SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 29.02.2016 17:02
2078V

Quantum Break nie zostanie w Polsce zlokalizowane. Gra nie otrzyma nawet polskich napisów

Nie mamy dobrej informacji dla graczy wyczekujących na Quantum Break. Otrzymaliśmy potwierdzenie dotyczące lokalizacji najnowszej pozycji Remedy Entertainment. Produkcja w Polsce nie otrzyma nawet rodzimych napisów. 

W dzisiejszych czasach każda większa gra AAA zostaje w Polsce zlokalizowana. Nawet bijatyki otrzymują przynajmniej polskie napisy. Inaczej będzie z najnowszą opowieścią Remedy Entertainment, którą poznamy wyłącznie z angielskimi napisami.

Nie jest to typowa sytuacja i niektórzy gracze mogą głośno narzekać. Oczywiście język Szekspira znają już nawet najmłodsi, ale ja akurat lubię włączyć przynajmniej polskie napisy, by móc wyłapać każdy najmniejszy smaczek produkcji. 

Tę informację przekazał nam nasz czytelnik – dzięki, Graczdari – którą następnie potwierdziliśmy u polskiego oddziału Microsoftu. 

Warto na pewno wspomnieć, że Quantum Break już w kwietniu zadebiutuje na dwóch platformach. Gra zaoferuje graczom opcję cross-buy, więc jeśli kupicie pozycję w wersji na Xboksa One, to otrzymacie wersję na PC.  

Co sądzicie o tej sytuacji? Brak rodzimej lokalizacji będzie Wam przeszkadzać? 

Tagi: lokalizacja quantum break remedy remedy entertainment

Komentarze (337)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL dodano: 29.02.2016, 17:04 #1
ŻENADA!
Edit: To teraz już na pewno ogram kiedyś na PC, fani spolszczenie zrobią. Żeby w 2016 roku przy takiej grze od takiego wydawcy rezygnować to jest jak naplucie w twarz. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:06
Ukryj odpowiedzi (38)
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do PVL dodano: 29.02.2016, 17:21 #2
Komentarz ukryty [Pokaż]
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do fazums dodano: 29.02.2016, 17:25 #3
A ty se włącz grę po niemiecku jak nie znasz i naucz się dla niej języka. Możesz nawet po hiszpańsku w wersji peruwiańskiej.
PS. Znam angielski i to bardzo dobrze. Po prostu szanuję siebie jako klienta. Firma ma pieniądze i ponoć stara się coś tu znaczyć.
PSS.Mogę nawet kupić w dniu premiery na konsole po angielsku, ale wtedy niech na premierę kosztuje 100zł a nie 250zł.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do PVL dodano: 29.02.2016, 17:30 #4
Komentarz ukryty [Pokaż]
Sic Parvis Magna
Poziom: 54
REP.: 18628
bieluk do fazums dodano: 29.02.2016, 17:44 #5
Polak kupuje grę w takiej samej cenie co Niemiec, Francuz i Hiszpan i dla Polaka to większe nadwrężenie budżetu domowego niż dla nich. Mamy sie jeszcze dodatkowo godzić na traktowanie nas jako klientów drugiej kategorii? Ogarnij się i miej trochę honoru. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:51
polski [79.184.***.***] do PVL dodano: 29.02.2016, 17:49 #6
Gier z Windows Store nie można modyfikować, więc spolszczenia na PC nie będzie.
Poziom: 26
REP.: 695
Tomcio80`s do fazums dodano: 29.02.2016, 17:56 #7

fazums napisał:

Ale te ludzie zrobili się gnuśne w tych czasach :) wszystko chcą mieć podane na tacy. Przecież odrobina nauki j.angielskiego Cie nie zabije.

Znam angielski - zwykle wyłączam dubbing czy napisy bo lubię orginalne dialogi. Natomiast dla mnie - to czy gra jest zlokalizowana jest bardzo ważne - dlaczego płacąc za grę tyle co Niemiec czy Hiszpan, mam nie miec możliwości ustawienia własnego języka? Jestem Polakiem - płace ogromnej firmie polskimi pieniędzmi, więc oczekuję, że będę traktowany poważnie! To może w ogóle nie używajmy polskiego języka, bo przecież zawsze możemy się nauczyć angielskiego czy niemieckiego!
Nie rozumiem Microsoftu - polski rynek xbox to z pewnością nie potęga (za co mogą podziękować sobie) chcą sprzedawać grę, która opiera swą siłę na fabule bez lokalizacji. Fajnie. Powodzenia życzę.
Ps. Spytałem kiedyś przedstawiciela Microsoftu w Polsce, dlaczego tak ważny tytuł jak kolekcja Master Chiefa - która w założeniu ma przyciągnąć tych, którzy nie ograli Halo (a Halo to fabuła) nie jest zlokalizowana, a przygodówka konkurencji (Uncharted to akcja) kolekcja Drake'a jest! Nie rozumiem, ale zagłosuje portfelem. Ktoś powiedział, że to wynika z niskiej sprzedaży X1 - ale nie przypominam sobie aby gro tytułów startowych było u nas zlokalizowanych, pamietam natomiast mizerny dubbing w Killzone SF, infamois, KNACK - może nie najwyższych lotów, ale BYŁ! Kto wtedy wiedział ile się sprzeda w Polsce X1 a ile PS4? Sorry Microsoft, zła droga... Edytowano 3 razy. Ostatnio: 29.02.2016, 18:13
Poziom: 33
REP.: 1462
milka_90 do PVL dodano: 29.02.2016, 18:00 #8
a najlepsze jest to, że takie Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4 dostało pełną polską lokalizację kinową i to w dodatku porządną... tytuł niszowy, dla fanów serii, a dla ludzi nie oglądających anime (które nawet nie jest emitowane w polskiej tv) sama nazwa to czarna magia. Tu z drugiej strony jest Quantum Break system seller od M$... więcej chyba mówić nie trzeba.
Poziom: 33
REP.: 1462
milka_90 do Tomcio80`s dodano: 29.02.2016, 18:04 #9
żeby było śmieszniej do pierwszej część Uncharted w remasterowanej edycji specjalnie zrobiono dubbing w zeszłym roku, a gra nie długo skończy 10 lat... mniejsza z tym, że wystarczą same napisy, ale liczy się gest. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 29.02.2016, 18:10
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do PVL dodano: 29.02.2016, 18:09 #10
Komentarz ukryty [Pokaż]
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do milka_90 dodano: 29.02.2016, 18:13 #11
Ba trzeba zauważyc też jedno. Polonizacja to nie jest wklepanie 5 linijek kodu. Takie coś zajmuje troszkę czasu, same napisy oczywiście odpowiednio mniej od wersji z dubingiem. Ta deyzja była podjęta pewnie już z 7 miesięcy temu, a informacja dopiero miesiąc przed premierą, gdzie NIC nie sugerowało braku polonizacji.
Ba, podejrzewam, że Remedy mogło tu miec gówno do gadania. Widać jak się ostatnio traktuje dział X w MS jako dodatek do windy więc idą po kosztach, nawet jak marnych jak polonizja kinowa przy grze AAA. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 18:14
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do bieluk dodano: 29.02.2016, 18:15 #12
Nie patrz na ceny gier i na wymagania. Gdyby zarobki dyktowały ceny gier, wtedy cały świat kupował by je w Polsce, a przecież nikt nie chce zbankrutować. Ceny są wszędzie takie same. To my zarabiamy za mało i nie możemy żądać, żeby MS traktowal nas lepiej.
Widocznie Polska to nie priorytet, w przeciwieństwie do np. Anglii, czy Szwajcarii
Poziom: 26
REP.: 695
Tomcio80`s do milka_90 dodano: 29.02.2016, 18:15 #13
Szacunek - bezcenne
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do fazums dodano: 29.02.2016, 18:22 #14
Jezusićku Nazarejski powiem ostatni raz.
A kto powiedział, że mam po angielsku?
A co MS, wiesz PS3 przed ile to będzie już, 8 lat? Tez wielkich triumfów nie świętowało w Polsce, drogi sprzęt w bidnym kraju i to na dodatek bez (wówczas) żadnych opcji spiracenia gier. I co? I podjęto ryzyko i zainwestowano w ten rynek i teraz to się zwraca z nawiązka, a za SONY poszli inni, Ubi, czasem EA (oni tez udani w tej kwestii), Capcom, SQ itd.
Jakbym X1 miał to bym kupił używkę i to za marne grosze. Ja sobie robię na złość. Człowieku w tym roku tylko jest tyle gier dla do ogrania że to jest fizycznie niemożliwe.
I tak WOLAŁBYM normalnie żeby gry z X1 nie uciekały na PC, a już na pewno nie w dniu premiery. Ale jak tak się sprawy ułożyły to może nawet i lepiej bo istnieje cień szansy na tą polonizację.
I serio korpo jest dla ciebie a nie ty dla korpo. Szanujcie sie niektórzy trochę jako konsumenci, i to nie mówię tylko do ciebie bo leją na was a wy mówicie że to deszcz. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 18:24
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do Tomcio80`s dodano: 29.02.2016, 18:26 #15
Nie do końca wiem, kto jest wydawcą gier MS w Polsce. Jeśli gra nie posiada nawet napisów to znaczy, że wszyscy znają biegle j. angielski, albo polonizacja może okazać się nieopłacalna. Mo że większość funduszy, które zostały przeznaczone na grę, zgarnęli aktorzy (którzy z resztą nie przypadli mi do gustu). Nie wiadomo na razie co nie zagrało, ale gadanie o tym, że nie kupi się z tego powodu gry, jest bez sensu...
Sic Parvis Magna
Poziom: 54
REP.: 18628
bieluk do fazums dodano: 29.02.2016, 18:26 #16
Nikt nie żąda by traktowali nas lepiej. Wystarczy, że potraktują nas tak samo jak resztę.
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do polski dodano: 29.02.2016, 18:30 #17
Mamy człowieka, który zrobił rozeznanie w terenie. BRAWO! Takich ludzi nam trzeba, a nie kogoś, kto wypowiada się na tematy z których nie zna podstaw.
Poziom: 24
REP.: -513
Climber do PVL dodano: 29.02.2016, 18:32 #18
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 22
REP.: 53
fazums do bieluk dodano: 29.02.2016, 18:35 #19
Konsole to drogie hobby ;)
Poziom: 31
REP.: 439
Tomtu do PVL dodano: 29.02.2016, 18:37 #20
Plus dla Ciebie, bo całkowicie się z Tobą zgadzam. Kolekcja Halo była olana, teraz mam ich w du.ie. Nie chcą w Polsce wydać gry z napisami w naszym ojczystym języku, to po prostu nie kupujmy Quantum Break.
A tak czekałem na tę pozycję...
Teraz po prostu dla zasady jej nie kupię.
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do fazums dodano: 29.02.2016, 18:40 #21
Bo PC to konsola. JUŻ TO WIDZĘ jak NIGDY tych zabezpieczeń nie złamią. BUAHAHHAHA
Poziom: 47
REP.: 4176
VroO do Climber dodano: 29.02.2016, 18:49 #22

Climber napisał:

żeby to w 2016 nie znać chociaż w stopniu podstawowym anglika to jest hmm żenujące?


Nie znam angielskiego i się tego nie wstydzę. Jestem Polakiem, moim ojczystym językiem jest język polski i nie zamierzam tłumaczyć, dlaczego nie chcę/nie potrafię grać w tytuły w innym języku niż języku polskim. Żenują mnie natomiast omnibusy, którzy szydzą z ludzi nie znających języków obcych, a sami nie potrafiący poprawnie posługiwać się językiem, którego uczyli się jeszcze zanim na dobrą sprawę zaczęli chodzić na dwóch nogach. Najlepiej wszyscy spakujcie się do samolotu i kupcie bilet w jedną stronę na zmywak w Londynie. Poligloci w ząbek czesani...
Poziom: 46
REP.: 5632
Devourer do VroO dodano: 29.02.2016, 19:17 #23
Tak z ciekawości spytam: znasz jakiś inny język poza polskim?
Poziom: 35
REP.: 3172
Damiaantt do PVL dodano: 29.02.2016, 19:23 #24
Jeszcze rozumiem brak polonizacji w MGS:V bo Konami to odległa firma i mogła sobie Polskę olać (ich gry w Polsce są mało znane).
Tutaj dobry wywiad z CDP
http://polyg(...)om-pain/

ALE ŻEBY MS !? to na prawdę poyebane ;/
Bardzo dziwna sytuacja i niczym mnie nie przekonają, że nie, bo coś tam. Zjebali grubo, olali polskiego gracza ciepłym moczem.

Również lubię polskie napisy, zwłaszcza w grach gdzie fabuła gra pierwsze skrzypce.

Szkoda, bo na PC raczej nie zagram (a tylko tam można liczyć na funowskie spolszczenie. to nie RPG, szybko wyjdzie)
Poziom: 35
REP.: 1827
Piterus69 do PVL dodano: 29.02.2016, 19:36 #25
Nosz k.u.r.w.a. cena będzie normalna jak w innych krajach a produkt bez lokalizacji. ..ładnie nas dymaja...chciałbym poznać całą historię dokładnie ze smaczkami...ale nie!bo to nie po Polsku!
Poziom: 19
REP.: 208
arti77 do Climber dodano: 29.02.2016, 19:39 #26
Ale to przecież nie o to chodzi. Chodzi o to, że jeśli ktoś żąda w Polsce pełnej ceny za grę (a na pewno takiej zażąda), to powinien traktować Polaków tak samo, jak innych klientów. Czy Twoim zdaniem Niemcy słabiej znają angielski od Polaków? A czy dostali jakąś grę bez lokalizacji? No właśnie.
Ja kupię używkę. Planowałem zakup w dniu premiery, ale jakoś mi przeszło. I owszem, znam angielski.
Poziom: 47
REP.: 4176
VroO do Devourer dodano: 29.02.2016, 19:39 #27
Nie znam. Tak, wiem. Jestem człowiekiem czwartej kategorii i natychmiast idę się spalić ze wstydu pod jakiś kamień ;)

Taka ciekawostka. Jak byłem we Włoszech, to wśród wielu turystów, była cała masa obcokrajowców, w tym Polaków. W typowej kawiarni, restauracji, itp. Niemiec komunikował się z kelnerem po niemiecku, Anglik po angielsku, Hiszpan po hiszpańsku, a oczywiście biedny Polak dukał po "angielskiemu", mimo, że rodaków było całkiem sporo. Smutnych czasów dożyliśmy, że języka polskiego należy się wstydzić.

Równie ciekawym zjawiskiem jest obsesja wyzbycia się polskiego akcentu. Jeśli już Polak mówi po angielsku, to koniecznie z imitowaną brytyjską flegmą, inaczej będzie lincz (pamiętacie jak gnojono tutaj Piotrka Modzelewskiego w Gościu Niedzielnym?). A spróbuj poprosić obcokrajowca, żeby wymówił tytuł "Wiedźmin". Usłyszysz coś w stylu "FJIIIĆMII".

Nie wiem, czy to po-PRLowska trauma i zakorzenione poczucie, że wszystko co za murem berlińskim jest lepsze, ale nie zamierzam dokładać do tego cegiełki. Nie jestem patriotą, nie poszedłbym na front walczyć za PO-PiSiorów i złodziei, którzy od lat mnie okradają, ale swojego języka i tego, że jestem Polakiem nie zamierzam się wstydzić.
Game on :)
Poziom: 35
REP.: 1797
darek79r19 do polski dodano: 29.02.2016, 20:26 #28
Piraci wypuszcza grę z lokalizacja i bedzie gitara.
Cyniczny madafaka. Maximum Taste - No Hype
Poziom: 51
REP.: 6649
PEEPer do Climber dodano: 29.02.2016, 20:48 #29
Wiesz co jest żenujące w 2016? Nie znanie Chińskiego. O! Jeszcze bardziej przyszłościowe, nie znanie arabskiego! Do nauki won!
Poziom: 35
REP.: 1827
Piterus69 do Climber dodano: 29.02.2016, 21:03 #30
Przepraszam za mą żenadę...
Poziom: 46
REP.: 5632
Devourer do VroO dodano: 29.02.2016, 21:12 #31
Spokojnie, źle mnie zrozumiałeś, jeden ma predyspozycje, chęci do nauki języków, drugi nie - norma. Natomiast dorabianie do tego ideologii brzmi śmieszne.

Z akcentem czy bez, płynnie czy nie, trzeba przyznać, że polski na tle innych grup językowych nie wygląda tak atrakcyjnie, szczególnie dla korporacji które starają się często zaoszczędzić na wszystkim jak leci.

https://en.wi(...)language
https://en.wi(...)speakers

Powyższe może rzucić na problem nieco światła.
.
Poziom: 45
REP.: 1719
n4zgulec do bieluk dodano: 29.02.2016, 23:14 #32
Żeby nie było to na początku wspomnę , że także jestem za tym aby w Polsce gry wychodziły PRZYNAJMNIEJ z polskimi napisami. Ale porównywanie rynku np. niemieckiego do polskiego to trochę na wyrost:

Cytat:

Wartość rynku gier wideo w Niemczech szanuje się na 4,5 mld EUR, co czyni go jednym z największych w całej Unii Europejskiej.
dane z 2012. Tam nawet kolor krwi zmienią na niebieską , potną grę , zrobią cokolwiek byle nie podpaść. W Polsce jest naprawdę już coraz lepiej (wiem co mówię - trójka z przodu) ale to wciąż szary koniec...
Poziom: 22
REP.: 932
Lindth do PVL dodano: 01.03.2016, 08:16 #33
Ja kupiłam teraz na płycie dark souls 1 xbox360, żeby ograć na x1 i oczywiście też nie ma polskich napisów :((( QB odpuszczam sobie...
Poziom: 35
REP.: 551
GuLaShos do PVL dodano: 01.03.2016, 10:59 #34
MGS nigdy nie był lokalizowany a szczególnie Phantom Pain i nikomu to nie przeszkadzało a tu nagle robi się burza. Fakt faktem napisy mogli dać ale chce zauważyć:
1. Final Fantasy - bez lokalizacji
2. Kingdom Hearts - bez lokalizacji
3. MGS - bez lokalizacji
4. Tales of ... - bez lokalizacji
5. Destiny - bez lokalizacji
jest masa gier, gdzie nie ma tłumaczenia a ludzie nie robią larma.

Szkoda, że nie zrobili ale inni też nie robią i nikt za bardzo się nie rozczula.
Poziom: 49
REP.: 1181
S3baass do fazums dodano: 01.03.2016, 11:09 #35
Microsoft takie ma statystyki, że przez olewanie min. Polski jest jakieś 10 mln konsol do tyłu ;)
Poziom: 37
REP.: 654
dr_zgon do PVL dodano: 01.03.2016, 15:36 #36

PVL napisał:

Po prostu szanuję siebie jako klienta.

Ja szanuję siebie jako człowieka i dziękuję za polskie tłumaczenia. Często brzmią one tragicznie, a kiedy dochodzimy do sytuacji kiedy gra nam każe grać po polsku, chociaż orginalnie była po angielsku to dochodzę do wniosku, że najlepiej gdyby w ogóle tłumaczeń nie robili.
Poziom: 35
REP.: 458
tomeekcz do GuLaShos dodano: 01.03.2016, 17:26 #37
skyrim nie miał lokacji na konsolach
Poziom: 26
REP.: 136
Kodex77 do Climber dodano: 01.03.2016, 21:39 #38

Cytat:

żeby to w 2016 nie znać chociaż w stopniu podstawowym anglika to jest hmm żenujące?


A myślisz że znając same podstawy angielskiego jesteś w stanie nadążyć czytając szybko napisy przy skomplikowanej fabule?
Poziom: 41
REP.: 253
Method84 do m. dodano: 01.03.2016, 23:02 #39
True..Chillout :D Guys Edytowano 1 raz. Ostatnio: 01.03.2016, 23:03
kristoffer1979 [78.22.***.***] dodano: 29.02.2016, 17:05 #40
Dziwna sytuacja. Widocznie Xbox Polska zwija już manatki. To jest już koniec, nie ma już nic, jesteście wolni, możecie iść.
Ukryj odpowiedzi (17)
Shades of Glory FTW!
Poziom: 57
REP.: 8318
Guile do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 17:09 #41
Kris, już byś sobie odpuścił. Nie ładnie jest kopać leżącego... :P
Poziom: 44
REP.: 6244
Salt The Fries do Guile dodano: 29.02.2016, 17:10 #42
To go wyręcz :) całkiem dobrze Ci to idzie.
Poziom: 26
REP.: 146
DawidThePlayer do Guile dodano: 29.02.2016, 17:11 #43
Nieładnie to jest olewać graczy :P.
Shades of Glory FTW!
Poziom: 57
REP.: 8318
Guile do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:12 #44
Coś sugerujesz? :)
kristoffer1979 [78.22.***.***] do Guile dodano: 29.02.2016, 17:24 #45
Nie chodzi o kopanie leżącego. To jest po prostu wstyd i żenada. Wiesz co by się działo gdyby Sony Polska nie zlokalizowało Uncharted 4? Hejt lałby się strumieniami, także z mojej strony. To jest kompletny brak szacunku dla graczy, ale jak widać są tacy, co nawet w tej sytuacji widzą plusy.
Poziom: 27
REP.: 424
Gretler do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 17:28 #46
Tylko, że PS4 się sprzedaje w Polsce świetnie, a Xbox nie. To normalne, że Microsoft uznał, że im się to po prostu nie opłaca.
kristoffer1979 [78.22.***.***] do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:32 #47
To niech całkiem zwiną interes. Po co męczą siebie i graczy? Dodanie napisów to nie jest wydatek rzędu miliona złotych. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:33
Poziom: 27
REP.: 424
Gretler do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 17:34 #48
To fakt, ja mówiłem tylko o dubbingu. Same napisy powinny być obowiązkowo i to rzeczywiście słabe, że ich nie ma.
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 17:44 #49
Zgadzam się. Nie zlokalizować takiego tytułu? Żenua... Chociaż polskie napisy.
Poziom: 30
REP.: 1123
ogrodovPL do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 18:25 #50


Brak polskiej wersji językowej spowoduje bankructwo Microsoftu? Ku%wa, nie sądziłem że naszą gospodarka tak poszła do przodu...
Poziom: 49
REP.: 5940
P-chan do Gretler dodano: 29.02.2016, 19:00 #51
I dzięki takim zagrywkom nie poprawią sytuacji swojej konsoli w naszym kraju...
Poziom: 47
REP.: 4176
VroO do Gretler dodano: 29.02.2016, 19:05 #52
To jest podejście a'la Nintendo.
Nie opłaca się inwestować w Polskę, bo gracze nie kupują - gracze nie kupują, bo Nintendo nie inwestuje w Polskę. Błędne koło.

Dlaczego PS4 sprzedaje się dobrze w Polsce a XONE beznadziejnie? Dlatego, że MS na własne życzenie spaprał sprawę.
Opóźnienie premiery w Polsce, brak lokalizacji gier, słaby marketing. Gdyby to był ich debiut, to bym się nie dziwił, że mają pod górkę. Jednak x360 miał w Polsce znaczną pozycję (nawet jeśli głównie dzięki możliwości przerobienia konsoli) i MS zwyczajnie zmarnował szansę, by iść za ciosem. Tak jak kiedyś Nintendo nie wykorzystało fenomenu pegasusa i swojej popularności (każdy zna Mariana), tak MS zaprzepaścił dorobek "trzystasześćdziesiątki" (moja pierwsza konsola).
Sony konsekwentnie buduje sobie pozycję w naszym kraju. Każda gra od SCEPU ma dubbing, reklamy atakują z każdej strony, itp. MS próbuje "zachęcić" niezdecydowanych grą pozbawioną nawet zwyczajnych napisów. Słabo.
Poziom: 47
REP.: 4176
VroO do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 19:07 #53
Jeśli nie chcesz kupować gier w PS Store po 399 zł za sztukę, to lepiej wstrzymaj się z takimi rewelacjami. Monopol to najgorsze co może spotkać graczy -> patrz aktualna oferta PS Plus.
Poziom: 35
REP.: 3172
Damiaantt do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 19:28 #54
To jest w tej sprawie najdziwniejsze.

Polonizacja samych napisów, na dodatek w grze akcji, nie RPG, to żaden wydatek dla firmy pokroju MS.

Jesteśmy kur.. częścią UE a nie jakimś zaściankowym krajem, mogliby to zrobić nawet kosztem własnym byle podtrzymywać dobre relacje z polskimi graczami.

Czegoś tak poyebanego danwo nie było.... wręcz absurd.
Game on :)
Poziom: 35
REP.: 1797
darek79r19 do Gretler dodano: 29.02.2016, 20:37 #55
Najbardziej wyczekiwany EX na XO, i mówisz, że im sie cos nie opłaca ? To jest robienie "kobiety lekkich obyczajów" z logiki. Najpierw zniechęcili mnie do kupna XO, bo gra ma wyjść na PC, a teraz zniechęcili mnie od kupienia gry na PC, bo nie będe mógł cieszyć się nią w 100%. To bedzie latami wytykany tytuł, jak (s)pierdólić marke w oczach graczy wprostproporcjonalnie do zbliżającego sie terminu wydania. W życiu sie tak nie cieszyłem jak dziś, że nie zainwestowałem w XO dla tej gry, a korciło mnie od pół roku.
Poziom: 40
REP.: 787
Dalthon do kristoffer1979 dodano: 29.02.2016, 21:23 #56
w 99,99% czytając twoje komentarze mam ochotę wydłubać sobie oczy zardzewiałym widelcem, ale w tym wypadku zgadzam się w 100% :)
AM [178.36.***.***] do Gretler dodano: 01.03.2016, 09:15 #57
Już w czasach PS3 Sony lokalizowało w Polsce swoje gry mimo, że Xbox 360 był dużo popularniejszy więc raczej Japończycy nie mogli liczyć wtedy na zyski a mimo to zaryzykowali i teraz im się to opłaciło.
Poziom: 46
REP.: 1378
hienamas dodano: 29.02.2016, 17:05 #58
Byłem pewny że będzie lokalizacja tej skoro takie halo dostało czy forza
Poziom: 24
REP.: 1759
m. dodano: 29.02.2016, 17:05 #59
Angielski znam na tyle dobrze, że brak polskich napisów w żaden sposób nie wpłynie na jakość rozgrywki.
Za to nie wiedziałem, że będzie cross-buy, a jest to naprawdę kozacka informacja. :)
Poziom: 47
REP.: 1401
robak123 dodano: 29.02.2016, 17:06 #60
Niech spierda....
Alana wake se kupie i podziekuje temu studio.
Taka kaszana odwalic
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 29
REP.: 2934
rashers do robak123 dodano: 29.02.2016, 17:08 #61
Ciekawi mnie, ile krajów podzieli nasz los.
Poziom: 47
REP.: 1401
robak123 do rashers dodano: 29.02.2016, 17:10 #62
Bedzie ang rus niem franc i na tym sie skonczy
Sic Parvis Magna
Poziom: 54
REP.: 18628
bieluk do rashers dodano: 29.02.2016, 17:54 #63
Bangladesz i Burkina Faso
Poziom: 49
REP.: 2431
kataniarz dodano: 29.02.2016, 17:09 #64
Trochę lipa, taka wielka gra nie dostanie nawet napisów. Szkoda.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 34
REP.: 393
janekF do kataniarz dodano: 29.02.2016, 18:29 #65
To gry w cenie 70 zł w dniu premiery mają na xone spolszczenie, a killer, 100% pewniak wydawany przez MS już nie? To faux pas ze strony wydawcy, jak nic. Precendens, który mam nadzieje nie stanie się praktyką. Chociaż niestety, ta decyzja MS już zbiera swoje żniwa.
Poziom: 34
REP.: 446
Young Playa dodano: 29.02.2016, 17:09 #66
Aż mi się już nie chce cisnąć po Microsofcie, bo ile można, ale coś takiego co tutaj odstawili to największa porażka polskiego oddziału. Nie wyobrażam sobie, żeby Playstation Polska nie zlokalizowało Uncharted 4. Kupujcie Xboxa i grajcie w same multiplatformy. Tak, multiplatformy. Xbox i Windows to nie to samo. Żenada... Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:12
Ukryj odpowiedzi (8)
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do Young Playa dodano: 29.02.2016, 17:20 #67
Przynajmniej dzięki wersji PC zagramy kiedyś po polsku. Kiedyś, bo sami fani będą musieli robić patcha. Boże a ja prawie kupiłem X1 i to jeszcze miało być dla tej gry. To były dobrze niewydane pieniądze.
You're not a nice person, are you?
Poziom: 54
REP.: 10135
ambr0ktn do PVL dodano: 29.02.2016, 17:33 #68
Nie zagrasz z tego względu, że do gier kupionych w Windows Store nie da się instalować modów :) Zresztą to nie jedyna z głupot tego sklepu. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:34
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do ambr0ktn dodano: 29.02.2016, 17:42 #69
To na piracie. Łaski Majkrosoftu bez.
. [5.172.***.***] do PVL dodano: 29.02.2016, 17:44 #70

PVL napisał:

To na piracie. Łaski Majkrosoftu bez.


Również spiracić się nie da gier z windows store.
Poziom: 33
REP.: 80
sajmon23 do PVL dodano: 29.02.2016, 17:44 #71
Otóż to ja też już byłem o krok od kupna XOne głównie dla właśnie QB i nadchodzącego Gears 4 i przy okazji dla Forzy - Motorsport i Horizon, wiele gier już przeszedłem po angielsku i rozumiałem o co idzie, ewentualnie doczytałem na necie i miałem jasność. Widać dobrze zrobiłem, raz brak polonizacji co jest dla mnie mimo wszystko wielkim nieporozumieniem bo zaczynałem przywykać, że od największych regularnie dostajemy przynajmniej napisy - i tak jak napiałeś na PC fanowskie spolszczenie pewnie będzie - a jeśli nie to dam jakoś radę, ale i tak zbyt wiele im nie dam zarobić - poczekam na jakąś dobrą promocję, dwa wszystkie gry które na XOne mnie interesowały już są na PC, są zapowiedziane oficjalnie na PC i prawdopodobnie i tak wylądują na PC więc zakup dla mnie zbędny bo multiplatformy i tak w większości ogrywam na PS4, a eksy lądują na PC, jedyne co zostaje im fajne to kompatybilność wstecz, ale w zaistniałej sytuacji X360 to dużo lepsza opcja. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:47
You're not a nice person, are you?
Poziom: 54
REP.: 10135
ambr0ktn do PVL dodano: 29.02.2016, 17:47 #72
Jestem ciekaw czy piraty z WS w ogóle się pojawią. Co do samej sytuacji to angielski znam i mógłbym się nie przejmować, ale dla zasady gry po prostu nie kupię chociaż miałem to zrobić.
Poziom: 26
REP.: 289
frankmartin do . dodano: 29.02.2016, 18:04 #73
Czemu się nie da?
. [5.172.***.***] do frankmartin dodano: 29.02.2016, 19:04 #74
Nie wiem, tak wszyscy w sieci piszą, powtarzam tylko. Widocznie MS zastosował takie zabezpieczenia do gier sprzedawanych przez swój sklepik, że nie idzie do nich cracka zrobić. Może coś tam się integruje z systemem i dlatego?
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop dodano: 29.02.2016, 17:10 #75
Żenada!

PS Tak, znam angielski.
Poziom: 44
REP.: 6244
Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:12 #76
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (60)
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:16 #77
Oczywiście, że nie zmienia. MS olewa polonizację jednego ze swoich czołowych hitów, a ty udajesz, że nic się nie dzieje. Brak chociażby napisów to jest wstyd i brak szacunku. Zresztą po olaniu premiery w naszym kraju, chyba nic mnie już nie zdziwi.
Poziom: 49
REP.: 4064
clinic90 do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:18 #78
Wydaje na gre 250 zl to oczekuje przynajmniej polskich napisów. Jakos caly swiat zna angielski ale napewno gra dostanie wloski niemiecki francuski. Wiec niby czemu nie moze byc i polski?? Jestes tak zaslepiony ze jak ci sie ms zesra na twarz to ty podziekujesz i powiesz ze sony ci tylko nie da. Wlasnie pokazales klase dna Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:19
Chodząco-pisząca encyklopedia SW
Poziom: 39
REP.: 3015
Vanio do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:18 #79
Mnie również zdziwił ten fakt, bo exy MSu ostatnio dostawały wersje z dubbingiem.

Na moje szczęście, mnie polskie napisy mało ibteresują
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hop dodano: 29.02.2016, 17:22 #80
Komentarz ukryty [Pokaż]
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do m. dodano: 29.02.2016, 17:28 #81
A my żyjemy w Japonii, czy Polsce? Co mnie to obchodzi?

Nie chodzi o to, czy znasz język, czy nie. Możesz wybrać sobie nawet wersję z braille'em. Chodzi o podejście do klienta. Olanie choćby polskich napisów, w XXI wieku, w 40 mln kraju to jest kompromitacja i nic tego nie tłumaczy.

Trzeba być fanbojem najwyższej próby, żeby udawać, że nic się nie dzieje. To już Bloodborne, który trafił do mniejszej liczby graczy albo Until Dawn, które należy do niszy miało polonizację. A tutaj mówimy o nowym ip, który miał być system sellerem. Śmiech na sali. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:28
Poziom: 44
REP.: 6244
Salt The Fries do hop dodano: 29.02.2016, 17:30 #82
NIE UDAJĘ bo ja polskich napisów nawet nie używam. Dlatego mnie to nie dotyczy. Ale napisałem, że to jest ogólnie problem i dodam teraz, że osobiście mam to za kpinę!

A Ty w chorym umyśle myślisz, że usprawiedliwiam MS na każdym kroku, nawet tu. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:32
JRPGs lover
Poziom: 37
REP.: 4573
Typhonymous do m. dodano: 29.02.2016, 17:31 #83

Cytat:

A PlayStation olało w Japonii, w swoim domu i co z tego? Nic.


Co Ty na brednie piszesz? Olało... chyba wydając od tego roku nowego Dragon Questa, Yakuze, Odin Sphere, Setsuna i Attack On the Titan, a zaraz wychodzi Star Ocean itd.

Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hop dodano: 29.02.2016, 17:38 #84
Komentarz ukryty [Pokaż]
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do Typhonymous dodano: 29.02.2016, 17:39 #85
No akurat żadna z tych gier nie jest przez SONY wydawana tylko ze 3rd party wadawców. Ale wiem o co chodzi typowo japońskie gry oczywiście niedostępne na X1.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do Typhonymous dodano: 29.02.2016, 17:40 #86
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do dodano: 29.02.2016, 17:42 #87
Nazwałem tu kogoś polaczkiem lub frajerem? No nie, to dlaczego Ty mnie tak nazywasz?
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do m. dodano: 29.02.2016, 17:44 #88
A ty masz wadę wzroku, czy czytać nie potrafisz? Napisałem wyraźnie, że język znam. Przyjemność czerpię z grania po polsku i jako klient chcę mieć wybór. Jak będę chciał angielski to sobie przełączę na angielski. Czy to takie trudne do zrozumienia?

PS Co mnie k#rwa obchodzi Japonia? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:46
JRPGs lover
Poziom: 37
REP.: 4573
Typhonymous do PVL dodano: 29.02.2016, 17:46 #89
Co z tego, że nie jest wydawana? tu chodzi o genialne relacje z 3rd party. Wii U może tylko o tym pomarzyć.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hop dodano: 29.02.2016, 17:47 #90
Ja nie, a Ty?

Napisałem, że Microsoft traktuje polski rynek jako drugorzędny, a ty nazwałeś mnie fanbojem. No coś tu chyba jest nie halo.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do m. dodano: 29.02.2016, 17:50 #91

m. napisał:

Ludzie z Japonii sobie gry ściągają i się męczą z krzaczkami, a wy podnosicie larum, bo gra nie ukaże się z polskimi napisami, a będzie po angielsku. Nie jest to nic godnego pochwały, ale wyolbrzymiacie cały problem.


m. napisał:

Poza tym pamiętaj, że 40 milionowy kraj, ale rynek nie jest ogromny. Może dla niektórych to wielki problem, ale ja od kiedy pamiętam grałem w gry po angielsku i w taki sposób uczyłem się też języka. W XXI wieku wszyscy powinni ten angielski znać, a ten lament nie powinien mieć w ogóle miejsca.


A co to jest niby, jak nie tłumaczenie debilnej decyzji?
Poziom: 44
REP.: 6244
Salt The Fries do m. dodano: 29.02.2016, 17:51 #92
Daj spokój z tym gościem. On tylko agresywnie naskakuje innych.
JRPGs lover
Poziom: 37
REP.: 4573
Typhonymous do m. dodano: 29.02.2016, 17:52 #93

Cytat:

Chodzi o datę premiery PS4.


To ma być Twój argument? Musieli przełożyć premierę, bo tak duże było zapotrzebowanie globalnie na tą konsole.

Człowieku spójrz na line-up konsoli, nic dziwnego, że jest ciągle na 1 miejscu sprzedaży w JP. Tam nie muszą się prosić o lokalizacje produktu...
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hop dodano: 29.02.2016, 17:56 #94
Decyzja debilna, ale wasza reakcja nie jest lepsza. Raz, że najbardziej jęczą posiadacze konsoli Sony. Dwa, że wasze jęki tej decyzji nie odwrócą.
No i co to jest? Nie wiem, może po prostu bawi mnie wasza reakcja? To źle, że nie ma polonizacji, ale porównywanie tego do sytuacji, gdy ktoś pluje nam w twarz to zwykłe kuriozum. Trzeba się zwyczajnie pogodzić z faktem, że Microsoft uważa Polskę za maluczki kraj. Być może brak polonizacji wiążę się też z chęcią dotrzymania daty premiery w kraju nad Wisłą.
Wystarczy się trochę zastanowić, a tu już szambo wylane, bo nie będzie polskich napisów.

"W sumie to mnie to nie obchodzi, bo i tak bym nie zagrał, ale czuję się, jakby mi ktoś splunął w twarz". No bez jaj.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do Typhonymous dodano: 29.02.2016, 17:57 #95
Nie twórz offtopu, chcesz to napisz do mnie pw.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 17:59 #96
A nazywanie kogoś pisiorem, katolem, czy próby zaszufladkowania kogoś jako średniowiecznego konserwatysty nie mieszczą się w kategorii naskakiwania na kogoś? Ty i te twoje podwójne standardy. Dlatego większość tu średnio za tobą przepada - jesteś koleś hipokrytą.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do m. dodano: 29.02.2016, 18:04 #97
Żeby była jasność - ja jęczę jako posiadacz PC.

Wiesz co to znaczy metafora i czemu służy ten zabieg? (to tak odnośnie plucia w twarz).

Ja się już przyzwyczaiłem i poważnie dojrzałem do tego, żeby w tej generacji nie kupować od nich konsoli mimo, że mam dobre wspomnienia związane z Xboxem 360. Nie lubię być traktowany jako klient drugiej kategorii.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hop dodano: 29.02.2016, 18:08 #98
To zależy jaki jest powód takiej decyzji. Notabene można było zapytać Microsoft dlaczego tych napisów nie będzie...
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do m. dodano: 29.02.2016, 18:11 #99

m. napisał:

Trzeba być fanbojem najwyższej próby, by nie dostrzegać, że Sony olało swój rodzimy rynek.

Jak olało? Wydając później?
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:15 #100
a masz PS4 i opłacasz PS+ ? , bo jeśli tak to wychodzi na to że właśnie lubisz być traktowany jako klient drugiej kategorii.
No chyba że nie masz to ok.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hubertuss03 dodano: 29.02.2016, 18:15 #101
No skoro Microsoft olał Polskę wydając tutaj konsolę w drugiej turze, to Sony olało Japonię wydając PS4 z opóźnieniem w KWS. Tak, to jest bez sensu, ale właśnie o wytłuszczenie tego bezsensu mi chodziło.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:17 #102
Mam PS4, nie opłacam Plusa.
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:23 #103
ok to ty, ale sporo opłaca, więc są traktowani gorzej niż użytkownicy xboxa , którzy nie dostali PL do QB.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:26 #104
Tak? A można widzieć dlaczego?
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:30 #105
"a nazywanie kogoś dzieciakiem,hipokrytą czy próby zaszufladkowania kogoś jako dzieciaka,nieuka, fanboja xboxa nie mieszczą się w kategorii naskakiwania na kogoś ? Ty i te twoje podwójne standardy"
przyganiał kocioł garnkowi - mówi ci to coś ?
hop co ty masz z tym " większość tu średnio za tobą przepada"

Czemu tak uporczywie oceniasz innych , robisz tu za jakiegoś sędziego, który decyduje kogo lubią a kogo nie ?
Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 18:36
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:32 #106
bo dostają indyki a chcieli by przynajmniej takie gry jak są w Goldzie, wyniki ankiety się kłaniają i setka opinii użytkowników PS+
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:33 #107
Ty tak poważnie? Bo w tym miesiącu oferta Golda biję tą z Plusa?

Nie wiem czy wiesz, ale to MS wprowadził abonament za granie online i dzięki temu trzeba bulić za granie w sieci.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:37 #108
Wybacz, ale nie chce mi się z tobą dyskutować. To jest jak rozmowa z dzieckiem, a mi serio szkoda klawiatury, żeby tłumaczyć ci pewne oczywiste rzeczy. To samo tyczy się konwersacji z użytkownikiem kos-x. Po prostu szkoda mojego czasu. :)
Poziom: 20
REP.: 334
mario86 do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:39 #109
No niestety jak to okaże się prawdą to będzie najgorsza z możliwych decyzji microsoftu odbije się to na sprzedaży na pewno jak my nie dostaniemy to pewnie czesi słowacy i inne mniej wpływowe kraje też nie więc strzał w stopę i skandal! Ja nie kupię:(
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:40 #110
oczywiście że oferta Golda biję ofertę z plusa w tym i w przyszłym miesiącu i w kolejnych zapewne też,
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:47 #111
ja zauważyłem że przeszkadza ci nie tylko kos-x ale i salt the fries, karate koks, m. , ja i wielu innych.
Cóż jesteś dla nas za "mądry" buhehe
widzę brak rzeczowych argumentów, więc ja też kończę tą bezproduktywną gadaninę z osobą o podwójnych standardach i bardzo niskiej wiedzy oraz słabej kulturze osobistej.
BYE. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 18:48
Casual player
Poziom: 47
REP.: 5349
Dawid_dst do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:51 #112
Oj chłopie, to żeś argument z du.. wyciągnął. Słabsza rozpiska darmowych gier ma być argumentem przemawiającym za tym, że posiadacze PS4 są traktowanie jak klienci drugiej kategorii? :) Bo ostatnio trochę lepsze tytuły pokazują się Goldzie? :D A co z miesiącami, w których Plus był lepszy od Golda? :D Poza tym Plus obecnie służy głównie do grania po sieci, za to akurat możesz dziękować ukochanemu MS :) Opłacając Plusa nie czuję się jak "drugi sort" bo dostaję to, za co płacę, czyli możliwość rozgrywki w sieci. A gry są bonusem (to, że są obecnie chuyowym bonusem, to inna brocha)

Fakt pozostaje faktem - Microsoft olewa nasz rynek i - wbrew temu co usilnie próbujesz sobie i nam wmawiać - nie jest to powód do radości. :) Xbox, jakiego znaliśmy z poprzednich wcieleń umiera na naszych oczach a Wy - fanatycy - przyglądacie się z uśmiechem i jeszcze temu przyklaskujecie :) Shame on you... :(
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:51 #113
Karate Koks mi nie przeszkadza. W zasadzie to go lubię na swój sposób.

Nie musisz używać liczby mnogiej, żeby ktoś przyszedł ci z odsieczą. Z użytkownikiem m można jeszcze wymienić zdanie. Ty natomiast jestem przypadkiem klinicznym.
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do mario86 dodano: 29.02.2016, 18:52 #114
Powiem szczerze , po dobrych informacjach z obozu Microsoftu, dotyczących możliwości uruchamiania apek z win10 oraz Steam na XONE, to ta wiadomość o braku spolszczenia takiej gry jak QB, jest nie do obrony, rozumiem jakaś inna gra, ale QB ?
Jednak jak już pisałem dziwi mnie to że nawet na PC nie będzie po Polsku to oznacza że chyba nie jest tu winny tylko i wyłącznie odział xboxa, tylko ktoś inny dał ciała, ale kto jak i dlaczego to nie mam pojęcia, mam nadzieję , że się to wyjaśni.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Dawid_dst dodano: 29.02.2016, 18:53 #115
Podziwiam, że chce Ci się tłumaczyć takie rzeczy. W rewanżu możesz oczekiwać kolejnego debilnego pytania, porównania, bądź wniosku, który odbierze Ci chęć do dalszej konwersacji. Ja już nie mam siły. :)
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do Dawid_dst dodano: 29.02.2016, 18:56 #116
'A co z miesiącami, w których Plus był lepszy od Golda?"
to było kiedyś , liczy się to jak jest teraz, a gry z Golda nie są dla mnie dodatkiem, bo za to płace i to ma znaczenie.

Mnie też nie podoba się to , że Microsoft " olewa "nasz rynek i w tym względzie go nie bronie, nie wiem o co Ci chodzi ? gdzie ja bronię tego , że QB nie będzie po Polsku ????? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 19:03
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 18:59 #117
dobrze już dobrze ulżyłeś sobie ?
skończ już tak jak mówiłeś, bo jesteś żałosny.
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 19:05 #118

hop napisał:

Podziwiam, że chce Ci się tłumaczyć takie rzeczy. W rewanżu możesz oczekiwać kolejnego debilnego pytania, porównania, bądź wniosku, który odbierze Ci chęć do dalszej konwersacji. Ja już nie mam siły. :)

Xmachine napisał:

'A co z miesiącami, w których Plus był lepszy od Golda?"
to było kiedyś , liczy się to jak jest teraz, a gry z Golda nie są dla mnie dodatkiem, bo za to płace i to ma znaczenie.

Mnie też nie podoba się to , że Microsoft " olewa "nasz rynek i w tym względzie go nie bronie, nie wiem o co Ci chodzi ? gdzie ja bronię tego , że QB nie będzie po Polsku ?????


O tym właśnie mówiłem. Miłej zabawy. :)
Poziom: 31
REP.: 711
Benon Urlyk do Salt The Fries dodano: 29.02.2016, 19:23 #119
Jako posiadacz właśnie konsoli XO mówię ci abyś przestał pierdzielić gościu! Nawet Sunset Overdrive dostał wypasiony dubbing, a o klasę wyższa gra jaką jest QB nie dostanie nawet napisów. Alan Wake posiadał napisy, ale napewno nie jest to wina Remady tylko bardzo słabej polityki MS, która doprowadzi do upadku ich konsoli niestety...
Poziom: 35
REP.: 3172
Damiaantt do m. dodano: 29.02.2016, 19:51 #120
m. - rozumiem Twoje podejście i zgadzam się co do kwestii ekonomicznych. Oczywiste powinno być dla nas, że Polska dla MS to bardzo mało znaczący rynek.

Mimo to - ile kosztuje polonizacja? Ile trwa polonizacja? - ja wiem że, to profesjonalna robota ale to nie jest gra RPG. Zapewne jeden dobry tłumacz-gracz zrobiłby polonizacje w przeciągu tygodnia albo dwóch, mało istotne. Co dopiero mały team który zajmuje się tym na co dzień?

Skoro już istnieje taki oddział jak MS Polska to wypada robić przynajmniej lokalizację napisów.

Nic nie broni decyzji jaka zapadła. To jest absurd. Oczywiście oburzanie się na MS nic nie da ale nie dziw się ludziom za mocną krytykę takiej sytuacji.

Moim zdaniem taki hejt to nie przesada - taka sytuacja w 2016r. nie powinna mieć miejsca (oczywiście biorąc pod uwagę że to b.ważne nowe IP etc.)
Poziom: 44
REP.: 6244
Salt The Fries do Benon Urlyk dodano: 29.02.2016, 19:53 #121
A czy ja gdzieś ich bronię??? POKAŻ GDZIE. Chodzi o to, że ja nigdy nie sięgam po polskie wersje w żadnym wydaniu, nawet napisy. Książki angielskojęzyczne też czytam tylko w oryginale. Co do Sunset Overdrive to ciekawe, czy wiesz kto to Buzz Osbourne i The Melvins.

Powiedziałem już, że ubolewam i łączę się w bólu z tymi dla których lokalizacja była niezbędna by zagrać. Dla mnie liczy się gra a Microsoftowi ja nic nie jestem winien.
Game on :)
Poziom: 35
REP.: 1797
darek79r19 do m. dodano: 29.02.2016, 20:50 #122
Dla tej gry chciałem kupic XO, ale teraz to nie wiem, czy kupie tą grę nawet na PC. Znam angielski i nawet po niemiecku bym mógł grać, i kiedyś mi nie przeszkadzał brak polonizacji. Jednak dorosłem i nie patrze tylko na siebie, ale na rynek swojego kraju jako całość i na rodaków - nie mam ich w doopie, nie wymagam od wszystkich, żeby znali jak ja języki. Więc tak - wqrwia mnie taka postawa MS. Ciekawe, czy ty nie znając chińskiego cieszył byś się z gry, jak by była po chińsku. Ot tak, miesiąc przed premierą dali by ci info, że QB bedzie tylko po chińsku. A ja bym ci powiedział, że czemu płaczesz, trzeba sie pogodzic z tym i już.

Nie masz za grosz szacunku dla własnego kraju.
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do Benon Urlyk dodano: 29.02.2016, 20:53 #123
Tak xbox upadnie bo nie dali Polskich napisów do QB,,, bez komentarza.
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 20:56 #124
napisałeś w swoim komentarzu " jestem przypadkiem klinicznym. czym przyznałeś się do tego o czym już wszyscy wiedzą.
I proszę nie odpisuj już bo jesteś tak nudny i żałosny , że naprawdę brak mi słów. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 20:57
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 21:01 #125
Graty. Bystry z ciebie chłopak. ;)
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do Damiaantt dodano: 29.02.2016, 21:13 #126
Microsoft sam sobie strzela w kolano i tak jak mogę zrozumieć rozżalenie fanów xboxa, tak komentarze fanbojów sony są dla mnie po prostu nieśmiesznym żartem. Już nawet abstrahując od tego, jaką one przybrały formę.

A co do tego ile taka polonizacja trwa, to ppe mogło się zwyczajnie zapytać o powód takiej decyzji. Nie byłoby tego szamba pod artykułem, a raz w życiu wykonaliby coś rzetelnie. Wszystkich to dziwi, ale nikt nie zadaje sobie pytania "dlaczego?". Wszystko jestem w stanie zrozumieć, ale brak dociekliwości, to świadectwo głupoty.
Poziom: 28
REP.: 813
NorbertK do m. dodano: 29.02.2016, 22:30 #127
Fanboje Sony są prześmieszni, niektórzy wydają na grę 250 - wirtualnie bo nie graja na pc i xobixe, inni piszą o zwjaniu się Ms bo nie zrobił polonizacji QB, jeden z nich który w d... ma pc i xboxa nagle zamartwia się ja nas traktuje Ms. Zabawni są.
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do m. dodano: 29.02.2016, 23:45 #128

m. napisał:

No skoro Microsoft olał Polskę wydając tutaj konsolę w drugiej turze, to Sony olało Japonię wydając PS4 z opóźnieniem w KWS. Tak, to jest bez sensu, ale właśnie o wytłuszczenie tego bezsensu mi chodziło.

Cóż, trudno się nie zgodzić bo faktycznie tak było. Tylko że Sony przynajmniej teraz nie olewa Japonii. A Microsoft Polskę? I wtedy, i teraz :)
Poziom: 25
REP.: 165
Abra_Kadabra do m. dodano: 01.03.2016, 00:10 #129
Nie przeszkadza Ci, że jankeska korporacja szcza na Twoją ojczyzne i rodaków, którzy nie poznali "jedynego słusznego języka obcego"? Prawdziwy z Ciebie patryjota.
Poziom: 24
REP.: 204
Martinez-X do Xmachine dodano: 01.03.2016, 03:09 #130

Xmachine napisał:

Tak xbox upadnie bo nie dali Polskich napisów do QB,,, bez komentarza.


Xbox nie upadnie bo nie dali gdzieś tam napisów. Po prostu prawdopodobnie Xbox One jest ostatnią konsolą M$ w formie klasycznej konsoli do gier. Następcy konsol Xbox (jeśli w ogóle się pojawią), będą (znowu prawdopodobnie) zwykłymi PC w stylu steam machines ale z windowsem zamiast Steam OS i tyle... Na dobrą sprawę gdyby M$ odblokował windowsa w Xone to już by tak było :)
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do Abra_Kadabra dodano: 01.03.2016, 14:48 #131
A jak książki, filmy, seriale nie są tłumaczone na język polski, to mam się obrazić na cały świat, bo ktoś nie zechciał ich wydać w Polsce, może jeszcze mam to uznać za szowinizm?
Z całym szacunkiem, ale patriotyzm nie ma nic wspólnego z tym, czy ktoś zechce grę spolszczyć. Pomijam już fakt, że patriotyzm to sprawa osobista i w dużej mierze względna.
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do hubertuss03 dodano: 01.03.2016, 14:51 #132
A PS Vita? Naprawdę nie brnijmy w to dalej, bo wszystkie firmy mają coś za uszami, a nagle fanatycy Sony znaleźli sobie chłopca do bicia w postaci xboxa. Nie chcesz, nie kupuj, nie graj, olej temat, ale wydłużanie sobie przyrodzenia dziecinnymi komentarzami to jest poniżej jakiejkolwiek krytyki.
Poziom: 25
REP.: 165
Abra_Kadabra do m. dodano: 01.03.2016, 16:14 #133
Pokaż mi choć jeden film na dvd/blu-ray czy książkę, OFICJALNIE wydane na naszym rynku, które nie są spolszczone. Żeby była jasność, w przyszłości planuję zakup Quantum Break razem z XONE bo zapowiada się rewelacyjna gra, a do twórców też nic nie mam. Mam żal do MS za olanie naszego (podobno ważnego) rynku. Tu odzywa sie mój patryjotyzm. Koniec i kropka. Jesteś w czymś gorszy niż Hiszpanie czy Rosjanie, którzy zapewne dostaną swoje wersje? Ja jestem dumny z bycia Polakiem. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 01.03.2016, 16:33
Poziom: 24
REP.: 1759
m. do Abra_Kadabra dodano: 01.03.2016, 16:21 #134
Mylisz dumę z patriotyzmem. Pomijam już fakt, że nawet nie potrafisz tego słowa poprawnie zapisać...
Patryjotyzm xd Zlituj się. Pouczasz innych, że nie mają szacunku do własnego kraju, a nawet nie umiesz napisać poprawnie czegoś, czego posiadania innym odmawiasz. To jest tak zwana ironia.
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do m. dodano: 01.03.2016, 17:37 #135

m. napisał:

A PS Vita? Naprawdę nie brnijmy w to dalej, bo wszystkie firmy mają coś za uszami, a nagle fanatycy Sony znaleźli sobie chłopca do bicia w postaci xboxa. Nie chcesz, nie kupuj, nie graj, olej temat, ale wydłużanie sobie przyrodzenia dziecinnymi komentarzami to jest poniżej jakiejkolwiek krytyki.

Masz rację.
Poziom: 25
REP.: 165
Abra_Kadabra do m. dodano: 05.03.2016, 21:27 #136
Nawet jeśli byłbym dyslektykiem i pisał "poszłem", nie zmienia to faktu, że broniąc zagranicznej korporacji, która leje na Twój ojczysty język i rodaków, jesteś dla mnie patriotycznym zerem i nie masz za grosz honoru. Widzę, że amerykanizacja się udała. Najśmieszniejsze jest to, że kilka osób po prostu odnotowało fakt podjęcia krzywdzącej decyzji przez MS i są tym niepocieszeni, a Twój broniący jankesów, żałosny bełkot rzeczywistości nie zmieni (na szczęście). Edytowano 3 razy. Ostatnio: 05.03.2016, 21:36
Poziom: 52
REP.: 1550
MasterPro2013 dodano: 29.02.2016, 17:13 #137
To mojej kasy nie dostaną.
Poziom: 30
REP.: 691
Ariel dodano: 29.02.2016, 17:15 #138
No trochę szkoda...bo co prawda angielski mam opanowany ale czasem drobne smaczki mi umykają bo jakiegoś słowa nie zrozumiem a czasem też słowa są tak nagrane (np tekst przez radio w grach wojennych) że trudniej je zrozumieć a tyle się dzieję na ekranie że czasem trudno doczytać po polsku a co dopiero po angielsku.

A też nasi tłumacze się wyrabiają...choćby ostatnio grałem w leciwe Prototype 2 i takim mięchem tam rzucał bohater że byłem w szoku że nasi tak to przetłumaczyli ostro i dosadnie ;) a jedną grę słów to nawet lepiej przetłumaczyli niż w oryginale :)
Gun is the best of best
Poziom: 40
REP.: 1302
Wafeg414 dodano: 29.02.2016, 17:15 #139
Naprawdę? To na serio nie jest żart? Jeszcze wytrzymałbym brak dubbingu, ale jeden z największych tytułów na XO (...i PC) bez napisów? Słabo. Nie mniej i tak zagram.
Poziom: 29
REP.: 388
Tookiez dodano: 29.02.2016, 17:15 #140
To są chyba jakieś jaja. Co to ma być????
Poziom: 41
REP.: 2926
Kriss_Hietala dodano: 29.02.2016, 17:16 #141
wiedziałem by nie składać preordera.
Poziom: 55
REP.: 8732
bartolomeo23 dodano: 29.02.2016, 17:19 #142
?? co się dzieje z obozem Xboxa?? Xbox wtf?
:/
Ukryj odpowiedzi (9)
Poziom: 27
REP.: 424
Gretler do bartolomeo23 dodano: 29.02.2016, 17:21 #143
Prosta sprawa. Xbox się sprzedał w naszym kraju tragicznie, więc totalnie im się nie opłaca robić spolszczeń.
Poziom: 43
REP.: 4371
DK0122 do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:25 #144
Po takich akcjach sprzedaży na pewno nie poprawią;)
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:27 #145
dobra to dlaczego nie będzie też w wersji na PC ? (przynajmniej oficjalnie)
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:28 #146
Błędne koło kręci się kręci się...
Nie sprzedał się to nie opłaca sie spolszczać, nie opłaca się spolszczać bo sie nie sprzedał.
Gracz [5.172.***.***] do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:28 #147
Tak jakby to były jakieś wielkie koszta, zatrudnić paru studentów po filologii i sklepać tłumaczenie.

Na pc ludzie takie rzeczy robią za free i w tym przypadku pewnie też tak będzie o ile ms nie poblokuje możliwości podmiany napisów, z nimi nic nie wiadomo.
Poziom: 27
REP.: 424
Gretler do Xmachine dodano: 29.02.2016, 17:38 #148
To wychodzi na windows 10, tylko na windows store, nie na PC. To jest tak naprawdę tylko dodatek do wersji na xboksowej
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:43 #149
na windows store , więc i pełnoprawnie na PC
You're not a nice person, are you?
Poziom: 54
REP.: 10135
ambr0ktn do Gretler dodano: 29.02.2016, 17:49 #150
A Windows Store to na jakiej platformie jest? Na PS2? No przecież, że na PC. Boże jaką ty masz pokrętną logikę. Jak coś wychodzi na Steama to nie wychodzi na PC tak? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:50
Game on :)
Poziom: 35
REP.: 1797
darek79r19 do Gretler dodano: 29.02.2016, 20:54 #151
Właśnie mnie jeszcze bardziej zniechęcili do XO, bardzo pozytywny marketing w wydaniu MS. Nie chcę byc złosliwy, ale te wszystkie gry w goldzie, kopatybilność wsteczną moga sobie wsadzić, skoro robią taki numer z najbardziej wyczekiwanym tytułem, wręcz system sellerem.
Gracz [5.172.***.***] dodano: 29.02.2016, 17:22 #152
Aha, czyli kupi się używkę na xklocka, jak oni tacy. (Do tej pory wszystkie exy sony i ms kupowałem nówki)
Poziom: 39
REP.: 937
pierdzacy dodano: 29.02.2016, 17:22 #153
Powiedziałbym, że kolejny gwóźdź do trumny, ale brak już na nie miejsca..
Powiedziałbym, że strzelili sobie w kolano, ale już dawno z shotguna strzelali...
Powiedziałbym, że gorzej już się nie da, ale oni są rekordzistami...
Powiedziałbym, że sprzedaję xboxa, ale już sprzedałem...
Powiedziałbym... eeeh, ale szkoda gadać Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:27
Ukryj odpowiedzi (6)
-Nie teraz mame. Walczę za Polskę na pepee!
Poziom: 44
REP.: 6474
PVL do pierdzacy dodano: 29.02.2016, 17:29 #154
KurnikowyKolo [195.130.***.***] do pierdzacy dodano: 29.02.2016, 17:29 #155
Komentarz ukryty [Pokaż]
Gracz [5.172.***.***] do KurnikowyKolo dodano: 29.02.2016, 18:06 #156
Ale zapomniałeś powiedzieć, że jesteś piratem i wspomagasz januszów cebulowego biznesu, kupując konta steam za 2zł.
Poziom: 38
REP.: 502
BodZioPL do KurnikowyKolo dodano: 29.02.2016, 18:31 #157
To mówisz że Mamusia kompa za 4 koła kupiła, ale na gry już nie da, więc okradasz twórców kupując konta z grami za 2 zł? Żal mi Ciebie i Twojego rozumowania. Rozpędź się i przyp*erdol głową w ścianę, może wtedy zmądrzejesz.
Poziom: 35
REP.: 277
kis do BodZioPL dodano: 01.03.2016, 07:45 #158
Co się dziwić, gołodupcy tak mają.
Poziom: 29
REP.: 170
Sayuki do KurnikowyKolo dodano: 01.03.2016, 13:24 #159
W jakich my czasach żyjemy, że kradzież to dla kogoś powód do dumy. Miałbyś chociaż na tyle rozumu i godności człowieka, żeby zachować to dla siebie.
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 45
REP.: 7539
typfon dodano: 29.02.2016, 17:23 #160
trochę dziwne, napisy były by miłe :)
Najpierw GRY, potem sprzęt
Poziom: 60
REP.: 21322
BlondSpaceBoro dodano: 29.02.2016, 17:24 #161
Microsoft Polska to zwykle kpina. Ja nie wiem za co ci ludzie biorą tam pieniądze. Dział Xboxa u nas w kraju jest chyba niechcianymi i niekochanym dzieckiem.
Żenada i kpina.
Ukryj odpowiedzi (10)
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do BlondSpaceBoro dodano: 29.02.2016, 17:29 #162
co ma do tego xbox ? przecież na PC też nie będzie po Polsku.
Najpierw GRY, potem sprzęt
Poziom: 60
REP.: 21322
BlondSpaceBoro do Xmachine dodano: 29.02.2016, 17:40 #163
Gra była planowa na Xboxa i dział Xboxa powinien zainteresować się spolszczeniem i komuś to zlecić już dawno. To nie jedyna przypadłość tego działu.Xbox Polska kompletnie nie ma o niczym pojecia, bo cokolwiek zapytasz ich na facebooku zawsze odpowiedź jest ta sama-> proszę czekać na kolejne informacje.
Oni zawsze są spóźnieni z jakąkolwiek informacją odnośnie Xboxa i mam wrażenie ze swoją wiedzę czerpią z ppe i nie mają żadnego dojścia do centrali. Prawdopodobnie tam nikt nie zna angielskiego.
Kpina z graczy po prostu.
Przebolałbym brak spolszczenia w Forzach ale w grze fabularnej?
To jest zwykle lanie zoltym i śmierdzącym moczem na swoich klientów.
Piszę tu o Polskim oddziale Microsoft i dziale Xboxa. Tfu.
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do BlondSpaceBoro dodano: 29.02.2016, 17:46 #164
Nie bronie działu Xbox-a, bo dał ciała, ale na PC też nie będzie po Polsku , więc to jest dziwna sytuacja, i ciekawi mnie prawdziwy powód,
bo gdyby wyszło pl na PC a tylko na Xoboxa nie to co innego...
Good Night Left Side
Poziom: 53
REP.: 20350
hop do Xmachine dodano: 29.02.2016, 17:51 #165
Jakie to ma znaczenia dla kogoś, kto chciał ten tytuł ograć na Xboxie?
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hop dodano: 29.02.2016, 17:58 #166
nie wiem , ale na pewno nie należy tu jechać po samym xboxie, bo są tacy co chcieli też po "Polskiemu" na PC, więc nie należy tu winić tylko ludzi odpowiedzialnych za wersję xbox-ową.
jest tu sporo fanbojskich komentarzy typu , że "to gwóźdź do trumny xboxa" , tyle że nie problemem jest tu xbox tylko ogólne wydanie tej gry nie po Polsku i tyle.
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do Xmachine dodano: 29.02.2016, 18:03 #167
Tylko że na PC prędzej czy później będzie jakieś spolszczenia tyle że nieoficjalne. A na Xboxie? No właśnie. ..
Poziom: 27
REP.: 726
Xmachine do hubertuss03 dodano: 29.02.2016, 18:20 #168
Otóż gier z Windows Store nie można modyfikować, więc spolszczenia na PC może nie być. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 18:21
Poziom: 44
REP.: 5421
hubertuss03 do Xmachine dodano: 29.02.2016, 23:43 #169

Xmachine napisał:

Otóż gier z Windows Store nie można modyfikować, więc spolszczenia na PC może nie być.

To zwracam honor. Nie wiedziałem.
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 41
REP.: 1640
Wlodi902 do Xmachine dodano: 01.03.2016, 00:22 #170
Ale jak uda się spiracić to pewnie spolszczenie powstanie :P
. [5.172.***.***] do Wlodi902 dodano: 01.03.2016, 00:25 #171
nie uda
Casual player
Poziom: 47
REP.: 5349
Dawid_dst dodano: 29.02.2016, 17:26 #172
Jest suuuper przecież:) Wszyscy władają biegle angielskim, a ci, którzy nie władają to im nie przeszkadza, bo ... bo tak i już. :) Wszystko przecież podyktowane jest wyższym dobrem :) Dobrem graczy ofkoz :D Co tam jakieś durne spolszczenie skoro ich iksboks będzie potrafił to samo co ich telefon, tablet, komputer, telewizor i pralka :) Komu są potrzebne polskie napisy, pfff. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.02.2016, 17:31
Śmieszny piesek ;)
Poziom: 59
REP.: 21446
Dobermann dodano: 29.02.2016, 17:26 #173
WSPANIALE! w koncu nie ebde musial sprowadzac gier z za granicy! :D
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 54
REP.: 5789
Emil163 do Dobermann dodano: 29.02.2016, 17:29 #174
Wystarczyło zmienić ustawienia konsoli.
:) [5.172.***.***] do Emil163 dodano: 29.02.2016, 17:35 #175
K.O
Śmieszny piesek ;)
Poziom: 59
REP.: 21446
Dobermann do :) dodano: 29.02.2016, 18:28 #176
To nie jest rozwiazanie :) to polsrodek a takowych nie uznaje
:) [5.172.***.***] do Dobermann dodano: 29.02.2016, 19:01 #177
Faktycznie, lepszym rozwiązaniem jest ściągać grę z zagranicy, płacić za przesyłkę znacznie więcej niż w PL, czekać na dostawę i to wszystko tylko po to aby grać po angielsku, kiedy to samo można osiągnąć w grze kupionej u nas, przestawiając menu konsoli na język angielski.

Sztuka dla sztuki.

Po prostu przyznaj, że nie miałeś o tym pojęcia i Ci się głupio zrobiło.

I nie wypieraj się bo widziałem jak pytałeś niedawno o halo 5 żeby nie grać z dubbingiem pl i ci odpisałem, żebyś przestawił menu na ang, bo nie da się włączyć tylko napisów.
Poziom: 54
REP.: 5789
Emil163 dodano: 29.02.2016, 17:27 #178
Trudno ;) Bez tego da się wciąż grać przecież.
Ukryj odpowiedzi (8)
Casual player
Poziom: 47
REP.: 5349
Dawid_dst do Emil163 dodano: 29.02.2016, 17:38 #179
Dało by się nawet gdyby gra była w kiswahili :P