Resident Evil 6 w 1080p/60fps na obu konsolach!
Capcom jakiś czas temu zapowiedział reedycje trzech części serii Resident Evil - 4, 5 oraz 6. Niestety, firma zdecydowała się wydać każdy tytuł osobno, w różnych okresach roku 2016... Dziś dowiadujemy się szczegółów o ostatniej, szóstej części, która wyjdzie... najwcześniej.
Capcom ostatnio nie jest zbytnio szanowany przez graczy. Pocięte tytuły, braki w grach, kilka reedycji tego samego tytułu czy mnóstwo DLC nie pomagają w poprawieniu swojej renomy. Na domiar złego zapowiedzieli, iż reedycje Resident Evil 4, 5, 6 wyjdą jako osobne tytuły w różnych odstępach czasu, co nie bardzo się spodobało klientom.
Pomijając tę nieprzyjemną otoczkę, dziś dowiedzieliśmy się o paru pozytywnych informacjach dotyczących szóstej odsłony serii.
Przede wszystkim, Capcom potwierdził, że gra, zarówno na Playstation 4, jak i Xbox One, będzie chodzić w rozdzielczości Full HD w 60 klatkach na sekundę. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że ekskluzywny dla PC tryb The Mercenaries: No Mercy będzie dostępny w tej reedycji na konsolach. Tryb ten nie jest niczym nowym w serii, bo był już dostępny chociaż w Resident Evil 5. Jest to swoisty tryb hordy, w której musimy przeżyć, odpierając coraz to cięższe fale przeciwników, przy okazji ulepszając swoją broń.
Wiemy również, że reedycja będzie zawierać wszystkie wydane do tej pory DLC z mapami, kostiumami. Gracze narzekający na niski FOV w oryginalnej wersji gry nie będą mieli powodów do narzekań, gdyż w wersji na PS4/X1 będzie można zmienić jego wartość.
Na sam koniec, zapowiedziano nowy tryb multiplayer. Jaki? Jeszcze nie wiadomo, ale sam przedstawiciel Capcom wypowiada się o nim w ten sposób:
Został dodany jeden "nowy" tryb ale nie jest w żaden sposób odkrywczym. Jest drobnym, ale użytecznym trybem, który wzmocni i usprawni wybór gry wieloosobowej.
Resident Evil 6 na konsole obecnej generacji ma wyjść już 29 marca.