Driveclub VR będzie działać w 60 klatkach na sekundę - świeże informacje już na E3

Sony bardzo wierzy w swój projekt wirtualnej rzeczywistości, starając się aby nadchodzące gry wspierające gogle były jak najlepsze i nie przyniosły hańby rewolucji jaka jest szykowana.
Dlatego też japoński gigant postanowił, że żadna gra, która nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę nie ma wstępu na PlayStation VR. Tyczy się to zwłaszcza produkcji wywodzących się ze stajni podległych Sony.
W związku z tym jeden z flagowych tytułów Japończyków - Driveclub - również musi się do tego dostosować. Aby to osiągnąć twórcy pracują nad optymalizacją swojego dzieła tak, aby bez większych uszczerbków na grafice działał w płynnych i stałych 60 fps-ach.




Jeden z autorów zapytany na Twitterze czy wersja VR będzie zwykłą łatką, czy też może oddzielnym produktem, odsyła nas z pytaniami na E3, kiedy to na scenie powie się nieco więcej.