Mad Maxa nie będzie, ale jest rekompensata - Empik reaguje na narzekania graczy

Gry
3372V
Mad Maxa nie będzie, ale jest rekompensata - Empik reaguje na narzekania graczy
Wojciech Gruszczyk | 28.08.2015, 16:16

Wczoraj informowaliśmy Was o ciekawej „promocji” Empiku na Mad Maxa. Gra rozeszła się jak ciepłe bułeczki i według dzisiejszej informacji przedstawiciele sklepu przeliczyli się z liczbą dostępnych egzemplarzy. Po serii narzekań, firma zaoferowała rekompensatę. 

Kilka godzin temu gracze, którzy zdążyli nabyć Mad Maxa za 129 zł w Empiku otrzymali od sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia. Informacja była dość komiczna, ponieważ ta decyzja jest sprzeczna z regulaminem sklepu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracze zareagowali na tę sytuację bardzo nerwowo. Na Facebooku Empik.com spora liczba klientów wyrażała swoje niezadowolenie, więc przedstawiciele firmy musieli zareagować.

Tak przedstawia się oficjalny komunikat:

„Drodzy fani gry Mad Max. Najmocniej przepraszamy za sytuację, która miała miejsce wczoraj. Gra Mad Max w wersji na PS4 z dodatkiem w postaci otwieracza cieszyła się wśród klientów empik.com ogromnym zainteresowaniem. Limitowany nakład produktu bardzo szybko został wyczerpany, a z powodu błędu na karcie produktu widniała nieprawidłowa informacja o dostępności towaru w sklepie internetowym. Wszyscy klienci, którzy złożyli zamówienie i otrzymali informację o wyczerpanym nakładzie, otrzymają zwrot środków oraz bon prezentowy w wysokości 120 zł na zakupy w empik.com. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na adres [email protected] lub pod numerem telefonu +48 22 462 72 50.”

Jak widać gracze nie otrzymają pozycji Avalanche Studios, ale dostaną kod rabatowy na 120 zł i zwrot gotówki. Jak sądzicie, jest to odpowiednia reakcja?

Źródło: Facebook.com/

Komentarze (90)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper