przy zbliżeniach zawsze mają konkretne oświetlenie i dzięki temu wyglądają świetnie.
  • Gra korzysta również z „kamer fizycznych”, co oznacza, że soczewki aparatu są oparte na prawdziwej fizyce i optyce.
  • Kara była wyłącznie demem technologicznym. Twórcy ją przygotowali, by przetestować różne emocje. Ten pomysł jednak został bardzo dobrze przyjęty przez ludzi, którzy pytali, co się stało z bohaterką. W konsekwencji Cage sam zadał sobie pytanie – co stało się z androidem? I to właśnie był punkt wyjścia do produkcji.
  • Interfejs w grze w porównaniu do Beyond: Dwie Dusze i Heavy Rain jest bardziej prosty i klasyczny, ponieważ autorzy chcieli by gracze skupili się na samej rozgrywce, a nie na przyciskach.
  • Gra nie jest tylko i wyłącznie szeregiem przerywników filmowych – w pozycji możesz kontrolować bohaterów, którzy wchodzą w interakcje ze środowiskiem.
  • Autorzy chcieli osiągnąć najbardziej rozległe doświadczenie w swojej historii.
  • Cage wypróbował wirtualną rzeczywistość i uważa, że dla tej technologii nie można tworzyć zwykłych portów. Trzeba przygotować produkcje od podstaw, znaleźć nowe elementy i wymyślić specjalne systemy.
  • Quantic Dream wierzyło w siłę opowiadania historii wiele lat temu. Wtedy to jeszcze studio było osamotnione w koncepcji produkcji, w których opowiadanie historii i emocje to świetny dodatek do gry. Nawet niektórzy deweloperzy śmiali się z tych planów, ale teraz wiele się zmieniło. Przemysł ewoluował, pojawia się coraz to więcej gier z solidnymi historiami i Cage jest z tego bardzo zadowolony.
  • Cage nie ukrywa, że jest wielkim fanem The Last Guardian, ponieważ uważa, że Fumito Ueda przygotował naprawdę niezwykłą opowieść, która choć różni się od stylu Cage’a, to jednak przedstawia bardzo ciekawą, głęboką i emocjonalną przygodę bez dialogów.  

Poniżej możecie zapoznać się ze zwiastunem, który został upiększony o polski dubbing. 

Źródło: http://www.dualshockers.com/2016/06/15/ps4-exclusive-detroit-gets-new-info-on-advanced-graphics-engine-gameplay-and-more/

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper